Ik heb 1x zo gezeten, toen was die ander nog niet klaar dus ik was aan het wachten en een beetje om me heen aan het kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Haha
Ik ga misschien ook nog uni doen.
M'n moeder heeft wel eens een kat tussen haar wiel gehad, mooi zo over de kop vliegen door die katquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef d4v1d het volgende:
KattenZijn echt geweldig met in de weg lopen
Ik ging er net bovenop staan ongeveer
Ik ga pepernoten maken, ik heb zo'n pepernotenmix gehaaldquote:
HAHAquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x zo gezeten, toen was die ander nog niet klaar dus ik was aan het wachten en een beetje om me heen aan het kijkenWe hadden toen een invaldocent en die wist niet dat ik altijd zo snel klaar was (mijn eigen docenten wisten dat en negeerden het altijd maar dat het leek alsof ik spiekte, want ik was toch al klaar) dus die kwam ineens naar me toe gestormd 'Betrapt! Oh, je bent al klaar'
![]()
Dit beest loopt gewoon expres voor je voeten, aandacht tekortquote:
Auw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n moeder heeft wel eens een kat tussen haar wiel gehad, mooi zo over de kop vliegen door die kat
Moet je je blaadje niet omkeren of inleveren direct als je klaar bent?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x zo gezeten, toen was die ander nog niet klaar dus ik was aan het wachten en een beetje om me heen aan het kijkenWe hadden toen een invaldocent en die wist niet dat ik altijd zo snel klaar was (mijn eigen docenten wisten dat en negeerden het altijd maar dat het leek alsof ik spiekte, want ik was toch al klaar) dus die kwam ineens naar me toe gestormd 'Betrapt! Oh, je bent al klaar'
![]()
'Iets te hardhandig' bestaat niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit beest loopt gewoon expres voor je voeten, aandacht tekortDuw hem soms misschien iets te hardhandig aan de kant
[..]
Auw.
Scriptiewerk jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HAHA
Maar je zult wel bijna klaar zijn met je studie of niet?
Was 1 van de weinige keren dat m'n moeder heeft lopen vloeken als een gekquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit beest loopt gewoon expres voor je voeten, aandacht tekortDuw hem soms misschien iets te hardhandig aan de kant
[..]
Auw.
En welke studie doe je precies?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scriptiewerk ja
[..]
Was 1 van de weinige keren dat m'n moeder heeft lopen vloeken als een gek
Eigenlijk wel, maarja, ik was altijd zo snel klaar, dat leidde ook alleen maar af dus de docent vond het wel prima als ik gewoon stil bleef, en ik stond bekend als lievelingetje van iedereen en haalde ook altijd hoge cijfers enzo, dus van spieken verdachten ze me toch niet (deed ik ook niet overigensquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je je blaadje niet omkeren of inleveren direct als je klaar bent?
Heeft de kat het overleefd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scriptiewerk ja
[..]
Was 1 van de weinige keren dat m'n moeder heeft lopen vloeken als een gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planologiequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft de kat het overleefd?Kat ging ergens geschrokken onder een auto zitten en m'n moeder is eerst even naar huis gegaan om zich even te fatsoeneren (het was hier letterlijk om de hoek) en is daarna weer gewoon op de fiets naar werk gestaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wij zijn ook nuttigquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ga weer even iets nuttigs doen ofzo
#herkenbaartweetquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
En ik heb jeuk aan de linkerzijde van m'n balzak en ik kan niet krabben
Knijpen kan ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
En ik heb jeuk aan de linkerzijde van m'n balzak en ik kan niet krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |