Bwehehequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef kensei het volgende:
Wanneer krijgen we geld van Rockstar?
En wat is R-STAR?
WE KRIJGEN VANAF NU HELEMAAL NIKS MEER!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef kensei het volgende:
Wanneer krijgen we geld van Rockstar?
En wat is R-STAR?
#NIETKWAATquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:18 schreef SchavuitPiet het volgende:
Allemaal Fox kijken, Bart en z'n opa gaan de schat van Mr.Burns afpikken.
Geniaal, Leuk en ten slot Onverwoestbaar.
#GevoelVoorHumor
IK BEN NIET KWAAT LULquote:
Was je toch al? Iemand had je gedemote ik heb je weer gepromotequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Duucnl was promoted to Crew Lieutenant in FOK Crew
Waz thiz
DOE IK NIETquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Waarom verhoog je je stem tegen mij
#Hiha
nou bij mij is het nog iedere keer sparen hoor. Heb nog geen super class. Een app/garage voor 6 Auto's. Nog lang niet alles getuned etc.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:19 schreef iScream. het volgende:
Er is volgens mij al veel te veel geld in omloop in GTA online, het is te makkelijk. Ik zou bij god niet weten wat ik met die 500.000 moet doen.. De meeste mensen die af en toe spelen hebben inmiddels hun garages vol met de beste auto in elke categorie. Ik vind het wel jammer dat na een paar weken spelen geld eigenlijk geen rol meer speelt, behalve als je voor je lol af en toe eens een andere auto wilt pimpen of een boot wilt kopen
Ja dat bedoel ik, wie demote mijquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Was je toch al? Iemand had je gedemote ik heb je weer gepromote
Volledig terechtquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben ook gedemote, omdat ik niet aan zo'n lulstengeltje wilde.
#rascizzme
Laat die 500.00 maar komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:19 schreef iScream. het volgende:
Er is volgens mij al veel te veel geld in omloop in GTA online, het is te makkelijk. Ik zou bij god niet weten wat ik met die 500.000 moet doen.. De meeste mensen die af en toe spelen hebben inmiddels hun garages vol met de beste auto in elke categorie. Ik vind het wel jammer dat na een paar weken spelen geld eigenlijk geen rol meer speelt, behalve als je voor je lol af en toe eens een andere auto wilt pimpen of een boot wilt kopen
Geef dan je RSC naam door sukkelquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
Kan ik de crew joinen? Kheb al een request gestuurd
Legithquote:
Thanks!quote:
Ik kom ook lastig aan geld, maak alles op aan onzin. Missies doe ik bijna niet, want ouwehoer lieverquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Laat die 500.00 maar komen.
En als je die 500.000 kan missen
mag je het op mijn rekening zetten
Ja, ik moest lachen 9/10quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben net klaar (haha klaar), ik kom zo (haha kom). Even mijn controller erin stoppen (haha erin stoppen) en dan gaan met die banaan (haha banaan).
Am I doing this right?
Ik heb nu al 8 miljoen verdient zonder farmen of glitchenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:58 schreef exile79 het volgende:
Als je beetje je best doet zit je toch ook al op een ton of 6? En anders maak je even gebruik van de car glitch, heb je ook zo een paar ton bij elkaar. Dat half miljoen stelt dan niet zoveel meer voor.
Gewoon free for all deathmatch in freeroam manquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
Wie hebben er zin om straks om 19:00 te racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |