Noodlot sloeg toequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow nee heweer een nieuwe account?
Maar hier heb je veel vrouwtjes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh daarom kom je hier.
Nou hier is het ook saai hoor muto.
nu mag je mij uitnodigen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je zusje is mijn schatje, en nu?
dag tjacka. Succes.quote:
nou wat een leuke grap zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je dat wel eens in je oren gestopt?
hahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:51 schreef Muto het volgende:
Mijn laagste cijfer was voor mijn allereerste tussententamen op de universiteit. Ik had een 2. Gemiddelde was een 1.7. Na dat tentamen stopten 40 mensen met de studie.
Op mijn allereerste tentamen op de uni haalde ik een 4,7. Er waren 5 mensen van de 120 die dat tentamen hadden gehaald. Bij de herkansing waren er 3 mensen die het hadden gehaald (ik zat daar niet tussenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:51 schreef Muto het volgende:
Mijn laagste cijfer was voor mijn allereerste tussententamen op de universiteit. Ik had een 2. Gemiddelde was een 1.7. Na dat tentamen stopten 40 mensen met de studie.
JEEJ IK HEB EEN ZUSJEquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je zusje is mijn schatje, en nu?
waar ging het over?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op mijn allereerste tentamen op de uni haalde ik een 4,7. Er waren 5 mensen van de 120 die dat tentamen hadden gehaald. Bij de herkansing waren er 3 mensen die het hadden gehaald (ik zat daar niet tussen)
Toen heeft de docent een mail gestuurd naar iedereen dat we een stelletje graftakken waren enzo en dat we het allemaal ons zelf hadden te danken
Mailtje laten zien aan de examencommissie en toen bleek dat het al jaren steeds slechter ging met die docent en dat zijn tentamens steeds belachelijker werden. We kregen toen een derde kans (dat doen ze bij ons eigenlijk niet) en dat tentamen is eerst gecontroleerd. Dat tentamen haalde bijna iedereen en de docent is daarna met pensioen gegaan
Inleiding in de planologiequote:
maar dit is leukerquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon een zak kopen. Minder moeite.
Ess!, heb je donderdag en vrijdag al vrij geregeld?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar dit is leukeren ik heb zo warme pepernoten
Ik heb ook warme notenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar dit is leukeren ik heb zo warme pepernoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb ook warme noteninb4, wie wil er proevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ess!, heb je donderdag en vrijdag al vrij geregeld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]Komt er weer een hunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |