C-C-C-C-C-COCAINEE!!!!quote:
Wat Sintergrohl betreft: (en Homme op de achtergrondquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat Sintergrohl betreft: (en Homme op de achtergrond)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef JaimyLee het volgende:
Wat me echt ultiem lijkt, is als ze gewoon heel ...Like Clockwork van begin tot eind spelen
Je weet dat je ze moet meenemen naar Tivoli? (je ziggodome tickets)quote:
Ze kan ze toch uitprintenquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Je weet dat je ze moet meenemen naar Tivoli? (je ziggodome tickets)
Ja kan wel.quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze kan ze toch uitprintenWel kut als diegene waaraan ze ze verkocht heeft ook nog tickets regelt voor Tivoli en dat ze dan de Ziggo Dome tickets scannen...
Ik ook niet, heb er geen 120 euro voor over, wat het omgerekend voor mij gaat kosten.quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Het is wel zo dat ze weten dat iedereen die bij de show in Tivoli is ook naar Ziggo Dome gaat. Behalve MaJo dan. Dus ze kunnen best wat obscure nummers doen ipv. de hits.
quote:
tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Je weet dat je ze moet meenemen naar Tivoli? (je ziggodome tickets)
veel plezier! Gaan we ze allebei zienquote:
Slim. dat kan natuurlijk gewoon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
tuurlijkdaarom verstuur ik ze daarna pas
quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
veel plezier! Gaan we ze allebei zien
Ik zat net te kijken op de setlistquote:
Tijd voor een andere vriend misschienquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken op de setlistEn ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriend
I Never Came
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop