quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoe leuk het ook klinkt.. word dit ook veel op de newgrounds audio portal gedaan en is het in de meeste gevallen uiteindelijk een populariteits wedstrijdje.
Vooral zonder hoogwaardige neutrale judges.
zonder muzikale kennis kun je moeilijk een wedstrijd houden, houd dan gewoon een forum (ja ik weet dat je fok ook een forum noemt maar je snapt vast wel wat ik bedoel).quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef starla het volgende:
[..]![]()
Dat gaan we hier natuurlijk voorkomen
Muzikale kennis moet geen must zijn vind ik. Het gaat erom hoe het klinkt![]()
Enige kennis is wel handig, maar moet zeker geen vereiste zijn vind ik. Het moet vooral om de lol gaanquote:Op maandag 4 november 2013 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zonder muzikale kennis kun je moeilijk een wedstrijd houden, houd dan gewoon een forum (ja ik weet dat je fok ook een forum noemt maar je snapt vast wel wat ik bedoel).
Mweh, dan pas ik.quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef starla het volgende:
[..]
Enige kennis is wel handig, maar moet zeker geen vereiste zijn vind ik. Het moet vooral om de lol gaan
Muziek gaat dus niet om de lol voor jou? Lighten up dudequote:
Nee, maar ik vind het niet prettig om beoordeeld te worden door mensen die wellicht geen verstand van muziek zouden hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 05:55 schreef starla het volgende:
[..]
Muziek gaat dus niet om de lol voor jou? Lighten up dude
Het zou jammer zijn als dit topic mensen afschrikt die nieuw zijn met eigen dingen maken enzo. Het moet wel leuk blijven. Oók voor hen.
Is toch leuk om te zien wat anderen doen, of ben je alleen maar geïnteresseerd in je eigen muziek?
Ik denk dat dat zichzelf uitselecteert in dit topic.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet prettig om beoordeeld te worden door mensen die wellicht geen verstand van muziek zouden hebben.
Ik zei nee, sorry.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:45 schreef starla het volgende:
Mooi!
Hebben wel al 1. Baajguardian doet vast ook wel mee, dus dat wordt 2.
Het lijkt mij wel tof om als eerste *wedstrijd* een soort bluesrock nummertje te makenquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:45 schreef starla het volgende:
Mooi!
Hebben wel al 1. Baajguardian doet vast ook wel mee, dus dat wordt 2. Even kijken of Seam dit topic nog onder ogen krijgt, dat maakt al 3. En met mij erbij minstens 4. Misschien komen er nog meer gegadigden
Gewoon hier posten.quote:Op zondag 10 november 2013 18:42 schreef Trollscience het volgende:
waar moet je het inleveren dan, in dit topic of via dm
Ik doe vanzelfsprekend mee, maar binnen 1 uur een compositie maken lukt me niet...helemaal niet als ik op het werk zitquote:
Teveel voorwaarden is (nog) niet leuk, het moet vrij 'open' blijven. Dat maakt het juist leuk, iedereen geeft zijn eigen draai eraan. Invloeden mag dus ook, als het maar herkenbaar is als een bluesy nummer met een rock-randje. Als het topic eenmaal loopt kan het specifieker worden, maar eerst even kijken hoe dit loopt. Ik kan wel beginnen met moet in C mineur zijn, en een modulatie naar D mineur, er moet viool in en in 5/4 maat, maar dat schrikt in het begin teveel af. Lekker simpel beginnen dusquote:Op zondag 10 november 2013 19:06 schreef Rivalo het volgende:
Is het niet eerst handig om even te kijken hoeveel animo er voor is?
Daarnaast iets meer voorwaarden zou handig zijn. Moet het nummer echt een typisch Bluesrock nummer worden of mag het ook invloeden ervan hebben?
Wat heb je nou aan een triangel speler die geen muziek kan makenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:12 schreef mug89 het volgende:
Mocht er nog iemand een triangel-speler nodig hebben, i'm your guy. Leuk topic, kan alleen geen muziek maken, blijf m wel volgen
Hahaha, is dat nodig dan voor een triangel? ;-)quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een triangel speler die geen muziek kan maken
Zougauw je hem gebruikt maak je muziek tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hahaha, is dat nodig dan voor een triangel? ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |