abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132914858
Hallo,

Sinds korte tijd (ong. 2 maanden) in het bezit van een Canon 60d (nieuwprijs ¤680,-). Hiervoor had ik een 500d. Maar nu wil ik graag overstappen naar een Full-frame camera. Daarom verkoop ik mijn huidige 60d.

Hierbij krijg je bij de aankoop erbij:
- 2 accu's en lader
- orginele Canon afstandsbediening
- 16gb geheugenkaart klasse 10

Mijn vraagprijs is ¤600,-. Te bezichtigen in Eindhoven.
  dinsdag 5 november 2013 @ 08:34:25 #2
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_132915943
Tagje gezet :)
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_132916431
Dus je koopt een nieuwe camera en denkt na 2 maanden ik wil toch maar een fullframe? :P Die nog een heel stuk duurder zijn plus je waarschijnlijk ook nog nieuwe lenzen moet. Apart :P

je zit btw erg hoog met je prijs. Op marktplaats (ja weet het kut site maar toch) Staan ze allemaal tussen de 400 en 500.

Succes met de verkoop.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_132917671
Dankjewel, maar ik heb de objectieven reeds in bezit. Die zijn geschikt voor full-frame. Verder wil ik kijken of verkopen erin zit, zo niet is het niet erg. Maar het zou mooi meegenomen zijn ;)
pi_132918395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:34 schreef WithCanonyoucan het volgende:
Dankjewel, maar ik heb de objectieven reeds in bezit. Die zijn geschikt voor full-frame. Verder wil ik kijken of verkopen erin zit, zo niet is het niet erg. Maar het zou mooi meegenomen zijn ;)
Dat scheelt al een hoop dan. :) Ik zit zelf voor een tweedehands 5d mark II te kijken. Alleen moet er dan ook nog een lens bij kopen. Duur grapje wordt het dan. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')