Van het stoppen met drinken na een paar maanden dagelijks er fors tegen aan.quote:
volgens mij heb ik donderdagochtend niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Over drank gesproken, we wilden woensdag revanche gaan doen bij die van Moll
Prima toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggen ja, had hem net te pakken op google
dagelijks ja?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van het stoppen met drinken na een paar maanden dagelijks er fors tegen aan.
Ik haaaat dat gezeik over kleurstoffen, nooit onderbouwd of niksquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mocht vroeger geen cola of sinas omdat ik te druk zou worden van de kleurstoffen.
Verveling denk ik. Kan het ook niet echt plaatsen waarom dat er in is geslopen de laatste maanden.quote:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral zwetend in bed 's avonds, en dan uren wakker liggen
Dit ja. 1e ook standaard voor het middaguurquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef Typisch het volgende:
ik drink alleen dagelijks als ik op vakantie ben
goeden op kapi
Je bent zelf een niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haaaat dat gezeik over kleurstoffen, nooit onderbouwd of niks
Ik heb die neiging ook wel, maar je gaat op een gegeven moment zuipen om je lekker te voelen en dat is echt een brug te ver.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verveling denk ik. Kan het ook niet echt plaatsen waarom dat er in is geslopen de laatste maanden.
Dat was 20 jaar terug de ritalin van nu.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haaaat dat gezeik over kleurstoffen, nooit onderbouwd of niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |