Blauwe ruis, in mijn ziel en in mijn oren, ik wil het niet meer horen, maar het houdt nooit meer opquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Blauwe Ruis van Bløf vind ik echt een lekker nummer trouwens
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:08 schreef glittertje39 het volgende:
Blauwe ruis, in mijn ziel en in mijn oren, ik wil het niet meer horen, maar het houdt nooit meer op
Ja, fucking lekker nummerquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Blauwe ruis, in mijn ziel en in mijn oren, ik wil het niet meer horen, maar het houdt nooit meer op
Volgens mij is dat inderdaad levensgevaarlijk. Plaspauze is alles na nummer 5, dan kan de radio weer uitquote:Op zondag 10 november 2013 09:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik hou stiekem ook van blof maar dat moet je nooit hardop zeggen hier![]()
Gelukkig niet, dan kun je wel heel lang op een plaspauze moment wachten.quote:Op zondag 10 november 2013 09:42 schreef Amantae het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad levensgevaarlijk. Plaspauze is alles na nummer 5, dan kan de radio weer uit
ik denk dat ik mijn post zo maar weghaal want ik vermoed dat ik anders een ban krijg eer het 25 december isquote:Op zondag 10 november 2013 09:42 schreef Amantae het volgende:
Volgens mij is dat inderdaad levensgevaarlijk.
Meestal genoeg, maar het begin en het eind zijn meestal het toppuntquote:Op zondag 10 november 2013 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan kun je wel heel lang op een plaspauze moment wachten.
Gelukkig komt er bijna elk uur wel een zeikplaat langs
Ik ga ook maar niet mijn lijst posten als het zover isquote:Op zondag 10 november 2013 09:52 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn post zo maar weghaal want ik vermoed dat ik anders een ban krijg eer het 25 december is
Blof (hoe maak je die streep door die oquote:Op zondag 10 november 2013 10:06 schreef FritsFlits het volgende:
Bij Bløf ervaar ik dat helemaal niet.
De band zelf is best o.k. op het podium, het gemiddelde Blofpubliek daarentegen....... De voorste rij verdedigt met hand en tand al ruim voor het voorprogramma de plek om daarna met zwaaisjaaltjes en Zeeuwse vlaggen het concert te beleven, de rest van het publiek lijkt wel dood.quote:Op zondag 10 november 2013 10:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Blof (hoe maak je die streep door die o) speelt wel met passie op het podium, die hebben echt plezier en dan ervaar je het ook...dus je moet gewoon een keertje naar een live concert van ze
Ik mag mij mening gelukkig wel geven in dit landquote:Op zondag 10 november 2013 09:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik hou stiekem ook van blof maar dat moet je nooit hardop zeggen hier![]()
Ik vind sowieso dat het concertpubliek tegenwoordig voor een groot gedeelte maar wat staat te ouwehoeren tijdens concerten of je moet al in een theater naar een concert gaan en daar is het publiek meestal doods...quote:Op zondag 10 november 2013 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
het gemiddelde Blofpubliek daarentegen....... De voorste rij verdedigt met hand en tand al ruim voor het voorprogramma de plek om daarna met zwaaisjaaltjes en Zeeuwse vlaggen het concert te beleven, de rest van het publiek lijkt wel dood.
wel in dit land maar niet in dit topicquote:Op zondag 10 november 2013 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mag mij mening gelukkig wel geven in dit land
In dit topic mag toch alles?quote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wel in dit land maar niet in dit topic
Alt Gr + Lquote:Op zondag 10 november 2013 10:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Blof (hoe maak je die streep door die o) speelt wel met passie op het podium, die hebben echt plezier en dan ervaar je het ook...dus je moet gewoon een keertje naar een live concert van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |