FUCK YOU, SON OF A BITCH.quote:
Wat lees ik?quote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
u tu hef wan point fijv tiem twintigeen chromosome? tds y dogttr u tlk lk down synrdomes.
Hiquote:
ja hoe moet ik een koers bepalen zonder koershoekmeter dan? De mijne is gebroken en kapot en met geo driehoek kan het niet, idiotenquote:
Stop maar.quote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat ik in de SC zet onthoud ik beter
ninja etidquote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
u tu hef twu point fijv tiem twintigeen chromosome? tds y dogttr u tlk lk down synrdomes.
Ja dan ligt het toch niet aan wiskunde maar aan dat je dinges kapot is!quote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja hoe moet ik een koers bepalen zonder koershoekmeter dan? De mijne is gebroken en kapot en met geo driehoek kan het niet, idioten
Kun je niet beter nu stoppen dan?quote:Op maandag 4 november 2013 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah oke, nice. Ik vind marketing ook wel interessant, daarnaast heb ik wel veel andere vakken binnen mijn opleiding (bedrijfsadministratie, management accounting, logistiek, recht, statistiek, financiering etc), maar dat ligt me allemaal een stuk minder. Het interesseert me eigenlijk gewoon geen zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |