Ook wel eens gehad op de middelbare ja. Tentamenweek, tentamen om kwart over 8, om half 9 weer op de fiets zitten richting station samen met een vriendin die ook zo snel klaar was 'zullen we maar gaan shoppen?'quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef LETMEIN het volgende:
Vandaag een tentamen in 15 minuten afgerond
ESSquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef essnhills het volgende:
Maar het regent, en het regent zonnestralen!
Dit is niet het middelbare school niveauquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad op de middelbare ja. Tentamenweek, tentamen om kwart over 8, om half 9 weer op de fiets zitten richting station samen met een vriendin die ook zo snel klaar was 'zullen we maar gaan shoppen?'
Ja hoorquote:
Haha okquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit is niet het middelbare school niveau
Valt mee hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
Is het bij jullie ook zulk slecht weer?
Welk niveau is dit danquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha okBij mijn studie zijn het geen feiten tentamens, maar je moet theorieën en ideeën aan elkaar kunnen linken door middel van begrijpen en logisch nadenken, het is snel als je met 2 uur klaar bent
universiteitquote:
koud en grijs. maar slecht wil ik het niet noemenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
Is het bij jullie ook zulk slecht weer?
Meh, hier regen enzoquote:
Hier koud nat en grijsquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koud en grijs. maar slecht wil ik het niet noemen
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En op de middelbare vond ik tentamens trouwens altijd supermakkelijk
En altijd samen met dezelfde jongen was ik altijd ongeveer als eerste klaar. En dat was meestal vet snel al..Dan gingen wij richting elkaar lopen loeren of de ander al klaar was om dan vervolgens tegelijk op te staan om het in te leveren
In je eentje dat doen als eerste is altijd zo raar, dan kijkt de hele klas
Dus deden we dat altijd maar samen
Wow, kinky shit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En altijd samen met dezelfde jongen was ik altijd ongeveer als eerste klaar.
Ik rem er niet voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef d4v1d het volgende:
KattenZijn echt geweldig met in de weg lopen
Ik ging er net bovenop staan ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |