Lastig te zeggen, misschien heeft de dame een andere leukere match gevonden? Snel vergeten iig.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Wow, gisteren en vandaag leuk contact met een dame. Zij reageerde steeds onmiddellijk terwijl ik dat vanwege werk niet kon. Net voordat ik in de auto naar huis toe stop laat ik nog even vallen dat ik als jurist ergens werk. Dus opeens blijft het stil, terwijl ze dus normaal steeds meteen reageert. Kijk ik dus net op mijn telefoon en staat ze niet meer tussen mijn matches. Geblokkeerd neem ik aan. Is jurist zijn dan zo'n turnoff? Ik ben serieus van mijn a propos afgebracht.
Je zit echt de hele tijd vragen te stellen die al eerder beantwoord zijn. Gebruik de zoekfunctie of skim de reeks door. Samenvatting: geduld.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:32 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik ben gisteravond begonnen met liken/tinder en nog geen 1 match.. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo lelijk ben dat ik geen ene match krijg.
Doe ik iets fout of moet ik iets doen ofzo?
Waar kan ik de zoekfunctie gebruiken?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, misschien heeft de dame een andere leukere match gevonden? Snel vergeten iig.
[..]
Je zit echt de hele tijd vragen te stellen die al eerder beantwoord zijn. Gebruik de zoekfunctie of skim de reeks door. Samenvatting: geduld.
Geduldig zijn. Probeer desnoods nog de app Hot or Not met dezelfde foto's (makkelijk daarbij is dat je dat ook gewoon via de website kan doen) om te kijken of je daar wel matches krijgt, want dan kun je nagaan of Tinder wel of niet goed bij je werkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:32 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik ben gisteravond begonnen met liken/tinder en nog geen 1 match.. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo lelijk ben dat ik geen ene match krijg.
Doe ik iets fout of moet ik iets doen ofzo?
Denk dat ik al 8-15 likes heb uitgedeeld. Bovendien vraag ik mij wel af hoe ik er voor kan zorgen dat ik meer kan swipen. Want vrienden van mij kunnen bijna onbeperkt gaan keuren, terwijl ik al snel 'alle mogelijke matches in de buurt al gekeurd heb'.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef PG18 het volgende:
[..]
Geduldig zijn. Probeer desnoods nog de app Hot or Not met dezelfde foto's (makkelijk daarbij is dat je dat ook gewoon via de website kan doen) om te kijken of je daar wel matches krijgt, want dan kun je nagaan of Tinder wel of niet goed bij je werkt.
En niet denken dat je na 5 uitgedeelde likes al matches krijgt.
Gebruik je Android? Ga eens bij je instellingen kijken of daar iets tussen staat van 'Locatietoegang' en vink daar 'Toegang tot mijn locatie' aan, eventueel ook 'GPS-satellieten'.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Denk dat ik al 8-15 likes heb uitgedeeld. Bovendien vraag ik mij wel af hoe ik er voor kan zorgen dat ik meer kan swipen. Want vrienden van mij kunnen bijna onbeperkt gaan keuren, terwijl ik al snel 'alle mogelijke matches in de buurt al gekeurd heb'.
Mijn kmzone is 30 en ik zoek in de leeftijdscategorie 18-23
Ik heb Android en als ik naar locatieservices ga staan er dit:quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef PG18 het volgende:
[..]
Gebruik je Android? Ga eens bij je instellingen kijken of daar iets tussen staat van 'Locatietoegang' en vink daar 'Toegang tot mijn locatie' aan, eventueel ook 'GPS-satellieten'.
Misschien dat Tinder geen idee heeft waar je je bevindt.
LOL.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
Wijven die beginnen met praten mankeren altijd wel iets trouwens ( dik, lelijk, houden van paarden )
klopt wel deels , ik doe vaak de machinegeweer techniekquote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
Wijven die beginnen met praten mankeren altijd wel iets trouwens ( dik, lelijk, houden van paarden )
zuurgraad beneden zal ook niet lekker zijn bij die wijven.quote:
Het is voor mij niet herkenbaar iig, maar ik like geen dames die ik niet leuk vind. Wat me wel opvalt is dat veel gesprekken gauw overslaan naar een soort interview. Dan haak ik wel af.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Revanches het volgende:
Maar wat mij opvalt bij mannen en wat ik ook vaak in andere topics waarneem, is dat mannen aangeven het vaak wel te weten waarderen als een vrouw iniatief neemt mbt gesprek opstarten. Maar hier lees ik dan weer dan wel wat mis mee moet zijn
Que ? :p
Omdat het geen knappe vrouwen zijn dohquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Revanches het volgende:
Maar wat mij opvalt bij mannen en wat ik ook vaak in andere topics waarneem, is dat mannen aangeven het vaak wel te weten waarderen als een vrouw iniatief neemt mbt gesprek opstarten. Maar hier lees ik dan weer dan wel wat mis mee moet zijn
Ik waardeer het ook maar als er een vrouw begint is ze 9 van de 10 keer lelijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Revanches het volgende:
Ook vrouwen geven like-spreesquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
Ik mag er dan wel als 18 uitzien maar dat ik geliked wordt door een 21 jarige is wel opmerkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |