Je plaatje doet het nietquote:
ik gebruik ook wel een doorgesneden fladenbrood als soort pizzabodem, is ook best lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister had ik mini pizza's gemaakt, op een opengesneden pitabroodjes had ik paprikapuree gesmeerd als saus, en dan nog tonijn, stukjes courgette en kaas![]()
Pics.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
Oh wtf, die mij mailt is nog een lekkerding ook![]()
Bij mij nietquote:
Pitabroodjes zijn lekker praktischquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik ook wel een doorgesneden fladenbrood als soort pizzabodem, is ook best lekker
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:22 schreef essnhills het volgende:
cachie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Stu is wel knap trouwens, 2x exact hetzelfdeLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
Oh wtf, die mij mailt is nog een lekkerding ook![]()
Ja dat is gewoon veel, maar ik bedoelde dat van deze 4 weken en de vorige 4 weken Stu vandaag exact hetzelfde aantal posts heeft..quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon veel, maar ik bedoelde dat van deze 4 weken en de vorige 4 weken Stu vandaag exact hetzelfde aantal posts heeft..
Bij AnimalPlanet was er net iets over de positieve invloed die honden hebben op autistenquote:
Die reporter hoeft in elk geval geen uitkering meer te ontvangenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theater
Ik lach zulke mensen uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iedereen in dat filmpje is een mongool, geen uitzonderingen.
Anders zouden ze geen enkele kijker hebben. Daartegenover staat wel dat er weinig mensen zullen zijn die er werkelijk waarde aan hechten, immers is een glimlach op elke hoek te vinden in de zin van: iedereen kan iets grappigs zeggen echter kan niet iedereen iets slims zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:44 schreef LETMEIN het volgende:
Dat is tenslotte ook waar die poppenkast voor staat. Sensatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |