zeer zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Muto het volgende:
Hoi Tjacka. Alles goed?
[..]
Prima. Met jou xcachet?
Er staat bij mij ''Alleen water toevoegen. Maar er gaat stiekem iets bijquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga pepernoten maken, ik heb zo'n pepernotenmix gehaald
spacenotenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat bij mij ''Alleen water toevoegen. Maar er gaat stiekem iets bij
Ik ben geen kloon. Zoals je in mijn profiel kunt zien ben ik al vanaf juni 2011 actief en heb ik gigantisch veel kostbare tijd besteed aan het posten op dit forum. Bovendien vind ik het uitermate teleurstellend dat jij niet eerst teruggroet.quote:
ok, hoiquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Zoals je in mijn profiel kunt zien ben ik al vanaf juni 2011 actief en heb ik gigantisch veel kostbare tijd besteed aan het posten op dit forum. Bovendien vind ik het uitermate teleurstellend dat jij niet eerst teruggroet.
Hallo AldoTheApache.quote:
Doe je best hè.quote:
Nonsens.quote:
Hallo. Ik ben Muto. Ik ben fan van Feijenoord. Sinds de VBL-sc kut is heb ik gezocht naar alternatieven. In al mijn wijsheid heb ik besloten dat jullie gezelligheid goed bij mij past en dus hier te posten. Ik heb hier al veel vrinden gemaakt.quote:
Feijenoordquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben Muto. Ik ben fan van Feijenoord. Sinds de VBL-sc kut is heb ik gezocht naar alternatieven. In al mijn wijsheid heb ik besloten dat jullie gezelligheid goed bij mij past en dus hier te posten. Ik heb hier al veel vrinden gemaakt.
Oh daarom kom je hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben Muto. Ik ben fan van Feijenoord. Sinds de VBL-sc kut is heb ik gezocht naar alternatieven. In al mijn wijsheid heb ik besloten dat jullie gezelligheid goed bij mij past en dus hier te posten. Ik heb hier al veel vrinden gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |