Daarmee level ik me niet naar 120 ... I need that Minigunquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon free for all deathmatch in freeroam man
Alleen nuttig om heli's mee uit de lucht te schieten, voor de rest waardeloos. Je blaast er ook veel te snel personal vehicles mee op dus gewoon useless manquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daarmee level ik me niet naar 120 ... I need that Minigun
Like I said.. ik wil hem gewoon hebben, klaar punt . comquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Alleen nuttig om heli's mee uit de lucht te schieten, voor de rest waardeloos. Je blaast er ook veel te snel personal vehicles mee op dus gewoon useless man
Wat dacht je van GTA racesquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Like I said.. ik wil hem gewoon hebben, klaar punt . com
Goed voor Survivals, deathmatches, etc.
Je wil dat ding echt niet hebben geloof mij maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Like I said.. ik wil hem gewoon hebben, klaar punt . com
Goed voor Survivals, deathmatches, etc.
Doe dan een paar keer survial. Boneyard is wel de fijnste vind ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben serieus btw.Ik heb geld nodig, maar racen is zo saai.
Ben er na het eten weer bijquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef arsenaljack het volgende:
100K kwijt in de laatste 3 dagen wie heeft er zin in route 69, grand hoer and so on
JAWELquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Je wil dat ding echt niet hebben geloof mij maar
Wist niet dat er mensen mee wilden doen gezien de nogal niet zo enthousiaste reacties. Zijn er meer mensen die meedoen?quote:
joepiedepoepiequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef Painore het volgende:
Peuk oproken en dan kom ik jullie ook weer verblijden met mijn aanwezigheid!
en als jij er 1 opstartquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:47 schreef Painore het volgende:
Ook met een invite kom ik er niet in Niels
probeer mijn invite, ik ben de host in onze sessiequote:
Lukt ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
probeer mijn invite, ik ben de host in onze sessie
het zlefde, unable to connectquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:55 schreef Painore het volgende:
Ik start even een race, kijken of jullie dan wel kunnen joinen. Via daar kunnen we dan met z'n allen naar freeroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |