quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Jij gebruikt je telefoon amper, het enige wat je zegt is "goedemorgen" en "welterusten".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Het gaat niet om motivatie, het gaat om wilskracht.quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als ik geen motivatie heb neem ik het toch niet in me op, ik ken mezelf wel. Dus ik kies ervoor om het te laten schieten en in de herkansing gezamenlijk te leren met medestudenten die het nu wel zelf proberen te halen, maar daarin falen.
Dat zegt hij nog steeds?quote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij gebruikt je telefoon amper, het enige wat je zegt is "goedemorgen" en "welterusten".
I dunow bby i no c u hir enimorquote:
pravite porblems and scuhquote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I dunow bby i no c u hir enimor
Ik wil wel wat actiever worden, maar het is niet zo dat ik net als jullie 24/7 kan WA'en!quote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij gebruikt je telefoon amper, het enige wat je zegt is "goedemorgen" en "welterusten".
Gooi hem maar gewoon weg.quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil wel wat actiever worden, maar het is niet zo dat ik net als jullie 24/7 kan WA'en!
Sowieso is mijn mobiel leeg, weetje wat ik laad hem op.
srsly? u oke naw?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil wel wat actiever worden, maar het is niet zo dat ik net als jullie 24/7 kan WA'en!
Sowieso is mijn mobiel leeg, weetje wat ik laad hem op.
quote:
Sowieso zeg ik altijd: Slaap zequote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha dat is het niet nee, dat weet ik. Maar ik twijfel sowieso al over deze opleiding. Probleem is dat ik er nu al behoorlijk ver mee ben, ik heb misschien wel een idee welke richting mij beter zou liggen, maar nu wil ik dit afmaken omdat het risico anders zo groot is. Het nadeel is wel dat ik nu nog vakken open heb staan die mij zo weinig kunnen boeien dat ik zelfs liever video's op youtube kijk over hoe gras groeit (versneld, natuurlijk). Gezamenlijk leren gaat me beter af, en gelukkig heb ik na morgen weer genoeg tijd tot de volgende tentamens.quote:
Fap ze!quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sowieso zeg ik altijd: Slaap ze
En niet welterusten!!
Welke richting wil je op dan?quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha dat is het niet nee, dat weet ik. Maar ik twijfel sowieso al over deze opleiding. Probleem is dat ik er nu al behoorlijk ver mee ben, ik heb misschien wel een idee welke richting mij beter zou liggen, maar nu wil ik dit afmaken omdat het risico anders zo groot is. Het nadeel is wel dat ik nu nog vakken open heb staan die mij zo weinig kunnen boeien dat ik zelfs liever video's op youtube kijk over hoe gras groeit (versneld, natuurlijk). Gezamenlijk leren gaat me beter af, en gelukkig heb ik na morgen weer genoeg tijd tot de volgende tentamens.
Ik kom er wel. Uiteindelijk kom ik er altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |