Omdat.quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat is er zo leuk aan een taalnazi met hitlerkruis als foto
ik zie geen hitlerkruis op zijn UIquote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat is er zo leuk aan een taalnazi met hitlerkruis als foto
quote:
Vind ik vet gaafquote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom heb je allemaal homo's in je sign?
ONZ maybequote:
Ja dat denk ik ookquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ja omgquote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem ben je gewoon een schatje omg
Ja hallo. Dit vind ik niet kunnen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Prima.quote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hallo. Dit vind ik niet kunnen.
Stop daarmee.
Ik vind salades wel lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef Rodawa het volgende:
sof so emotionless if she had less emotions she be a salad
Nee dat doe je niet.quote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
op 20 uur en 10 ga ik die wiskunde boek uitwerken zodat ik plus 10 halen
Ik zou er een topic over openen in Feedback.quote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jawel man ik moet die goede cijfer halen anders ga ik naar kbl en dan krijg ik vmbo diploma ik moet tl diploma hebben manquote:
Vergeet ook niet wat blessuretijd toe te voegen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vind jij salades niet lekker dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |