Ga verder in DM.quote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
foke u
but ul only have it in marhc den
Awhquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijkMijn tijd komt nog wel, ik hoor van meer mensen dat het best oke is. Ik begrijp vaak veel software best snel, maar deze..
Jep, in die richting zit jij ook toch? Of in ieder geval iets waarin je grotendeels met marketing te maken hebt/krijgt?quote:
Ik krijg hier serieus hoofdpijn vanquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
foke u
Het is de enige manier waarop LB en ik normaal kunnen communiceren.quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik krijg hier serieus hoofdpijn van.
Onderdeel van deze opleiding ja.quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jep, in die richting zit jij ook toch? Of in ieder geval iets waarin je grotendeels met marketing te maken hebt/krijgt?
Oke.quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
ga zo poepen
toto69, 4 seconden geleden via tweetcast
Psychologiequote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eén zin gelezen; ben nu gestopt.
[..]
Ik voel me gevleid, maar ik ben pas 20 sinds augustus.
[..]
Jep, nog steeds. Hij is zo lekker gewoon gebleven, zo zichzelf, zo Ryan.
[..]
Ik heb dit even gecontroleerd en dit klopt. Mijn excuses voor het verspreiden van onwaarheden.
[..]
Psychologie vind ik heel interessant. Maar mocht ik na deze opleiding werk zoeken in de economische sector, dan zal het waarschijnlijk in de marketing zitten. Ik heb daar, binnen deze opleiding, nog het meeste interesse in en ik heb daar ook de competenties voor. Ook wel als (midden)manager ofzo, maar dan moet ik wel serieus iets aan mijn instelling veranderen.
yes, but i can haz urs nontelessquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
foke u
BATMANquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef richolio het volgende:
Richie, what do you want for dinner?
'JUSTICE'
[ afbeelding ]
Psychologie is best wel baas ja.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Psychologie
Dat wou ik eerst ook doen, en toen besloot ik maar om vwo te doen zodat ik Universitair psychologie kon doen, en toen besloot ik dat ik misschien wel liever iets technisch wou maar psychologie blijft awesome, misschien doe ik het als 2e studie.
Jij moet eerst eens aan jezelf gaan werken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Psychologie
Dat wou ik eerst ook doen, en toen besloot ik maar om vwo te doen zodat ik Universitair psychologie kon doen, en toen besloot ik dat ik misschien wel liever iets technisch wou maar psychologie blijft awesome, misschien doe ik het als 2e studie.
go ahedquote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
yes, but i can haz urs nonteless
Yu lie?quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is de enige manier waarop LB en ik normaal kunnen communiceren.
Zoals?quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens aan jezelf gaan werken.
Ah oke, nice. Ik vind marketing ook wel interessant, daarnaast heb ik wel veel andere vakken binnen mijn opleiding (bedrijfsadministratie, management accounting, logistiek, recht, statistiek, financiering etc), maar dat ligt me allemaal een stuk minder. Het interesseert me eigenlijk gewoon geen zak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |