Heus mag dat nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Best jammer dat er geen topics over je mede-FOK!ers in KLB mogen
wen iz det? omg im excaited 4 uquote:
Ah, zo. Ik doe momenteel hbo Bedrijfseconomie. Net twee jaar gehad, nu een halfjaar vertraging, en dan (als het goed gaat) vanaf februari nog twee jaar te gaan.quote:
quote:
quote:
i dernoquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wen iz det? omg im excaited 4 u
Oh papa en mama betaalde alles voor je? ZO WERKT DAT HIER DUS NIETquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had geen behoefte aan werk op m'n 15e.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh papa en mama betaalde alles voor je? ZO WERKT DAT HIER DUS NIET
quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik krijg meer zakgeld dan jij verdiendrdient
En dan te bedenken dat je moeder maar een klein deel van me krijgt.quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik krijg meer zakgeld dan jij verdiend
neverquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
i derno
wen it flies tru windo and land on desk
Ik kom uit 1 gezin waar iedereen voor zichzelf zorgt en niet afhankelijkheid van andere man dat was klaar toen ik 12 was( ja ik krijg thuis eten etc maar ik moet me brommer zelf betalen)quote:
Yes, naiz 2 hugquote:
Sta ik daar al op?quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik haal je van m'n coolste users lijstje af.
Overtekenen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is heel belangrijk, hoe onthoud ik dit?!
Als ik een brommer zou willen moet ik die ook zelf betalen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kom uit 1 gezin waar iedereen voor zichzelf zorgt en niet afhankelijkheid van andere man dat was klaar toen ik 12 was( ja ik krijg thuis eten etc maar ik moet me brommer zelf betalen)
Minder concurrentie.quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moest huilen, maar ja feiten zijn hard.quote:
Waarom doe je alsof dat zo bijzonder is? Denk je dat in het grote mensen leven de fee 's nachts geld onder je kussen komt leggen ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kom uit 1 gezin waar iedereen voor zichzelf zorgt en niet afhankelijkheid van andere man dat was klaar toen ik 12 was( ja ik krijg thuis eten etc maar ik moet me brommer zelf betalen)
Oh.quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komt wel goedquote:Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest huilen, maar ja feiten zijn hard.
Nee toen je 15 was betaalde pappie en mammie mee!quote:Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik een brommer zou willen moet ik die ook zelf betalen.
Aan wat?quote:Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee toen je 15 was betaalde pappie en mammie mee!
y u eat moer? u not goin 2 miet mequote:
Lekker blijven lamballen toog.quote:Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee toen je 15 was betaalde pappie en mammie mee!
oh ritequote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
y u eat moer? u not goin 2 miet me
quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom heeft iedereen hier een iq van 50
Tja, tja strugglesquote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Woow echt?quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Aangezien jij de lont bent geweest waardoor supersof en ik een discussie kregen, nee.
mijne is 450 mattie ik begryp jouw welquote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
no woriesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |