De graphics vond ik maar zo zo, de AI was ruk, schademodel moest ik eerst vrijspelen, de opzet was nog steeds identiek aan Gt1, licentie halen, koop een random auto (1 van 50 skylines), zet er een te dikke turbo op en win elke race omdat jou auto toch veel sneller was dan elke andere auto in het specifieke event.quote:
Het is wat verbeterd, en dr komt een grote sound patch over een tijdje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:06 schreef budvar het volgende:
Hoe is het motorgeluid dan? Dat was eigenlijk het enige wat me in gt5 nogal tegenviel.
Dat klinkt goed, veel slechter als in 5 kon het ook eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het is wat verbeterd, en dr komt een grote sound patch over een tijdje.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:07 schreef Dutchguy het volgende:
Op NeoGAF hebben ze een photo travel topic geopend. Echt genieten van die plaatjes: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=728608
Hehe herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
Voorlopig niet meer aan photomode of dergelijks komen... anders kom ik niet meer aan racen toe
Zou heel goed kunnen inderdaad. Ik merk behoorlijk verschil.quote:Op zondag 8 december 2013 20:16 schreef Meike26 het volgende:
AI is inderdaad aggresiever/actiever. Volgebs mij hebben ze het 'model' gebruikt van de Bspec coureurs, die waren al stukken beter dan de domme en saaie AI rijders.
Vind ik prima zo hoor, in GT5 werd je helemaal dood gegooid met prijsauto's. Joepie wéér een Skyline gewonnen...quote:Op zondag 8 december 2013 20:37 schreef Manfredje het volgende:
Het valt me wel op, nu dat je credits kan kopen krijg je een stuk minder auto's als reward
Viel mij ook op maar ik heb er op zich geen moeite mee. Als je maar flink credits kunt verdienen met races in de hogere klasses maar zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 8 december 2013 20:37 schreef Manfredje het volgende:
Het valt me wel op, nu dat je credits kan kopen krijg je een stuk minder auto's als reward
Daar kan je inderdaad geniaal mee trollen online.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:26 schreef Morphisor het volgende:
Troltip: Daihatsu Mira XX.
Waarom? Upgrade 'm en zie zelf
Goeie tip zegquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:26 schreef Morphisor het volgende:
Troltip: Daihatsu Mira XX.
Waarom? Upgrade 'm en zie zelf
Zonder nos heb ik 538 pk met stage 3 turbo, met stage 2 volgens mij meer dan 550 maar dan piekt ie al rond de 5000 toeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Meike26 het volgende:
Heb nog wel wat races nodig om hem volledig te tunen. Maar ik begrijp dus dat je bijna of meer dan 600pk er in kwijt kan ? Met of zonder NOS ?
Lijkt mee ook, maar vind het wel lachenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef Meike26 het volgende:
Dat moet haast wel een bug zijn. Normaal gesproken krijg je in GT nooit meer dan 210pk extra in de wagen dan zijn oorspronkelijke vermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |