Levenswijsheid.quote:
Als ik kijk naar de praktijk lijkt me dat meer een onpopulair keuzevak.quote:
Sorry, was even kenniskwissen. Had ik de vraag gesteld welke man er vandaag jarig was die een duo vormt met Simon, dat was natuurlijk Garfunkel, iemand gaf het antwoord Nick (Nick&Simonquote:
Over duurzame energie, maar de stof die ik moet leren is nogal versnipperd.quote:
Heldje wel die 'Nick' roept.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, was even kenniskwissen. Had ik de vraag gesteld welke man er vandaag jarig was die een duo vormt met Simon, dat was natuurlijk Garfunkel, iemand gaf het antwoord Nick (Nick&Simon) maar die is morgen jarig
Stel dat die ook vandaag jarig was ipv. morgen had ik een probleem want dan waren beiden antwoorden goedquote:
Dubbele punten dan. Maar als de vragensteller 'Saimon' zei, is er geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel dat die ook vandaag jarig was ipv. morgen had ik een probleem want dan waren beiden antwoorden goed
Maar het was op FOK! dus hij zei niets, hij typte.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dubbele punten dan. Maar als de vragensteller 'Saimon' zei, is er geen twijfel mogelijk.
En het wankelde weer als gewoonlijk aan alle kanten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar het was op FOK! dus hij zei niets, hij typte.
I Put a Spell On You & Run Through The Jungle zijn ook lekker..quote:
It ain't me. It ain't me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I Put a Spell On You & Run Through The Jungle zijn ook lekker..
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
Of Born on the Bayou de Foo Fighters uitvoering.
Die vind ik ook wel nice ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
Of Who'll stop the rain of Have you ever seen the rain...
Skills van deze man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
De studio versie is nog ff beter, maar wat een cover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |