SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door PandaDrop op 04-11-2013 21:46:50 ]
Iedereen denkt datquote:Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht dat jij wel ouder was dan 16
Weet je hoe ze heet, wat ze doet in haar vrije tijd, met wie ze omgaat..? Dan kun je vast wel een onderwerp vinden om een gesprek over te beginnen?
Zelfde probleem hier, al lukt het me wel met wat alcoholquote:Ik ben het spontane type bij mensen, maar rondom iemand die ik leuk vind ben ik een zenuwachtig verlegen egeltje.
Even wat bier naar achter knallen voor schoolquote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef Hmmm_Okay het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, al lukt het me wel met wat alcohol
Heb ik wat aan, bedankt. Ik moet het inderdaad niet te lang vooruit schuiven.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef cigarette14 het volgende:
Gewoon aanspreken. Maakt niet uit als je een keer op je bek gaat.. Daar leer je alleen maar van. Hoe vaker je meisjes aanspreekt, hoe beter je in er in zal worden. Hoe langer je er mee wacht, hoe groter de drempel is om op haar af te stappen.. Dat waren even een aantal clichés op een rijtje, maar ze zijn wel waar.
Zulke dingen kun je niet voorkomen. Op het moment dat je dichtklapt gewoon eerlijk zeggen dat het komt, omdat ze een leuk meisje is. Vind ze alleen maar leuk..quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar ik snap niet hoe ik kan voorkomen om dicht te klappen als ik haar zie.
Ook heb ik geen idee waarover met een een onbekende meid te praten.
omdat je een beetje verliefd bent, is vrij normaal.quote:Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
Tips?
Waarom kan ik niet kalm blijven als ze in de buurt is?
Bedanktquote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
omdat je een beetje verliefd bent, is vrij normaal.
volgende keer dat je haar aankijkt en ze kijkt terug, zeg je gewoon hallo, en glimlach. en dan zie je wel wat er gebeurt.
en ga niet gelijk mee uit vragen, dat is raar. probeer een gesprek met haar te krijgen. maakt niet uit waarover. en laat dan een beetje merken dat je haar wel aardig vind.
welquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Bedankt
Punt is echt alleen dat ik geen woord kan zeggen, dus hallo ook niet denk ik
Ik durf het idd niet, en daarom gebeurt het nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel![]()
je kan het wel, je durft het alleen niet. maar angst is niet hetzelfde als geen stembanden hebben.
als ze je aankijkt, kan je gewoon hallo zeggen. maar je hebt best kans dat ze niks terug zegt...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik durf het idd niet, en daarom gebeurt het niet![]()
Is het niet raar om uit het niet door een onbekende aangesproken te worden die niet eens weet wat te zeggen
Niet onbelangrijk, haar kluis zit dus naast de mijne, oftewel, elke dag zie ik haar 0,5 meter van me afquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als ze je aankijkt, kan je gewoon hallo zeggen. maar je hebt best kans dat ze niks terug zegt...
of ze zegt; ken ik jou? dan zeg je ; nou, toen met dat kluisje.. en dan heb je een gesprek. en de volgende keer dat je haar tegenkomt, kent ze je wel. en zeg je weer hallo, en dat dr haar leuk zit ofzo.
en ja, je zal toch echt iets moeten durven, een andere oplossing is er niet. maar het wordt minder moeilijk als je het gewoon gaat doen. het is maar een meisje, weet je. je vind haar leuk, dus doe leuk tegen haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |