Hij speelt niet zoveel toch?quote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Lastpost het volgende:
Anass Achahbar ook z'n eerste competitietreffer in Duitse dienst gemaakt.
Die gaat straks transfervrij naar Vitesse of Twente.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede staat in de OP onder contract tot 2014? Is dat niet veranderd onderhand?
Volgens Wikipedia herft hij een contract tot 2014 met een optie tot 2016, dus die zal wel gelicht wordenquote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede staat in de OP onder contract tot 2014? Is dat niet veranderd onderhand?
It's onquote:Op sociale media is een klopjacht geopend op de bekladder van het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn. Op de sokkel van het bronzen kunstwerk bij de Kuip werd dit weekeinde met zwarte letters 'AFCA 76' geschreven, de supportersclub van Ajax.
Boze Feyenoorders wijzen op Twitter een Ajax-fan aan als dader en bedreigen de man. De politie onderzoekt de bekladding, maar is niet bekend met de beschuldigingen. 'We roepen mensen die iets weten op om zich bij ons te melden. Maar wij hebben zelf geen nieuws.'
Feyenoord maakte gisteren bekend dat de club vandaag beslist of het beeld van het plein voor de Kuip wordt verplaatst naar een plek binnen het stadion. 'Dat is de wens van weduwe Adrie Moulijn en die nemen we erg serieus. De kans is groot dat we op haar verzoek ingaan.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)d-Coen-Moulijn.dhtml
quote:Engelse topclubs azen op vijftienjarige talenten van Feyenoord
Scouts van de Engelse topclubs weten de weg naar Varkenoord goed te vinden. Jeffrey Bruma en Kyle Ebecilio zijn voorbeelden van spelers die de opleiding van Feyenoord verruilden voor een avontuur in de Premier League en Rodney Kongolo wordt ook genoemd bij diverse clubs uit Engeland. Volgens het Algemeen Dagblad moet Feyenoord tevens vrezen voor een vertrek van Rashaan Fernandes.
De vijftienjarige Fernandes is een vleugelaanvaller en staat volgens het ochtendblad in de belangstelling van Liverpool, Chelsea en Manchester City. De Engelse clubs hebben al meerdere malen scouts gestuurd om de dribbelaar te bekijken. Fernandes heeft nog geen (prof)contract en kan daardoor voor een schijntje binnengehaald worden.
Datzelfde geldt voor Kongolo, de vijftienjarige broer van eerste elftal-speler Terence. Rodney Kongolo wordt vooral in verband gebracht met Manchester City, dat de komst van de middenvelder zo snel mogelijk wil afronden. De speler uit Feyenoord B2 maakte afgelopen week zoveel indruk bij een toernooi in Frankrijk dat ook Paris Saint-Germain en Olympique Marseille achter hem aanzitten.
Best vaak volgens mij, oud-collega studeert in Bielefield(?) en gaat weleens wedstrijden kijken daar.quote:
Not this shit again...de voetbalwereld is zo verziekt.quote:
Feyenoord doet precies hetzelfde. Je ontkomt er niet meer aan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Not this shit again...de voetbalwereld is zo verziekt.
Volgens mij was het zijn tweede wedstrijd in de basis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:05 schreef XSbig het volgende:
[..]
Best vaak volgens mij, oud-collega studeert in Bielefield(?) en gaat weleens wedstrijden kijken daar.
Tja, je ontkomt er niet meer aan omdat het systeem zo van bovenaf zuigt. Feyenoord wordt uitgezogen door de grote clubs waardoor je gaten in de jeugd moet opvullen met mindere spelers die je uit het buitenland haalt, die clubs vullen hun gaten weer met mindere spelers enzovoort.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord doet precies hetzelfde. Je ontkomt er niet meer aan tegenwoordig.
AH, leuk voor die jongen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Lastpost het volgende:
Anass Achahbar ook z'n eerste competitietreffer in Duitse dienst gemaakt.
Het is niet wenselijk nee, maar wij doen precies hetzelfde, al misschien dan wel 16+.quote:
Armenteros heeft best zn waarde gehad in wedstrijden. Achabar heeft voor altijd het fysiek van een jeugdspeler. Heb je niets aan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
AH, leuk voor die jongen.
Hoop dat die daar een beetje groeit wat betreft mentaliteit. Dan kan het nog een nuttige speler voor ons worden. Ik schat hem niet lager in dan Armenteros.
Ja, heeft best zijn waarde gehad, maar goed heb ik hem nog niet zien spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Armenteros heeft best zn waarde gehad in wedstrijden. Achabar heeft voor altijd het fysiek van een jeugdspeler. Heb je niets aan.
Denk niet dat Achabar nog een kans gaat krijgen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
AH, leuk voor die jongen.
Hoop dat die daar een beetje groeit wat betreft mentaliteit. Dan kan het nog een nuttige speler voor ons worden. Ik schat hem niet lager in dan Armenteros.
Dat is een tweede. Misschien als Koeman weg gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk niet dat Achabar nog een kans gaat krijgen bij Feyenoord.
Ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Misschien als Koeman weg gaat.
Als hij de juiste mentaliteit toont, geef ik hem best een kans.quote:
Tja, als Immers zijn handelingssnelheid twee keer zo kort maakt geef ik hem ook een kans, maar wat er niet in zit, zit er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij de juiste mentaliteit toont, geef ik hem best een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |