abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132918456

Wat?

[warning]Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden. [/warning]

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_132918467
Ik maak 1 post en meteen een LAPO :N
pi_132920222
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het mooie is dat er geen bepaalde tijd of plek is om te versieren. Het kan altijd :)
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...

Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten. }:| Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan. ;)

Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken. :P Simpel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132920401
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...

Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten. }:| Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan. ;)

Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken. :P Simpel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hosselaar!
pi_132920622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:15 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hosselaar!
Ik? Jij weet net zo goed als ik dat ik dat absoluut niet ben. _O-

Komt wel goed uit hoor dit, als ik straks in Amsterdam woon ken ik wellicht al iemand. :P
pi_132921446
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

SPOILER
oeff....
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:59:21 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132921680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

oeff....
:?
pi_132921775
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:?
Ik vind het gewoon knap van hem.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:07:00 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132921929
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ow in die zin. Ja zeker, heeft ie goed gedaan :)
pi_132922113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eigenlijk is het heel makkelijk, maar je moet het wel durven. Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie. Als je voor jezelf dus geen randvoorwaarden stelt dan heb je al helemaal niks te verliezen.

Je moet het niet teveel willen analyseren.
pi_132923347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie.
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.
pi_132923365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik wel :)
pi_132923517
quote:

[..]

Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:54:08 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132923581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:52 schreef Mystikvm het volgende:

Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
pi_132923668
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Ik ben ook geen held in het onderhouden van vriendschappelijke contacten zonder seks :') Maar ik geloof dat het wel kan.
pi_132923677
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Precies, er is altijd wel een vorm van aantrekkingskracht aanwezig.
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:08:57 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132924074
De beste vriendschappen heb ik met degene waar ik seks mee heb gehad. :+

Zonder kan ook wel, maar dan is het vaak doordat ik het heb afgewezen.. en die mannen vind ik uberhaupt al minder interessant :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:10:45 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132924138
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
De beste vriendschappen heb ik met degene waar ik seks mee heb gehad. :+

Zonder kan ook wel, maar dan is het vaak doordat ik het heb afgewezen.. en die mannen vind ik uberhaupt al minder interessant :')
Eigenlijk ben ik met de meeste van mijn vrouwelijke vrienden ook wel minstens 1 keer in bed beland.
pi_132924457
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière. :)
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132924588
quote:
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.

Je moet gewoon niet iedere vrouw als een seksobject zien. :P
pi_132924605
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?
Ik snap 'm even niet.
pi_132924725
quote:

[..]

Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.
pi_132924778
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.

Je moet gewoon niet iedere vrouw als een seksobject zien. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.
Uitzondering die de regel bevestigd.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 14:34:13 ]
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:34:47 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132924808
Conclusie: Voor de 1 werkt het wel, voor de ander weer niet

8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: