Nice welke icon pack?quote:
mooie wallpaper!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef J.Appleseed het volgende:
Met uitzonderlijk veel dank aan RobertNL
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuke lockscreen heb je, is dat van een launcher of is dat stock Android KitKat (iOS-gebruiker hier)?quote:
Dat is niet standaard vriend. Hij heeft iets gedaan wat niet standaard is vriend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Leuke lockscreen heb je, is dat van een launcher of is dat stock Android KitKat (iOS-gebruiker hier)?
Is een Lockscreen met de naam Cover. Het leert welke apps je het vaakst gebruikt en laat deze dan zien op je lockscreen. Je kan een app icoontje swipen om rechtstreeks in die app te unlocken. Het leert als je wil ook het verschil tussen de apps die je op je werk gebruikt (GPS region) of welke thuis, welke in de avond etc.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Leuke lockscreen heb je, is dat van een launcher of is dat stock Android KitKat (iOS-gebruiker hier)?
Misschien stomme vraag, maar bij jou staat niet Slide to unlock/Schuif om te ontgrendelen.. Kun je dat uitzetten? Zag het ook bij een paar anderen trouwens..quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe telefoon, dus nieuwe screenshotjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Geef eens godverdomme die wallpaper kutkind... Ik ga het niet voor de derde keer vragen.
Het toegangsscherm! Die wil ik ookquote:
Niet, dat is een jailbreaktweakquote:Op zondag 5 januari 2014 13:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iOS het batman logo in de statusbalk?
Heb dat nooit meegemaakt eerlijk gezegd. Elke iPhone die ik bezat was gejailbreaked zodra dat kon, en die zijn nooit trager geworden. Daarnaast heb ik met mijn jailbreak mijn toestel ook wat sneller gemaakt, dus dat valt weer in het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat nu eigenlijk zo, dat jailbreak je toestel trager maakt?
Ik vind van wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat nu eigenlijk zo, dat jailbreak je toestel trager maakt?
Zalig!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lock en home screen. Ik heet dus YOURI
Ik heb de tekening gemaakt op 31 juli 2001 toen ik ergens op een treinstation gestrand was na een date met een leuke meid. De tekening heb ik daarna ingescand en er een negatief van gemaakt in paint of Photoshop. Sindsdien gebruik ik het als achtergrond van mijn PC, PlayStation 3, mobiele telefoons, iPod's en iPhone's.
De origineel tekening zit ergens in een lijstje en ligt op zolder.
Het klinkt allemaal wat sentimenteel enzo. Maar het doe me altijd denken aan de leuke tijd van toen ik een jaar of 20 was.
Erg smaakvol, vooral het homescreen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[ link | afbeelding ]
Middelste homescreen
[ link | afbeelding ]
Linker homescreen, muziekspeler Doubletwist
[ link | afbeelding ]
homescreen, Business Calendar
Tip: in Nova Launcher het klokje in de notification balk weghalen (alleen bij home screen), en Timely klok widget downloaden (als je die standaard van Android resizet gebeurt er niks, maar Timely kan je heel groot maken. En als je een alarm instelt dan zie je onder de klok staan wanneer het alarm afgaatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[ link | afbeelding ]
Middelste homescreen
[ link | afbeelding ]
Linker homescreen, muziekspeler Doubletwist
[ link | afbeelding ]
Rechter homescreen, Business Calendar
Swagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
Ook maar weer wat over de kop gegooid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nexus 5
Nova Launcher
Cyrcle Icons
Dashclock widget met
- Battery extension
- Weather extension
- Flashlight extension
Kan je je wallpaper sharen aub?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nexus 5
Nova Launcher
Cyrcle Icons
Dashclock widget met
- Battery extension
- Weather extension
- Flashlight extension
Ja tochquote:
Linkje toegevoegdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan je je wallpaper sharen aub?
Thanksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nexus 5
Nova Launcher
Cyrcle Icons
Dashclock widget met
- Battery extension
- Weather extension
- Flashlight extension
Wallpaper http://i.imgur.com/NtTDUti.jpg
Heb je toevallig nog een kopietje van die achtergrond? en is die klok standaard of is dat een app?quote:
Dat is timely.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een kopietje van die achtergrond? en is die klok standaard of is dat een app?
Ik gebruik Apex pro, daar zit die optie niet. Ik zal Nova eens gebruiken. Ik heb de klok ook geprobeerd weg te halen met het xposed framework, maar dat lukte niet. Vrijwel alle xposed mods die over de statusbar gaan zijn voor 4.2.xquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Tip: in Nova Launcher het klokje in de notification balk weghalen (alleen bij home screen), en Timely klok widget downloaden (als je die standaard van Android resizet gebeurt er niks, maar Timely kan je heel groot maken. En als je een alarm instelt dan zie je onder de klok staan wanneer het alarm afgaat
Lekker clean en vrolijke kleurenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:49 schreef Ireyon het volgende:
Blij met Pop UI
[ afbeelding ]
https://play.google.com/s(...)unchertheme.kxnt.pop
Waarom zou je daar naar kijken? Maar dat komt omdat ik de afbeelding opgeslagen had onder een andere afbeelding. Had geen zin om de naam te veranderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Android, maar iphone.png? ik snap er niks van
Nou toen ik de filename zag kreeg ik vraagtekens hoe je zoiets op een iphone kon fixen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar kijken? Maar dat komt omdat ik de afbeelding opgeslagen had onder een andere afbeelding. Had geen zin om de naam te veranderen.
Je moet met file helper v2 v1 heeft geen exif ondersteuningquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nou toen ik de filename zag kreeg ik vraagtekens hoe je zoiets op een iphone kon fixen.
Je bedoelt rooten? Nee, die apps werken gewoon normaal. Timely is gewoon een widget trouwens.quote:
Verkeerd topic?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je moet met file helper v2 v1 heeft geen exif ondersteuning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |