quote:
quote:
Nou sorry hoor, ik sta gewoon niet open voor homogetinte ervaringen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Best jammer dat er geen topics over je mede-FOK!ers in KLB mogen
Hoeveel maak je?quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja lach maar maar ik durf te wedden dat ik meer per maand maak dan jij deed op je 15ste.
Gewoon subtiel erover wezen, de mods hebben ook maar een IQ 90<quote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Wat is dezen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik sta gewoon niet open voor homogetinte ervaringen.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet joh, je bent bijna meerderjarig!
quote:
Geld maken is verboden.quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja lach maar maar ik durf te wedden dat ik meer per maand maak dan jij deed op je 15ste.
Hey LB, lees je mee?quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gewoon subtiel erover wezen, de mods hebben ook maar een IQ 90<
Heus mag dat nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef d4v1d het volgende:
wen iz det? omg im excaited 4 uquote:
Ah, zo. Ik doe momenteel hbo Bedrijfseconomie. Net twee jaar gehad, nu een halfjaar vertraging, en dan (als het goed gaat) vanaf februari nog twee jaar te gaan.quote:
quote:
quote:
i dernoquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wen iz det? omg im excaited 4 u
Oh papa en mama betaalde alles voor je? ZO WERKT DAT HIER DUS NIETquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had geen behoefte aan werk op m'n 15e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |