Als jij godverdomme niet snel een keertje je muil leert houden dan zal ik de Mafioski achter je aansturen, kutkakkerlakquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je snel neergestoken wordt door de bulgaarse maffia
wat moet ik dan eten kapiquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dat eet ben je al helemaal gek.
Ga jij lekker surstromming knabbelen danquote:
Ik vind gerookte makreel, gefileerd en dan met peper en ui op brood best goed te doen hoor. Maar het heeft wel een erg sterke smaak inderdaad.quote:
Volgens de NOS wel.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Inso, ze hebben bij jou in de buurt zeker wel heerlijke fish and chips?
frikandelbroodjequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo denk ik wat halen bij de bakker
de vraag is wat
broodquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Typisch het volgende:
de vraag is wat
Sterk? Vind Makreel juist redelijk neutraal voor visquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind gerookte makreel, gefileerd en dan met peper en ui op brood best goed te doen hoor. Maar het heeft wel een erg sterke smaak inderdaad.
Ik gok brood.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Typisch het volgende:
de vraag is wat
Dit zou een grap uit de lama's kunnen zijn.quote:
De andere vis die ik lekker vind, is de visstick.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Sterk? Vind Makreel juist redelijk neutraal voor vis
Komt een man bij de bakkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Typisch het volgende:
de vraag is wat
Ah. In schippersjargon noemen wij dat de viesstickquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De andere vis die ik lekker vind, is de visstick.
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt een man bij de bakker
Zegt de bakker: wil je wit of bruinbrood?
Zegt de man: maakt niet uit ben toch op de brommer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |