Van je werk neem ik aan? volgens mij leven daar ook gewoon vrouwenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, nog maar een klein deel
Naar Zuid-Afrika, Kenia, Zuid-Amerika mocht ik niet, want ik was een vrouw
Maar reizen is leuk
Edit: en Indonesië ook niet
Ja, vanuit werk vonden ze het te gevaarlijk voor een vrouwquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van je werk neem ik aan? volgens mij leven daar ook gewoon vrouwen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
(lift)reis naar denemarken en zweden soort van gepland
22 - 28 decemberquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sint
![]()
Super wanneer gaat de reis plaatsvinden?
Geen plannen om nog even naar Noorwegen door te steken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
22 - 28 december
Liften en slapen bij familie van mij en dan familie van vrienden, paar dagen cheap hostel kopenhagen
Met de trein terug
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
(lift)reis naar denemarken en zweden soort van gepland
Nee, weinig geld en tijd en liften schijnt daar moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen plannen om nog even naar Noorwegen door te steken?
Klinkt evengoed als een goede tripquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, weinig geld en tijd en liften schijnt daar moeilijk te zijn
Noorwegen wil ik ook heen. Ik wil overal heen behalve Nederlandquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt evengoed als een goede trip
België is dichterbijquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Noorwegen wil ik ook heen. Ik wil overal heen behalve Nederland
Jaaa daar ga ik al een week als zwerver levenquote:
Ga dan richting Mechelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa daar ga ik al een week als zwerver leven
Ja Nederland is echt vreselijk klein, je laat een scheet en ze kunnen em ruiken in Londonquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Noorwegen wil ik ook heen. Ik wil overal heen behalve Nederland
Reken maar, met baconquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga dan richting Mechelen
Krijg je misschien nog een ontbijtje van een FOK!er
quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:00 schreef Lejenk het volgende:
Was het allerlaatste verzoekje, ben er nu echt weg van, morgen an die arbeit enzo.
Dank je. Ben in het verleden eens langs gekomen, over 2 weken ofzo weerquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]![]()
En welkom in de reeks (tenminste ik heb je nog niet eerder gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |