in wat? van vrijgezel naar vrijgezel?quote:
Ja, dat zal zeker goed werkenquote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
in wat? van vrijgezel naar vrijgezel?
Ligt toch ook aan hem?quote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zeg dat het aan jou ligt, zal waarschijnlijk altijd werken.
Uiteindelijk is t iets uitgebreider geworden. We zullen elkaar in de toekomst ook nog wel zien, dus moet t wel zo beschaafd mogelijk doen. En ben er sowieso niet van om te zeggen "Nou doei dan"quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt toch ook aan hem?![]()
OT: Gewoon zeggen dat je verdere dates niet ziet zitten TS, dat de klik er niet is voor jou.
Als vrienden of heb je andere plannen? Ik zou haar toch duidelijk zeggen dat iets romantisch en serieus er van jouw kant niet inzit, ook vrouwen houden er niet van om aan het lijntje gehouden te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:56 schreef gnimmel het volgende:
[..]
Uiteindelijk is t iets uitgebreider geworden. We zullen elkaar in de toekomst ook nog wel zien, dus moet t wel zo beschaafd mogelijk doen. En ben er sowieso niet van om te zeggen "Nou doei dan"
Maargoed, alea iacta est, zoals men zegt
Zo simpel is het.quote:Op maandag 4 november 2013 23:45 schreef HotSummerNight het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen toekomst ziet in jullie beide?
groei een ruggegraat TS
Nee dat werktquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef Frag_adder het volgende:
Heel cheesy zeggen dat het niet aan haar ligt maar aan jou.
Maar even serieus, zeg gewoon dat je het gezellig hebt gehad maar dat je er qua romantiek geen toekomst in ziet. Het heeft mij in ieder geval nooit klappen op geleverd om zo eerlijk te zijn. Beter dat dan dat je haar het idee geeft dat er nog wel wat in zit de komende 6 maanden.
Dan heb je gewoon een echt wanhopig iemand uit gezocht. Ik heb maar 1 keer mee gemaakt dat ik op de date waarop ik besloot dat ik er echt een punt achter wilde zetten te horen kreeg van haar dat ik echt niet zomaar van haar af zou komen omdat ze me zo leuk vond. Zelfs toen werkte het, gewoon rustig blijven en uitleggen dat jij het anders ziet. Als een persoon een beetje zelfrespect heeft komt dat goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:45 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Nee dat werkt
Ik heb ooit zo'n hanger gehad en die opmerking gebruitk.... zegt die lul: ' maar ik kan toch veranderen zodat we wel bij elkaar passen'
En jij koos voor optie A?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:43 schreef HotSummerNight het volgende:
Neem haar mee naar haar kamer (niet jou kamer, want dan moet zei weg, ipv jij)... begin aan een lekkere neukbeurt, ga op zijn hondjes (bij voorkeur bind je haar vast in deze positie met haar handen aan de bedrand en een stok tussen haar enkels zodat ze haar benen niet bij elkaar kan doen) en na een tijdje haal je hem eruit en prop je hem direct zonder spuug in haar ari.
Ze zal boos op je worden, schreeuwen naar je en vragen of je dat normaal vind. Hierop antwoord je kalm dat je dit de enige manier is waarop jij kan genieten van sex en dat je dit vanaf nu af allleen nog maar op deze manier wil doen.
Nu zijn er 2 opties
A: Ze vind anaal lekker, en je mag het vaker doen.... dan is het toch een blijvertje
B: Ze is echt piswoest op je, je moet vertrekken en ze belt je nooit meer.
Succes TS
dit dus, gewoon duidelijk zijn, klaar.quote:Op maandag 4 november 2013 23:45 schreef HotSummerNight het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen toekomst ziet in jullie beide?
groei een ruggegraat TS
uuuh, neequote:
seksenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:06 schreef fathank het volgende:
Of wil je nog wel de optie openhouden om zo nu en dan nog te kunnen seksen?
Alleen neuken is ook zo saaiquote:
Als ts al moeite heeft om nee te zeggen tegen zijn partner, denk je dan dat hij de ruggegraat heeft om het spel juist te spelen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:27 schreef devlinmr het volgende:
De truc is om het haar te laten zeggen... krijg je ook geen gezeik achteraf
Damn, het is dat er een vrouwlijkicoontje bij je naam staat.. maar wat ben jij een kerel zeg. Let me guess; je scheert je benen niet en hebt tepelhaar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:43 schreef HotSummerNight het volgende:
Neem haar mee naar haar kamer (niet jou kamer, want dan moet zei weg, ipv jij)... begin aan een lekkere neukbeurt, ga op zijn hondjes (bij voorkeur bind je haar vast in deze positie met haar handen aan de bedrand en een stok tussen haar enkels zodat ze haar benen niet bij elkaar kan doen) en na een tijdje haal je hem eruit en prop je hem direct zonder spuug in haar ari.
Ze zal boos op je worden, schreeuwen naar je en vragen of je dat normaal vind. Hierop antwoord je kalm dat je dit de enige manier is waarop jij kan genieten van sex en dat je dit vanaf nu af allleen nog maar op deze manier wil doen.
Nu zijn er 2 opties
A: Ze vind anaal lekker, en je mag het vaker doen.... dan is het toch een blijvertje
B: Ze is echt piswoest op je, je moet vertrekken en ze belt je nooit meer.
Succes TS
Inderdaad zeg. Na de tweede date zou je eigenlijk al meteen plannen moeten maken om samen te gaan wonen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoeveel dates heb je gehad eigenlijk? Ik vind mensen die na de derde date nog gaan komen met dingen als:"'Ja het klikt toch niet zo" echt vies altijd, kom op, make up your goddamn mind. Daar moet je bij de derde date al lang achter zijn, eigenlijk na de 2e date al. Een vriend van mij werd na de 5e date geditcht, gadverdamme
Onzin natuurlijk, maar na 3 dates weet ik wel wat ik met iemand wil, alleen neuken, meer dan dat, of helemaal niets. Als je dat dan niet weet, ben je een besluiteloze whimpquote:Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Na de tweede date zou je eigenlijk al meteen plannen moeten maken om samen te gaan wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |