Geen dank Rodawa.quote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, bedankt Muto. Het is dan ook al meer dan een decennia geleden, mijn naam linkt bijvoorbeeld ook niet meer naar een website, wat vroeger wel zo was.
Nam aan dat hij zo voor het oprapen lag dat zelfs jij 'm zagquote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
haha uses emo.gif, doesn't know a good come back.
l0ser
BURNNNNquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nam aan dat hij zo voor het oprapen lag dat zelfs jij 'm zag
Ja echt niet.quote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nam aan dat hij zo voor het oprapen lag dat zelfs jij 'm zag
Vriendelijker klopt denk ik welquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ze excelleren vaak in de vakken. Thans, dat zijn mijn ervaringen. Over het algemeen ook vriendelijker, aangezien een gros van de Hogeschool- en universitaire studenten een gefixeerde kijk heeft op jongens die bèta doen () en zij dus beter weten.
Brand? WAAR!!!quote:
!!!quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand op facebook heten brand met achternaam en daar zei ik altijd tegen kijk uit er is brand en die heeft me nu geblokt en die vader zei dat ik moest kappen
quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand op facebook heten brand met achternaam en daar zei ik altijd tegen kijk uit er is brand en die heeft me nu geblokt en die vader zei dat ik moest kappen
yay. dat vind ik leuk om te horen. Ik vind het ook wel vermakelijk.quote:Op maandag 4 november 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof, ik moet vandaag best hard om je lachen![]()
Die snappen het niet.quote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
yay. dat vind ik leuk om te horen. Ik vind het ook wel vermakelijk.
moet je nagaan dat mensen mij EMOTIELOOS noemen op dit forum.
stiekem ben je gewoon een schatje omgquote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
yay. dat vind ik leuk om te horen. Ik vind het ook wel vermakelijk.
moet je nagaan dat mensen mij EMOTIELOOS noemen op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |