Als je HC sloopt doe je iets niet goed als ontwikkelaar hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:45 schreef KoningStoma het volgende:
Speelde je niet altijd hardcore? Misschien is normal een stuk leuker als je eraan went,
Hail and praise never makes shit better.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef gelly het volgende:
Skull-splitter is ook wel een beetje een zeur. Start het spel gewoon niet meer op zou ik zeggen. Je speelt het voor de lol neem ik aan.
Tot 32 spelers is de map best leuk, heb er al heel veel kills gehaald, lekker omlopen en iedereen van achteren pakken. Gisteren ook even 64 man TDM gespeeld maar wat slaat nergens op.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind die operation locker toch wel de kutste map. Dan vond ik metro een leukere clusterfuck.
Unofficial dus pass.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
CPU fix voor Windows 7
http://www.gamepur.com/ne(...)-only-windows-7.html
Dat heeft alleen zin als je bij dice klaagt, hier aan de lopende band negativiteit neerplempen word het spel niet beter van hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Hail and praise never makes shit better.
Als het slechter werkt dan zijn voorganger mag je gewoon klagen vent, als je dat niet snapt ben je geen consument maar een slaaf/hielenlikker
Ik kan op zijn minst polsen of ik de enige benquote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin als je bij dice klaagt, hier aan de lopende band negativiteit neerplempen word het spel niet beter van hoor
Moet het wel werken he...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef Gewas het volgende:
Wat een gezeik de hele tijd hier joh. Zoals gezegd is speel je toch voor de lol?
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan op zijn minst polsen of ik de enige benMaar nee, alleen als het over technische dingen als disconnects gaat mag je hier steen en been klagen, nooit over de inhoud van de game
Get a grip.
Je zou eens een mening op een forum laten horen, poepoe... Of een constatering. Of opmerkingen over de technische afwerking van een product.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.
ik snap alleen niet dat je dat zelf wil. Als je af en toe een keer klaagt over iets ok, maar als dat alles is wat je doet vraag ik ke af waarom je in godsnaam een spel speelt wat je kut vind, en dan ook nog tijd gaat steken in het klagen erover op een forum
"PC Gamerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:21 schreef cherrycoke het volgende:
gingen alle servers net down ofzo?
Ik snap niet waarom je erop in blijft gaan. Negeer hem gewoon als je het er niet mee eens bent. Dit topic is voor alles wat met Battlefield te maken heeft, dus ook klachten.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.
ik snap alleen niet dat je dat zelf wil. Als je af en toe een keer klaagt over iets ok, maar als dat alles is wat je doet vraag ik ke af waarom je in godsnaam een spel speelt wat je kut vind, en dan ook nog tijd gaat steken in het klagen erover op een forum
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef ems. het volgende:
Je kan de vraag ook omkeren namelijk. Waarom blijf jij tijd steken in erop in gaan als je gewoon de game kan spelen en je kan omringen met mensen die het allemaal prachtig vinden?
Gelukkig heb je wel tijd om hier te lezenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?
Als ik nu tijd had om te spelen zat ik echt niet hier mee te lezen hoor
Of dat ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef ems. het volgende:
DMR's zijn hartstikke OP om kill assist ribbons te bemachtigen
Of een side arm pakken. Die zijn tot 35 meter net zo effectief.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef fyah het volgende:
DMR's zijn echt underpowered trouwenskan je net zo goed een M416 op single fire select zetten en er een ACOG op pleuren.
Ik heb een maand vrij kerel, en werk onregelmatig. Suck it.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?
Als ik nu tijd had om te spelen zat ik echt niet hier mee te lezen hoor
Dank. Ik kan ook klagen over de honderden berichten over dat ze voor de twintigste keer gedisconnect zijn, maar ik neem dat aan als een ervaring van een ander. Dat ik pas een handvol crashes heb gehad betekent dan dat ik geluk heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je erop in blijft gaan. Negeer hem gewoon als je het er niet mee eens bent. Dit topic is voor alles wat met Battlefield te maken heeft, dus ook klachten.
Dat zeg ik ook weer niet, maar het "like it or GTFO"-gehalte begint wel hoog te worden, terwijl ik volgens mij als 6 generaties BF-veteraan weet wat een BF titel BF maakt.quote:Je kan de vraag ook omkeren namelijk. Waarom blijf jij tijd steken in erop in gaan als je gewoon de game kan spelen en je kan omringen met mensen die het allemaal prachtig vinden?
Exact daarom raakt het me zo: in de race naar de meest populaire titel leveren ze gewoon enorm veel in op aspecten wat iets BF maakt. Zoals het nu draait lijkt het meer op COD in enorme levels dan op een BF-titel, die vooral gekenmerkt worden door een gebrek aan rondspattend bloed (nu ineens erin), langzamere gameplay (nu COD/Q3 snelheid) en tactiek (Nu vooral zo snel mogelijk als eerste schieten).quote:Daarnaast raakt skull op best wat punten de gevoelige snaar, hoewel ik wel verwacht dat een hoop frustraties later gefixed worden met patches.
Waar zeg ik in godsnaam dat ie niet mag klagen of zelfs het topic moet verlatenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel tijd om hier te lezen
Maar het punt blijft staan. Skull klaagt, jij klaagt over het geklaag. Ik zie niet in waarom Skull dan het topic zou moeten verlaten en jij niet. Nogmaals: Ga er gewoon niet op in als het je niet aanstaat. Nergens staat dat je hier alleen mag posten als het iets positiefs is.
Fixed.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Waar zeg ik in godsnaam dat ie niet mag klagen of zelfs het topic moet verlaten
Ik zeg alleen dat ik niet kan bevatten dat mensen tijd en moeite willen steken in iets wat ze blijkbaar kut vinden.. waar ze gepassioneerd over zijn en kwaad dat het compleet op de schop is gegaan.
Ik zie mezelf niet meeposten en spelen met call of duty bijv.
Ik heb wel wat beters te doen
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:26 schreef Verbal het volgende:
Wilde zowel CoD als BF4 aanschaffen, maar na de WTF is Ghosts van TB laat ik die eerste sowieso liggen. Wat een vernietigende kritiek
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |