Dat scheelt al , zelfde intresses en je hebt meteen wat over te pratenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef Epii het volgende:
Ja hoor, een date! We gaan, kunstliefhebbers zijnde, naar 't Stedelijk Museum voor Malevich en dan 's avonds denk ik nog wat drinken in Amsterdam.
De kans zal klein zijn als je geen aparte foto's van jezelf erop zet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
*Kunnen mijn chatberichten/sessies en foto's en dergelijke verspreid worden? Ik wil liever niet dat ik zo op internet rondsleur met het feit dat ik op Tinder zit zeg maar...Daarover wil ik namelijk wel anoniem zijn wat betreft die Tinder. Niet dat ik opeens op 9gags of sites terecht kom met mijn foto. Nja iig niet dat ik verspreid wordt
En hoe succesvol is het als je serieus wilt zijn (leeftijd 18-21)?
Achmed-Jan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doet me aan een Fok!ster denken die ik ooit bij een meeting zag...
Hoe heet ze ook alweer...
waarschijnlijk komen je foto's meteen hier:quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kan iemand mij meer over Tinder vertellen hoe het in zijn werk gaat? En er zijn een aantal dingen waar ik wel vragen over heb?
*Zitten er veel bots en nepperds?
*Hoe vertrouwelijk is dat facebook inloggen?
*Kunnen mijn chatberichten/sessies en foto's en dergelijke verspreid worden? Ik wil liever niet dat ik zo op internet rondsleur met het feit dat ik op Tinder zit zeg maar...Daarover wil ik namelijk wel anoniem zijn wat betreft die Tinder. Niet dat ik opeens op 9gags of sites terecht kom met mijn foto. Nja iig niet dat ik verspreid wordt
Hoef ik liever ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk komen je foto's meteen hier:
https://www.facebook.com/(...)285645729703?fref=ts
en gaan al je vrienden je taggen
succes gegarandeerd
Dit dus...quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
chatberichten/sessies en foto's en dergelijke verspreid worden? Ik wil liever niet dat ik zo op internet rondsleur met het feit dat ik op Tinder zit zeg maar...Daarover wil ik namelijk wel anoniem zijn wat betreft die Tinder. Niet dat ik opeens op 9gags of sites terecht kom met mijn foto. Nja iig niet dat ik verspreid wordt
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Leuk leuk! Have fun! En update ons ook even
Mijn date van afgelopen weekend komt dit weekend naar mijn deel van Nederlandben benieuwd!
Ja logisch.. maar is er niet iets om het te beperken ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:53 schreef japiedevlugge het volgende:
Tja het staat iedereen vrij om screenshots te maken, dat kan je zelf ook bedenken.
Dan zou je elk meisje die jou beoordeelt moeten gaan opsporen om (in levende lijve) te vragen of ze geen screenshots van jou maken en op het internet zettenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja logisch.. maar is er niet iets om het te beperken ofzo.
Maak jezelf niet te belangrijk, zo boeiend ben je echt niet dat mensen je op 9gag gaan zetten. Als jij je gewoon normaal gedraagt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja logisch.. maar is er niet iets om het te beperken ofzo.
Ik wil heel graag maar wat ik eerser postte houd mij tegen. Ook degene blijkbaar die boven jou postte.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat je her betreffende meisje toevallig zelf gehad hebt? Aaw nu heb ik medelijden met je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outlook appquote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ben verliefd. Geef m'n ziel voor een match
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ben verliefd. Geef m'n ziel voor een match
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Blote billen gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd weer zo'n vadsige vriendin die erbij staat..quote:
doablequote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef PG18 het volgende:
Ben nu even Hot or Not aan het proberen, omdat ik daar wel matches kan krijgen en bij Tinder niet (vaag gedoe). Maar ik kwam deze tegen die ik ook al eens bij Tinder voorbij zag komen![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En die twee waren vast niet knap. Je moet zelf initiatief nemenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb echt al 25 matches ofzo, nog geen 1 aangesproken, 2 namen zelf initiatief
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef PG18 het volgende:
Ben nu even Hot or Not aan het proberen, omdat ik daar wel matches kan krijgen en bij Tinder niet (vaag gedoe). Maar ik kwam deze tegen die ik ook al eens bij Tinder voorbij zag komen![]()
Veel te lang man.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die twee waren vast niet knap. Je moet zelf initiatief nemen
Chick waar ik nu mee chat heeft over twee weken pas tijd om af te spreken
Nee dan hoeft het van haar ook niet zo nodig. Geen tijd vrijmaken voorm mijquote:Op woensdag 6 november 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Veel te lang man.Als het zo lang gaat duren hoeft het eigenlijk al niet meer volgens mij.
Misschien dat ze geen avond tot ochtend vrij heeft, maar een paar uurtjes lijkt me geen 2 weken te hoeven duren. En als het echt zo is dat haar schema zo vol staat zal je er toch weinig aan hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dan hoeft het van haar ook niet zo nodig. Geen tijd vrijmaken voorm mij
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef PG18 het volgende:
Nee geen pop up. Ze zullen nooit weten wanneer je hun geliked hebt zo lang zij jou niet hebben geliked.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje, liet het net ff aan iemand zien. Als ik iemand like krijgt die gene dat dan echt te dmv een pop-up of pas als die gene mij liked? En tering wat k veel meisjes met een duckface, echt waarom?
[ afbeelding ]
Je bent verbaasd dat je uberhaupt een match hebt, of heb je een match met een specifiek pareltje?quote:
Dacht ik al. App alweer verwijdert maar leuk concept als je vrijgezel bent.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef sausagin het volgende:
[..]
Nee geen pop up. Ze zullen nooit weten wanneer je hun geliked hebt zo lang zij jou niet hebben geliked.
Amenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maak jezelf niet te belangrijk, zo boeiend ben je echt niet dat mensen je op 9gag gaan zetten. Als jij je gewoon normaal gedraagt is er niets aan de hand.
Foto 1 lijkt soms wel oke heb ik gezien echter dan ga je naar foto 2, damn schrok me kapot. Ook te veel meisjes met een hun hond/kat/moeder, wtfquote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef sausagin het volgende:
Foto's zijn zo bedriegend. Heb foto's waar ik een echte Don Juan lijk en op anderen een lelijke baviaan.
Heb ik soms met wijven met extreme obesitas.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef stoeltafel het volgende:
Foto 1 lijkt soms wel oke heb ik gezien echter dan ga je naar foto 2, damn schrok me kapot.
Leuk lichaam denk ik maar bij een date, in welk oog ga je kijken?quote:
Ja gelijk heb je, maar toch angst. En kun je je foto's en alles verwijderen als je er mee wilt stoppen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maak jezelf niet te belangrijk, zo boeiend ben je echt niet dat mensen je op 9gag gaan zetten. Als jij je gewoon normaal gedraagt is er niets aan de hand.
Die eerste kwam ik ook tegen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:14 schreef Toempf het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ok, die laatste kwam ik tegen toen ik fakegps op Miami had staan![]()
Je lijkt wel een wijf man____quote:Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef BroodjeKebab het volgende:
Nog steeds twijfelen...Kom je niet in een database ofzo op Tinder en kun je je account en gegevens wel helemaal verwijderen?
Ben er toch paniekerig over.
Kan iemand mij goed overtuigen van de voor- en nadelen? Iemand met ervaringen? Zitten er ook bots en fakers in? Hoe kun je meisjes herkennen die ook echt diegene op de foto zijn?
Ja nadat ik dit las was ik paniekerig geworden:quote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf man____![]()
!
Instaleer die zooi gewoon en kom er zelf achter, staat het je niet aan? dan gooi je het weer van je telefoon af.
Elke app met database leest phone ID.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja nadat ik dit las was ik paniekerig geworden:
http://blogs.avg.com/student/how-much-does-tinder-know-you/
https://www.appthority.co(...)nder-skout-and-flirt
Sarcastisch?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Elke app met database leest phone ID.
En de advertisers zijn Mob en Google.
Reden voor paniek dus, bij mij geef ik alleen toestemming voor GPS locatie, en ik plaats mijzelf in Roffa.
Tinder denkt dat ik een bot benquote:Op woensdag 6 november 2013 22:10 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Nee. Maar wat is de reden dat je het toch doet?
En waarom HotOrNot i.p.v. Tinder?
SMS LOGS? Wat een zieke technologie zeg bah.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tinder denkt dat ik een bot ben![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest gebruik ik een fake profiel op Facebook.
Het grappige is dat er in mijn logs staat dat de app bij alle dingen wou.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:20 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
SMS LOGS? Wat een zieke technologie zeg bah.
Ik gebruik beide en hier geen problemen. Sowieso gebruik ik de knoppen bij de hotties omdat ik nog wel eens heb dat ik met swipen die app denkt dat ik naar links beweeg ipv naar rechtsquote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef PG18 het volgende:
Wie gebruiken hier allemaal die 2 knoppen onderin om iemand te liken of af te wijzen, in plaats van swipen? Of die twee knoppen bovenin als je een profiel van iemand geopend hebt?
Want ik drukte altijd op die knoppen en ik kreeg vrijwel geen matches (2 weken lang), maar nu ik vanmiddag een like-spree deed door te swipen naar rechts had ik opeens wel 3 matches erbij.
Dus zou het kunnen dat die knoppen simpelweg niet werken?
Alu hoedjes omdat even aangekaart wordt wat Tinder en Hot or not willen weten...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik gebruik beide en hier geen problemen. Sowieso gebruik ik de knoppen bij de hotties omdat ik nog wel eens heb dat ik met swipen die app denkt dat ik naar links beweeg ipv naar rechts
Kunnen de aluhoedjes niet even ergens anders bang gaan zijn voor het internet, godverdomme zeg, lekker fuckin boeiend wat bedrijven van je weten.
Wat een engel!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef PG18 het volgende:
Of er is niemand in de buurt, of tinder denkt dat gij een bot bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:39 schreef BroodjeKebab het volgende:
Hoe verander je foto? En ik krijg niemand te zien, staat dat ik geen mogelijke matches in de buurt heb ofzo..
Ik krijg nu soms. Maar hoe verander of voeg ik een foto toe?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Of er is niemand in de buurt, of tinder denkt dat gij een bot bent.
Vanuit het Tinder menu naar jouw profiel gaan, dan dat 'aanpas' icoontje rechtsboven kiezen, en daar kun je foto's die op je Facebook staan instellen (ook mogelijk om foto's te kiezen die in een verborgen album op Facebook staan).quote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik krijg nu soms. Maar hoe verander of voeg ik een foto toe?
Thanks. Krijg alleen steeds nu fotos uploaden mislukt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef PG18 het volgende:
[..]
Vanuit het Tinder menu naar jouw profiel gaan, dan dat 'aanpas' icoontje rechtsboven kiezen, en daar kun je foto's die op je Facebook staan instellen (ook mogelijk om foto's te kiezen die in een verborgen album op Facebook staan).
Hier ook, zal morgen hopelijk wel opgelost zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Thanks. Krijg alleen steeds nu fotos uploaden mislukt.
Heb maar 70 vrienden ofzo en paar interesses ingevuld (muziek) op fb. Maar ik zie steeds dat er geen mogelijke matches zijn 9/10 op dit moment. Heb de app al een uur. Heb maar 20 meisjes gezien.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Of er is niemand in de buurt, of tinder denkt dat gij een bot bent.
Ik krijg stomweg geen matches xD . En zo kieskeurig ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Heb maar 70 vrienden ofzo en paar interesses ingevuld (muziek) op fb. Maar ik zie steeds dat er geen mogelijke matches zijn 9/10 op dit moment. Heb de app al een uur. Heb maar 20 meisjes gezien.
Je wordt niet gekoppeld op basis van interesses of gemeenschappelijke vrienden.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Heb maar 70 vrienden ofzo en paar interesses ingevuld (muziek) op fb. Maar ik zie steeds dat er geen mogelijke matches zijn 9/10 op dit moment. Heb de app al een uur. Heb maar 20 meisjes gezien.
Gebruik je een bepaalde app om dit te zien?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het grappige is dat er in mijn logs staat dat de app bij alle dingen wou.
Het engste is is dat ik dit pas gebruik sinds ik MIUI heb.
Kijk even welke apps mijn IMEI willen.
Dit is iets unieks, en zo kan elk toestel tot eigenaar getraceerd worden.
[ afbeelding ]
Nee zit in firmware.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:01 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Gebruik je een bepaalde app om dit te zien?
Omhoog kijken als je met haar praatquote:Op donderdag 7 november 2013 08:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee zit in firmware.
On:
Wat doen jullie als een meid een stuk langer is
Nog steeds...quote:Op donderdag 7 november 2013 01:30 schreef PG18 het volgende:
[..]
Je wordt niet gekoppeld op basis van interesses of gemeenschappelijke vrienden.
En in de afgelopen uren zullen er weinig meisjes meer zijn die Tinder gebruikt hebben, het is tenslotte half 2. Gewoon overdag weer proberen nadat iedereen weer online geweest is.
Snap jij waarom ik "alle mogelijke matches in buurt al bekeken" krijg? En hoe kan ik juist meer krijgen? Na 3-6 kiezen krijg ik dat steeds en dan moet ik mijn km-range t/m 90 zetten om uberhaupy te kiezen..quote:Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Voor de grap eens met fakegps geprobeerd, maar hoewel tinder inderdaad het google kaartje op de nieuwe locatie opent, komen er nog steeds (alleen maar) dames naar voren uit de plek waar ik daadwerkelijk ben.
Maakt niet uit of ik fakegps instel op berlijn, groningen of new york. Blijven alleen maar mensen uit omgeving utrecht (waar ik dus overdag ben) langskomen.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kun je fotos toevoegen en later weer verwijderen?
Naar je profiel, dan het knopje rechtsboven. Daar kun je selecteren welke foto's je wil toevoegen en welke je wilt verwijderenquote:
Als het goed is helpt het om een andere kilometer range in te stellen bij de appinstellingen.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maakt niet uit of ik fakegps instel op berlijn, groningen of new york. Blijven alleen maar mensen uit omgeving utrecht (waar ik dus overdag ben) langskomen.
In de eerste drie dagen had ik er 9.. Toen account gedelete en opnieuw aangemaakt, nu heb ik er 32. No kidding. Kortom, mocht je geen matches krijgen.. gewoon deletenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef Splutje het volgende:
Hoeveel matches hebben jullie nu zo'n beetje dan?
Krijg jij ook veel keuzes? Want ik had al eerder gepost in dit topic waar ik zei dat ik steeds krijg 'alle mogelijke matches al bekeken' en dan moet ik steeds uitloggen en weer inloggen zo'n 10-30 keer achter elkaar totdat ik weer 3-5 keuzes krijg, en dan weer hetzelfde riedeltjes, bovendien ook nog eens met de km-range spelen van 100 naar 50 en van 50 naar 90 ofzo...quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef cowman het volgende:
[..]
In de eerste drie dagen had ik er 9.. Toen account gedelete en opnieuw aangemaakt, nu heb ik er 32. No kidding. Kortom, mocht je geen matches krijgen.. gewoon deleten
Ja er is enige vertraging op Tinder bij de aanmaak van nieuwe potentiėlen, maar dat stapelt zich gewoon voor je op. Ik heb mn radius op 42miles staan en tijdens het reizen pak ik natuurlijk dan ook wel omringende personen mee. Als je overigens je radius aanpast, duurt het naar mijn ervaring behoorlijk lang voor de App ook daadwerkelijk synchroniseert.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Krijg jij ook veel keuzes? Want ik had al eerder gepost in dit topic waar ik zei dat ik steeds krijg 'alle mogelijke matches al bekeken' en dan moet ik steeds uitloggen en weer inloggen zo'n 10-30 keer achter elkaar totdat ik weer 3-5 keuzes krijg, en dan weer hetzelfde riedeltjes, bovendien ook nog eens met de km-range spelen van 100 naar 50 en van 50 naar 90 ofzo...
Vind heel storend, en hoe weet je wie je geliked heeft? Ofzo.. is er ook een mogelijkheid om meer dames te krijgen i.p.v. 'alle mogelijke matches al bekeken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |