Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het mooie is dat er geen bepaalde tijd of plek is om te versieren. Het kan altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...
Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten.Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan.
Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken.Simpel.
Hosselaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik? Jij weet net zo goed als ik dat ik dat absoluut niet ben.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...
Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten.Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan.
Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken.Simpel.
oeff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow in die zin. Ja zeker, heeft ie goed gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap van hem.
Eigenlijk is het heel makkelijk, maar je moet het wel durven. Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie. Als je voor jezelf dus geen randvoorwaarden stelt dan heb je al helemaal niks te verliezen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap van hem.
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie.
ik welquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.
Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.
Ik ben ook geen held in het onderhouden van vriendschappelijke contacten zonder seksquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Precies, er is altijd wel een vorm van aantrekkingskracht aanwezig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Eigenlijk ben ik met de meeste van mijn vrouwelijke vrienden ook wel minstens 1 keer in bed beland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
De beste vriendschappen heb ik met degene waar ik seks mee heb gehad.![]()
Zonder kan ook wel, maar dan is het vaak doordat ik het heb afgewezen.. en die mannen vind ik uberhaupt al minder interessant
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière.
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.quote:
Ik snap 'm even niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?
Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.
Je moet gewoon niet iedere vrouw als een seksobject zien.
Uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |