why not? Is het raar dat ik wil dat mensen me mogen?quote:
Ja. Einzelganger enzoquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
why not? Is het raar dat ik wil dat mensen me mogen?
Op een internetforum eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
why not? Is het raar dat ik wil dat mensen me mogen?
Ikquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
Ja zeg, deze TT heeft ook nergens mee te maken
Je kan er gewoon niks vanquote:
Geen eens een gips TTquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
Ja zeg, deze TT heeft ook nergens mee te maken
Lijkt me leuker als mensen je mogenquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een internetforum eigenlijk wel.
Naja, als jij een zero gravity move had uitgehaald was je ook niet van de trap gedonderdquote:
Ik mag jequote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als mensen je mogen
Wat heb jij tegen zigeuners?quote:
Ik twijfel daar soms best over, mag je best wetenquote:
Niksquote:
Omdat ik je vaak plaag?quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik twijfel daar soms best over, mag je best weten
altijd lobi voor jou
Ze is natsie want ze gaat met BL om en die heeft hakenkruisUIquote:
Okéquote:
Ik wilde graag van de trap vallenquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, als jij een zero gravity move had uitgehaald was je ook niet van de trap gedonderd
Het is allemaal loeminadie, ik bedoel maar, LB en BL? Kan geen toeval zijn joh!quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is natsie want ze gaat met BL om en die heeft hakenkruisUI
quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is natsie want ze gaat met BL om en die heeft hakenkruisUI
quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is allemaal loeminadie, ik bedoel maar, LB en BL? Kan geen toeval zijn joh!
Ik ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké
Ik ken geen zigeunersBehalve Esmeralda natuurlijk.
Laatste keer dat ik van de trap ben gevallen was ik nog kind joh..quote:
Naam, leeftijd en een naaktfoto dacht ikquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
@rodawa. Wat moest er ook alweer in mijn sollicitatie?
OMG allemaal complotten hierquote:
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gipsquote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik van de trap ben gevallen was ik nog kind joh..
Ik ga gewoon voor podia en stoepranden enzo
quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gips
Ik heb 2x een hersenschudding gehadquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gips
Nee, dat is gewoon vooral sufquote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 2x een hersenschudding gehadTelt dat ook nog ergens voor?
Beetjequote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
@rodawa. Wat moest er ook alweer in mijn sollicitatie?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naam, leeftijd, fokreputatie (cijfer van 1 tot 10) en een naaktfoto(!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dacht ik
Misschien moeten we onze positie in het verzet gaan versterken in BNW SCquote:
De gemiddelde FOK!ker kent me al te veelquote:
Ohquote:
Ohquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!ker kent me al te veel
quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Vorige keer had m'n schoonzus een auto-ongeluk gehad, dus een week later lag ik in het ziekenhuis enzo. Ik bedoel, ik moet het wel overtreffen natuurlijk
Ik heb zo vaak in het ziekenhuis gelegenquote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Vorige keer had m'n schoonzus een auto-ongeluk gehad, dus een week later lag ik in het ziekenhuis enzo. Ik bedoel, ik moet het wel overtreffen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |