quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vergeet ook niet wat blessuretijd toe te voegen.
KLB en TL zijn beide VMBOquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel man ik moet die goede cijfer halen anders ga ik naar kbl en dan krijg ik vmbo diploma ik moet tl diploma hebben man
wat bedoel jijquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vergeet ook niet wat blessuretijd toe te voegen.
Dat had ik ook al gezien.quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je mist een komma, LetterMein.
Jawel, salades zijn goed te versmaden.quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind jij salades niet lekker dan.
okequote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
Ik ben even een half uurtje oppassen.
Als je me mist moet je maar whatsappen he, tenzij je mijn nummer niet hebt, dat is dan even jammer. Maar vrees niet ik ben snel weer terug !
Met vraagteken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De vraag is juist: wat bedoel jij.
Iets met 06 en nog heel veel zessen toch?quote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
Als je me mist moet je maar whatsappen he, tenzij je mijn nummer niet hebt, dat is dan even jammer. Maar vrees niet ik ben snel weer terug !
Pas op hoor !! haha nee ik gein maar wat suc6 en tot stracksquote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
Ja en oma ook.quote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik doe al hbo high tech niet zo jaloers zijn
Praktijkonderwijs in kweken bedoel jequote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik doe al hbo high tech niet zo jaloers zijn
Hoezo?quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, in dit geval zonder vraagteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |