Nee, je moet inspelen op de snelheid van de auto voor je.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Cucumissativus het volgende:
Dus ik moet 10 meter achter iemand gaan staan voor het stoplicht?
En dat zegt, naast TS, de grootste randdebiel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:52 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Wat een hoop randdebielen in dit topic goeiedag zeg. Allemaal als schaapies het met elkaar eens zijn dat het de fout is van TS.
meer dan je denktquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
trommelkoek is 13, die snapt 't nog niet helemaal
Blijkbaar niet. Als je begrip hebt voor TS en zijn situatie heb je nog niet veel begrepen van het leven en de verantwoordelijkheden die daar bij komen kijken.quote:
van dit soort zaken natuurlijk niet, omdat ik, zoals moira aangaf, 13 ben. (in dit geval lul ik echt maar wat, in sommige gevallen komt er nog wat zinnigs uitquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Als je begrip hebt voor TS en zijn situatie heb je nog niet veel begrepen van het leven en de verantwoordelijkheden die daar bij komen kijken.
Ik denk eerder dat die lesauto de lul is. Die rijdt ook weg! En nog nota bene zijn schuld ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef Fer het volgende:
Als hij naar de politie stapt..
Verlaten van een ongeval en voertuig niet op tijd kunnen stoppen zijn hele dikke boetes.
En bovendien had de bestuurder duidelijk geen rijbewijs.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:06 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die lesauto de lul is. Die rijdt ook weg! En nog nota bene zijn schuld ook.
Ik heb zelfs een vermoeden dat die lesauto niet APK gekeurd was. En daarom schoot de pook ineens in de eerste versnelling.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef capricia het volgende:
[..]
En bovendien had de bestuurder duidelijk geen rijbewijs.
dat is niet zon drama, ik heb wel geleerd te rijden, het is pas leuk als die twee elkaar tegenkomen, zoals in de opquote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn god![]()
Er zitten hier dus twee debielen met een rijbewijs die geen idee van de regels hebben. Je zal ze tegen komen.
hehe eentje heeft het doorquote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef bas-beest het volgende:
DezeBestaatVastNogNiet, geef het gewoon op. Het is wel heel doorzichtig geworden van je.
ok keileuk man grquote:Op woensdag 6 november 2013 21:47 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
hehe eentje heeft het door![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |