de leef is hrd. s6quote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga lernen voor de tentamen ik wens eidereen op dit website nog veel suc6 met de leven en 1 fijn avond ik spreek jullie morgen weer broeders laters
Ik ben sof niet.quote:
Doe het nou maar gewoon, anders krijg je daar morgen spijt vanquote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Logistiek. Het is een vrij simpel tentamen, een tweedejaarsvak, maar ik kan me er niet toe zetten het te bestuderen.
bby, I mised uquote:
0quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is oké. Maar ik hou al op, want ik vind 't niet meer leuk.
becuz uquote:
Pardon?quote:
Weet ik. Maar als ik geen motivatie heb neem ik het toch niet in me op, ik ken mezelf wel. Dus ik kies ervoor om het te laten schieten en in de herkansing gezamenlijk te leren met medestudenten die het nu wel zelf proberen te halen, maar daarin falen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe het nou maar gewoon, anders krijg je daar morgen spijt van
quote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik hoef sof niet eens te appen als ik haar mis
ze appt mij gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dat is de juiste instelling!quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als ik geen motivatie heb neem ik het toch niet in me op, ik ken mezelf wel. Dus ik kies ervoor om het te laten schieten en in de herkansing gezamenlijk te leren met medestudenten die het nu wel zelf proberen te halen, maar daarin falen.
Don't lie.quote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik hoef sof niet eens te appen als ik haar mis
ze appt mij gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |