Niet bij HMF, hé.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik ben vandaag dus aan de beurt.
Niet bij mij, ik pest jou niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik ben vandaag dus aan de beurt.
En matchende birkenstocks kopen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als Kapiteintje binnenkort intrekt bij HMF ja.
Zwakkelingen zijn makkelijk over te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En matchende birkenstocks kopen.
Al zal HMF Kapi daar echt in moeten overhalen.
*wordtquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor.
Hopen dat ik niet toevallig door een vuilniswagen overreden word op het fietspad!!!!!1!!!!11!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik wordt, interessant.quote:
Openlijke faal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor.
Hopen dat ik niet toevallig door een vuilniswagen overreden word op het fietspad!!!!!1!!!!11!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb net een tosti gegeten, dus ik zou ook een tosti doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef RensAjacied het volgende:
Kapiteintje ik heb je mening nodig. Waarmee zal ik ontbijten/lunchen?
- Tosti
- Pizza
- Gebakken eitje met kaas en bacon
- Broodje Filet American
Ik neem je mening mee in mijn besluit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een tosti gegeten, dus ik zou ook een tosti doen.
Vlamtostiquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef RensAjacied het volgende:
Kapiteintje ik heb je mening nodig. Waarmee zal ik ontbijten/lunchen?
- Tosti
- Pizza
- Gebakken eitje met kaas en bacon
- Broodje Filet American
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |