Ik besta niet eensquote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ben volledig anoniem hier, ik heb de identiteit van een random meisje gepikt en lek af en toe info om het geloofwaardig te houden. Loeminadie enzo
Zo belde ze ook op de volgende dagquote:
Meh, dit was voor mij de eerste keer, ik lag op ter observatie op de spoedafdelingquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak in het ziekenhuis gelegen
Ja jij bent gewoon een matrix ingezet door de Loeminadie om ons bezig te halenquote:
Ik vond het ziekenhuis soms best leuk eigenlijkquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo belde ze ook op de volgende dag'Ja zeg, je hóeft me niet te overtreffen hoor'
[..]
Meh, dit was voor mij de eerste keer, ik lag op ter observatie op de spoedafdelingMoest ieder uur wakker gemaakt worden en de hele nacht door werden er nieuwe mensen binnengebracht (ja spoed hè?)
Wat een nacht
This is so deep.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon een matrix ingezet door de Loeminadie om ons bezig te halen
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het stinken daar.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ziekenhuis soms best leuk eigenlijk
gratis ijsjesquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik 's ochtends naar huis mochtquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben mobiel. Kan nu geen leuke naaktfoto maken.quote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had het beloofd, ik heb zo naar dit moment uitgekeken.
quote:
Ik heb het wel doorquote:
maar ik blijf vrolijk vanavondquote:
Ik heb het ziekenhuis nooit als vervelend ervaren eigenlijk, weer eens wat anders vond ik het als kind.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer wordt ie wel leuk dan?quote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben mobiel. Kan nu geen leuke naaktfoto maken.
Dat deed het ook jaquote:
Hey, nooit dat dat mij gestuurd wordtquote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef badschaap het volgende:
HON hosseltje:
-Als je m'n buurjongen was geweest had je nu lekker bij me in bed gelegen *bloosgezichtje*
![]()
Dat kreeg ik daar niet. Ik mocht wel onbeperkt cup-a-soup en broodjes hagelslag enzo pakkenquote:
Uhuhquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha gewoon beetje flirten, het gevoel geven dat ze speciaal zijn en tadaquote:Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, nooit dat dat mij gestuurd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |