abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132905586
Hallo allemaal.

Hier SH weer met z'n om-de-twee-maanden-R&P-topic.

Ditmaal wil ik graag even weten wat de meest 'normale' manier is om je interesse te tonen in je crush, of gewoon een meid waar je wel wat mee zou willen.

Ik zie haar wel vaak op school, maar ik durf niet tegen haar te praten.
Op m'n werk praat ik met genoeg mooie meiden zonder enige huiver, en is het gewoon gezellig, maar zodra ik deze meid zie krijg ik een atoombom in m'n buik, en kan ik geen woord uitkramen.

Als ik haar zie kijk haar gewoon aan, en soms kijkt ze dan ook naar mij, en dan kijkt ze na een seconde weer weg. :P.

De enige woordenwisseling die we hebben gehad is dat zij haar kluisje tegen m'n elleboog aan stootte, en Sorry zei, waarop ik zei: "Oh, nee hoor" ( :') !!!).

Sindsdien begon ik haar als potentieel slachtoffer van het uiten van testosteron zien.

Maarja, praten tegen haar kan ik voor geen meter, heb dus ook geen idee wat te doen.
Een maat van me zegt, vraag haar gewoon mee uit, maar ik weet niet of zo zonder wat tegen elkaar te zeggen meteen mee uitvragen haar niet een hartverlamming opbrengt.
Daarom wil ik graag weten hoe het op mijn leeftijd (ik 16, zij 17) gaat. Gewoon in een keer mee uitvragen? En hoe dan?
Ergens uit eten of naar de film?

Ik weet alleen hoe het op de volwassene manier moet zeg maar, door al die films, series en boeken krijg je daar toch wel een beeld van, maar dat lijkt me niet toepasselijk voor mijn leeftijd.

Tips? :P
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 4 november 2013 @ 21:23:39 #2
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_132905721
Het enige wat ik aan advies zou kunnen geven is toch proberen te gaan praten, doe alsof het 1 van die andere meiden is waartegen je gemakkelijk praat.
Denk maar zo; Als je niks doet krijg je haar sowieso niet, alles wat je doet zelfs als mislukt het is een stap dichterbij.

Ow en niet iemand uitvragen waar je nooit tegen praat, afwijzingskans lijkt me behoorlijk groot dan.
pi_132906225
Je stapt op haar af, kijkt haar diep in de ogen aan en zegt: Ik. Jij. Batsen nu.

Werkt gegarandeerd :Y
-XOXO-
pi_132906244
Gewoon een foto van je pielemini sturen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132906364
"Wat zie je er weer goed uit" zeggen en dan doorlopen. Als je niet al te lelijk bent dan moet dat werken voor een eerste leuk contact.
  maandag 4 november 2013 @ 21:40:55 #6
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132906574
Boeken laten vallen voor haar neus. Als ze leuke meid is helpt ze mee met oprapen. Heb je ook nog eens gelijk contact. Meisjes vallen voor zulke onhandigheid.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 4 november 2013 @ 21:41:37 #7
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_132906608
Als ik goed begrijp wil je voorkomen dat je gefriendzoned word.
Oh ja, SH, je moet haar een compliment geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door PandaDrop op 04-11-2013 21:46:50 ]
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  maandag 4 november 2013 @ 21:41:40 #8
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_132906611
Wat een ONZ reactie's weer
pi_132906618
Ik dacht dat jij wel ouder was dan 16 :P

Weet je hoe ze heet, wat ze doet in haar vrije tijd, met wie ze omgaat..? Dan kun je vast wel een onderwerp vinden om een gesprek over te beginnen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_132907141
Gewoon fucking praten, en ja de eerste paar keer dat je dat doet met een vrouw is dat wat lastiger.

De meeste jongens gaan door die fase tussen de 13-18.
pi_132907637
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht dat jij wel ouder was dan 16 :P

Weet je hoe ze heet, wat ze doet in haar vrije tijd, met wie ze omgaat..? Dan kun je vast wel een onderwerp vinden om een gesprek over te beginnen?
Iedereen denkt dat ;)

Ik ben het spontane type bij mensen, maar rondom iemand die ik leuk vind ben ik een zenuwachtig verlegen egeltje. :r
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 4 november 2013 @ 22:17:12 #12
402833 Hmmm_Okay
Omdat het kan
pi_132908435
quote:
Ik ben het spontane type bij mensen, maar rondom iemand die ik leuk vind ben ik een zenuwachtig verlegen egeltje. :r
Zelfde probleem hier, al lukt het me wel met wat alcohol ;)
pi_132908688
quote:
12s.gif Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef Hmmm_Okay het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier, al lukt het me wel met wat alcohol ;)
Even wat bier naar achter knallen voor school :z :z :z
-Don Draper
pi_132909234
Tips? :)
Waarom kan ik niet kalm blijven als ze in de buurt is? :(
-Don Draper
pi_132910761
Gewoon aanspreken. Maakt niet uit als je een keer op je bek gaat.. Daar leer je alleen maar van. Hoe vaker je meisjes aanspreekt, hoe beter je in er in zal worden. Hoe langer je er mee wacht, hoe groter de drempel is om op haar af te stappen.. Dat waren even een aantal clichés op een rijtje, maar ze zijn wel waar. :)
pi_132910880
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef cigarette14 het volgende:
Gewoon aanspreken. Maakt niet uit als je een keer op je bek gaat.. Daar leer je alleen maar van. Hoe vaker je meisjes aanspreekt, hoe beter je in er in zal worden. Hoe langer je er mee wacht, hoe groter de drempel is om op haar af te stappen.. Dat waren even een aantal clichés op een rijtje, maar ze zijn wel waar. :)
Heb ik wat aan, bedankt. Ik moet het inderdaad niet te lang vooruit schuiven.
Maar ik snap niet hoe ik kan voorkomen om dicht te klappen als ik haar zie.
Ook heb ik geen idee waarover met een een onbekende meid te praten.
-Don Draper
pi_132911011
Ahh cute.

Vraag om samen naar huis te fietsen. Stukje te lopen. Naar het strand, of wat je daar in de buurt ook hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_132911251
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar ik snap niet hoe ik kan voorkomen om dicht te klappen als ik haar zie.
Ook heb ik geen idee waarover met een een onbekende meid te praten.
Zulke dingen kun je niet voorkomen. Op het moment dat je dichtklapt gewoon eerlijk zeggen dat het komt, omdat ze een leuk meisje is. Vind ze alleen maar leuk..
pi_132912320
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
Tips? :)
Waarom kan ik niet kalm blijven als ze in de buurt is? :(
omdat je een beetje verliefd bent, is vrij normaal.
volgende keer dat je haar aankijkt en ze kijkt terug, zeg je gewoon hallo, en glimlach. en dan zie je wel wat er gebeurt.
en ga niet gelijk mee uit vragen, dat is raar. probeer een gesprek met haar te krijgen. maakt niet uit waarover. en laat dan een beetje merken dat je haar wel aardig vind.
pi_132915743
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

omdat je een beetje verliefd bent, is vrij normaal.
volgende keer dat je haar aankijkt en ze kijkt terug, zeg je gewoon hallo, en glimlach. en dan zie je wel wat er gebeurt.
en ga niet gelijk mee uit vragen, dat is raar. probeer een gesprek met haar te krijgen. maakt niet uit waarover. en laat dan een beetje merken dat je haar wel aardig vind.
Bedankt :)
Punt is echt alleen dat ik geen woord kan zeggen, dus hallo ook niet denk ik _O-
-Don Draper
pi_132915883
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:01 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Bedankt :)
Punt is echt alleen dat ik geen woord kan zeggen, dus hallo ook niet denk ik _O-
wel :)

je kan het wel, je durft het alleen niet. maar angst is niet hetzelfde als geen stembanden hebben.
pi_132918904
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:25 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wel :)

je kan het wel, je durft het alleen niet. maar angst is niet hetzelfde als geen stembanden hebben.
Ik durf het idd niet, en daarom gebeurt het niet :P ;(

Is het niet raar om uit het niet door een onbekende aangesproken te worden die niet eens weet wat te zeggen _O-
-Don Draper
pi_132918935
"PSSSST EY MEISJE PSSSST"
pi_132920362
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik durf het idd niet, en daarom gebeurt het niet :P ;(

Is het niet raar om uit het niet door een onbekende aangesproken te worden die niet eens weet wat te zeggen _O-
als ze je aankijkt, kan je gewoon hallo zeggen. maar je hebt best kans dat ze niks terug zegt...
of ze zegt; ken ik jou? dan zeg je ; nou, toen met dat kluisje.. en dan heb je een gesprek. en de volgende keer dat je haar tegenkomt, kent ze je wel. en zeg je weer hallo, en dat dr haar leuk zit ofzo.

en ja, je zal toch echt iets moeten durven, een andere oplossing is er niet. maar het wordt minder moeilijk als je het gewoon gaat doen. het is maar een meisje, weet je. je vind haar leuk, dus doe leuk tegen haar.
pi_132920466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als ze je aankijkt, kan je gewoon hallo zeggen. maar je hebt best kans dat ze niks terug zegt...
of ze zegt; ken ik jou? dan zeg je ; nou, toen met dat kluisje.. en dan heb je een gesprek. en de volgende keer dat je haar tegenkomt, kent ze je wel. en zeg je weer hallo, en dat dr haar leuk zit ofzo.

en ja, je zal toch echt iets moeten durven, een andere oplossing is er niet. maar het wordt minder moeilijk als je het gewoon gaat doen. het is maar een meisje, weet je. je vind haar leuk, dus doe leuk tegen haar.
Niet onbelangrijk, haar kluis zit dus naast de mijne, oftewel, elke dag zie ik haar 0,5 meter van me af :P
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')