Via marktplaats. Iemand had ze gekocht bij een failliet theaterquote:Op maandag 20 januari 2014 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Die bioscoopstoelen...geniaal!
Hoe kom je er aan?
Zelf zit ik in de bios na 2 uur echt niet meer lekker, maar dat komt vast deels voor de stoelen vlak voor me. Geen last van?
Ik denk dat dat behoorlijk scheelt. Ik denk dat ik de draden zoveel mogelijk langs de buizen ga leiden en onder die plaat ga wegwerken, voor zover mogelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Meike26 het volgende:
Is inderdaad de zelfde rig, alleen die extra beugels maakt hem op het oog al wat steviger. Wil dit binnenkort toch eens verstevigen. Ook de kabels wil ik proberen netter weg te werken. Word gek van al die draden-zooi steeds
Dat heb ik al gedaan, maar niet echt een verbetering. Liefst zou ik de bekabeling door het buizenframe heen willen leggen, maar daar zijn de buizen van de SRStoel iets te dun voor. Zelfs de usb-aansluiting past er niet door. *Hersenscheetje* Een dikkere buis van pvc langs de stuurkolom maken...quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Via marktplaats. Iemand had ze gekocht bij een failliet theater
Na een uur of 4 gaan ze inderdaad wel minder lekker zitten, maar dat zijn ook sessies waar ik me niet vaak aan waagMaar dan is het ook wel verstandig om even wat anders te gaan doen.
Ik zal even foto's maken als het klaar is. Die witte plank had ik nodig omdat ik zo even geen M6 bouten had liggen.
[..]
Ik denk dat dat behoorlijk scheelt. Ik denk dat ik de draden zoveel mogelijk langs de buizen ga leiden en onder die plaat ga wegwerken, voor zover mogelijk.
of zoietsquote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar niet echt een verbetering. Liefst zou ik de bekabeling door het buizenframe heen willen leggen, maar daar zijn de buizen van de SRStoel iets te dun voor. Zelfs de usb-aansluiting past er niet door. *Hersenscheetje* Een dikkere buis van pvc langs de stuurkolom maken...
Wellicht, maar die dingen die Catch22 laat zien kosten ook geen drol. En het oog wil ook wat, toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Meike26 het volgende:
Dan moet ik weer wat kopen waar het voor bedoeld is... = de prijs ook naar. Als ik bij de bouwmarkt een pvc buisje haal, zwart, diameter 30 mm, dan ben ik er ook en waarschijnlijk veel voordeliger. Tieraps eromheen en klaar.
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo. Vanavond Wheelstand Pro +G25 ophalen voor 150 euro!
[ afbeelding ]
Voor dat geld al helemaal. De stand zelf kost nieuw al 100+ euro.quote:
Zo heb ik er al 2 op marktplaats "gekocht"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Voor dat geld al helemaal. De stand zelf kost nieuw al 100+ euro.
Heerlijk dat ik hem na gebruik gewoon op kan klappen en in de berging kan hangen.
Hij staat hoor. Ik moest hem wel even demonteren en afstoffen, maar anders dan dat, prima!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo heb ik er al 2 op marktplaats "gekocht"
Alleen als ik dan belde wanneer ik langs kon komen bleek dat vrouw/vriendin 'm al aan een ander verkocht had zonder het door te geven.![]()
![]()
Kortom, geloof het pas als je 'm thuis hebt staan met de deur op slot en de telefoon uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik blijf dus wel rijden met het DFGT stuur, maar met pedalen van Thrustmaster![]()
Die heb je helemaal niet meer!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef very het volgende:
Voor de racers: V&A / [TK] Logitech Driving Force GT
En jij deze niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet meer!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo. Vanavond Wheelstand Pro +G25 ophalen.
[
Klopt, maargoed. Beiden happy en jij je portemonnee weer terug.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt, maargoed. Beiden happy en jij je portemonnee weer terug.
Ja. Eerst een G25, maar dat vond ik nogal een handfull. Dus downgrade naar Driving Force GT gedaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:47 schreef budvar het volgende:
Gebruikt iedereen hier een stuurtje? Ik doe het gewoon met de ds3, gas/remmen met rechter stick, sturen met linker, opschakelen r1 en terug l1.
Ik heb het een tijdje geprobeerd om met r2/l2 te gassen en remmen maar ik raakte er niet aan gewend, en zo erg is het niet als je hem een beetje diagonaal houdt want er zit een dode zone in.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:50 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja. Eerst een G25, maar dat vond ik nogal een handfull. Dus downgrade naar Driving Force GT gedaan.
Maar ook pas sinds een weekje hoor. Daarvoor DS3.
Ik had het zo:
L2 = remmen
R2 = gas
Square = Omhoog schakelen
X = Terug schakelen
Gas/ rem met pookje vond ik niks, omdat ik vaak de pook diagonaal drukte en dus niet vol gas of remmen deed.
Ik vond het juist heerlijk. Vooral met triggers erop.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje geprobeerd om met r2/l2 te gassen en remmen maar ik raakte er niet aan gewend, en zo erg is het niet als je hem een beetje diagonaal houdt want er zit een dode zone in.
Tja ieder zn ding hequote:Op maandag 27 januari 2014 14:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik vond het juist heerlijk. Vooral met triggers erop.
Je kan toch gewoon de championship afmaken en de eerste race weer doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:22 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de mensen die Easy money zoeken, de Red Bull Kart Championship starten, eerste race rijden (je kan snijden direct bij de eerste bocht en vlak voor start/ finish.
60k innen en championship afbreken. Rinse and repeat. 60k (zonder login bonus) voor c.a 4 minuten rijden.
Ik suck in karten, serieus....quote:Op maandag 27 januari 2014 15:23 schreef budvar het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de championship afmaken en de eerste race weer doen?
Ik eerst ook, tot ik in cockpit view ging rijden(met auto's doe ik dat zelden) dan gaat het een stuk beter.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik suck in karten, serieus....
Coolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Meike26 het volgende:
Even een spam er tussen door... Foto album van de race van zondag... Ben zelf 5e geworden (lichtblauw) in een race over 30 ronden (ca 1 uur lang) op de Nurburgring. Geweldigenoten
Als je hard remt dan gaan ze echt gloeienquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:05 schreef budvar het volgende:
Is me nooit echt opgevallen dat de schijven kunnen gloeien in gt6 of heb je dat gephotoshoped?
Toch eens beter de herhaling kijken dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef very het volgende:
[..]
Als je hard remt dan gaan ze echt gloeien
Thanksquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Is dit een spelletje Very ? Zo ja, dan hoort plaatje 4 niet in het rijtje !![]()
Leuke foto's, vooral die van de Lambo is qua compositie gewoon helemaal af... desktop waardig !
Je rijdt als een wijf dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:05 schreef budvar het volgende:
Is me nooit echt opgevallen dat de schijven kunnen gloeien in gt6 of heb je dat gephotoshoped?
yupquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je die foto's gemaakt met die herhaling fotoding?
Ik kijk eigenlijk nooit de herhaling.quote:
Ik wel, vooral als ik een epic inhaalpoging of gewoon een spannende race heb gereden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit de herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |