Fout.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Het begint een beetje triest te worden.
Ik twijfeldequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout.
Het is:
"Het begint een beetje zielig te worden"
Kanjer van een TT hè, ja ik vind hem zelf ook geweldig.quote:
Yup, en dan wéééken rekken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zal Racoon alvast maar Megahit worden?
FEBOquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef Apotheose het volgende:
ik weet waar ik ga eten in Leeuwarden met SR13
Ik hoop Giel/Timur/Venema dan. Al zou ik het liefst een week Lantinga hebben maar die doet het sowieso niet meer toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef borisz het volgende:
Geen Ekdom is niet meer dan logisch.
Verder zal Giel er sowieso wel inkomen.
Daarnaast gaat het tussen Coen/Domien/Venema/Timur
quote:
nee Sander doet dat niet meer. Hoop trouwens niet dat Giel weer het huis in gaat. Heb niks met die pipo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop Giel/Timur/Venema dan. Al zou ik het liefst een week Lantinga hebben maar die doet het sowieso niet meer toch?
Domien+Rabbering+Roosquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef borisz het volgende:
Geen Ekdom is niet meer dan logisch.
Verder zal Giel er sowieso wel inkomen.
Daarnaast gaat het tussen Coen/Domien/Venema/Timur
Jij hebt de illusie dat jij een plekje kan veroveren in dat Eetcafé van Ekdom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |