Bedankt dat je met me meedoetquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Openlijke faal.
Waarom praat ik GGMM na zonder na te denken?
Lever je mod status maar in.quote:
Je weet dat Johannes_Vermeer de eindbaas is van VBL?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lever je mod status maar in.Maar goed je bent niet de enige.
Ene J. Vermeer heeft nog steeds moeite om 'jou' en 'jouw' te onderscheiden.
Zal wel niet in zijn cursus Spaans zitten?
De tijd van corrigeren heb ik al achter mij gelaten. Dweilen met de kraan open hier.
Een eindbaas in fouten machen zeker? Heb 'm nog nooit op een mening kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat Johannes_Vermeer de eindbaas is van VBL?
Hij is op jonge leeftijd al gehersenspoeld door die mediatrainers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een eindbaas in fouten machen zeker? Heb 'm nog nooit op een mening kunnen betrappen.
Plus zo jong in de kapperszaak moeten staan, gaat je ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is op jonge leeftijd al gehersenspoeld door die mediatrainers.
Makreel een optie?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Ik weet dat jullie allemaal erg begaan zijn met het weer in Bulgarije. Daarom wil ik graag meedelen dat we gisteren hier een de stad een landelijk dagrecord hebben gezet met een temperatuur van 26,2 graden. Over de luchtvochtigheid kan ik geen uitspraken doen, wel weet ik dat er geen aardbevingen zijn gesignaleerd.
dat je snel neergestoken wordt door de bulgaarse maffiaquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Ik weet dat jullie allemaal erg begaan zijn met het weer in Bulgarije. Daarom wil ik graag meedelen dat we gisteren hier een de stad een landelijk dagrecord hebben gezet met een temperatuur van 26,2 graden. Over de luchtvochtigheid kan ik geen uitspraken doen, wel weet ik dat er geen aardbevingen zijn gesignaleerd.
Wow.quote:
Kan niet, die zitten allemaal hier..quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je snel neergestoken wordt door de bulgaarse maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |