succesquote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik stop maar met leren, ik ben moe. Ik laat mijn inzicht en gokintuitie mijn cijfer wel voldoende maken!![]()
Slaap ze.
Mijn GP dacht dat mijn vinger was gebroken dus ik moest een x-ray laten maken maar het was alleen maar gekneusdquote:
Was Ess niet je vriendin?quote:
Welterustenquote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik stop maar met leren, ik ben moe. Ik laat mijn inzicht en gokintuitie mijn cijfer wel voldoende maken!![]()
Slaap ze.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bitterlemon
Bitterlemon
Bitterlemon
quote:
Kwam dat nu door de trapval of was dat wat anders?quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn GP dacht dat mijn vinger was gebroken dus ik moest een x-ray laten maken maar het was alleen maar gekneusd
Haai Stuwiequote:
Hoi Essquote:
Gelukkig maar dan. Heb je wel eens wat gebroken?quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn GP dacht dat mijn vinger was gebroken dus ik moest een x-ray laten maken maar het was alleen maar gekneusd
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ze heeft al een vriend en hoeft me niet.
Ik heb Bieterlenom, sorryquote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ze heeft al een vriend en hoeft me niet.
wat is er mis meequote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Dit is een grammaticaal correcte SC stu.
Vanmiddag was het een incorrecte, echt vermoeiend was dat.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Vergeet de komma dan ook niet.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Maar ik ben eenzaam op het momentquote:
Interpunctie is voor watjes.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is het voordeel van f.lux, behalve dat m'n kleuren nu verneukt zijn.
minder zwaar voor je ogen snachtsquote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is het voordeel van f.lux, behalve dat m'n kleuren nu verneukt zijn.
Je hebt mij nog, hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben eenzaam op het moment
Welcome to my world.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben eenzaam op het moment
Door die val van de trap inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kwam dat nu door de trapval of was dat wat anders?
Ik zei niet dat je het moest downloaden, Inso.quote:
quote:
Laat maar, ik ben al niet eenzaam meerquote:
Ohquote:
Neequote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. Heb je wel eens wat gebroken?
Gekneusd las ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |