abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132928027
Ok wacht even.

Je gaat bumperkleven op een lesauto, rijdt tegen zijn bumper aan, en rijdt vervolgens weg zonder het netjes op te lossen? :')

Voor het zelfde geld voelt die jongen zich nu heel onzeker achter het stuur. -O- Of je hebt hem een wijze les geleerd, dat een ongeluk geen groot probleem hoeft te zijn, en waarom je het altijd netjes moet oplossen. Via jouw portemonnee. *O*
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132928942
Ik zou je aangeven voor doorrijden na een aanrijding
Kneus.
'Als' is einde discussie.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:33:34 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132929125
Ik zou me maar snel melden bij de politie als ik jou was. Doe je dat niet heb je dikke kans op PV voor verlaten plaats ongeval. Die boete is héél wat hoger dan dat een premieverhoging is om zijn paar krasjes weg te laten halen..
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:17:08 #94
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_132934444
Ik wacht het wel af. De politie zal niet meer doen dan mijn gegevens aan de verzekering van de tegenpartij verstrekken. Ik ben gestopt en uitgestapt en had het best willen oplossen maar niet via de verzekering, dus ben niet direct doorgereden.

Bij mij is ook weleens iemand net tegen mijn bumper gereden bij het parkeren, dan wissel je telefoonnummers uit en mocht de schade dan niet uit te poetsen zijn dan laat je het elkaar weten.

Als ik op zijn stilstaande auto had gereden dan kan ik de woede wel begrijpen, maar hier is sprake van gedeelde schuld. Hij had moeten opletten of zijn leerling de auto in de juiste versnelling had gezet, dit is zijn taak. Je kan een leerling expres de gevolgen van zijn fout laten ondergaan, maar niet midden in de stad bij slecht weer.
pi_132934716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:17 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik wacht het wel af. De politie zal niet meer doen dan mijn gegevens aan de verzekering van de tegenpartij verstrekken. Ik ben gestopt en uitgestapt en had het best willen oplossen maar niet via de verzekering, dus ben niet direct doorgereden.

Bij mij is ook weleens iemand net tegen mijn bumper gereden bij het parkeren, dan wissel je telefoonnummers uit en mocht de schade dan niet uit te poetsen zijn dan laat je het elkaar weten.

Als ik op zijn stilstaande auto had gereden dan kan ik de woede wel begrijpen, maar hier is sprake van gedeelde schuld. Hij had moeten opletten of zijn leerling de auto in de juiste versnelling had gezet, dit is zijn taak. Je kan een leerling expres de gevolgen van zijn fout laten ondergaan, maar niet midden in de stad bij slecht weer.
Ik denk niet dat het zo gaat werken. Je zit gewoon dubbel fout.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:25:46 #96
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_132934759
quote:

Nee, zo werkt het dus niet. Je hebt te weinig afstand gehouden, daarnaast heb je de plaats van het ongeval verlaten.
pi_132934852
quote:
maar hier is sprake van gedeelde schuld.
Nee hoor. Het betreft hier een lesauto. Die hebben een grote blauwe L om jou er op te attenderen dat je gewoon fatsoenlijk moet opletten. Jij doet dat niet en rijdt bij hem achterop. Het is gewoon 100% jouw schuld.

Dat hij aangeeft het niet via een andere manier dan via de verzekering te regelen lijkt me onredelijk. Jij bent schuldig en verantwoordelijk voor de schade, maar of je dat op je verzekering wil verhalen of niet is geheel jouw keus. Je moet wel zorgen dat zijn schade goed gerepareerd wordt.
pi_132935019
quote:
Als ik op zijn stilstaande auto had gereden dan kan ik de woede wel begrijpen, maar hier is sprake van gedeelde schuld.
Neeeheeee. :'). Al herhaal je jezelf twintigduizend keer: alleen jij bent schuldig. Jij moet gewoon rekening houden met het feit dat een auto kan afslaan bij het wegrijden van een verkeerslicht, door voldoende afstand te houden.

En bij een lesauto hoor je te beseffen dat de kans groter is dat iets mis kan gaan en hier van tevoren op anticiperen door - hier komt-ie - voldoende afstand te houden.

quote:
Hij had moeten opletten of zijn leerling de auto in de juiste versnelling had gezet, dit is zijn taak. Je kan een leerling expres de gevolgen van zijn fout laten ondergaan, maar niet midden in de stad bij slecht weer.
:').

Echt, ik vraag me af wat voor rijlessen jij hebt gehad. JE LEERT VAN FOUTEN. Als je van tevoren wordt gecorrigeerd voor een eventuele fout maak je dus geen fouten en leer je dus geen fuck.

En als ik dit zo lees was het ook nog eens slecht weer? _O-. _O-. _O-. Man man man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 19:34:16 ]
pi_132935141
Ongelofelijk dat je gewoon niet accepteert dat alleen jij fout zat.

Zielig gewoon.
  PR en moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:34:56 #100
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132935189
Oh oh, TS'je toch. Hoe je jezelf in de nesten kan werken door onbeschoft gedrag :N

Had nou gewoon beleefd naar die man gereageerd "oh potdomme, sorry! Ik zat niet op te letten en had niet in mijn achterhoofd gehouden dat het zou kunnen dat de motor van de lesauto af zou kunnen slaan bij het optrekken. Wat krasjes zie ik? Ik betaal de reparatiekosten geheel, hoor! Als u gewoon naar uw garage gaat en vervolgens *geeft gegevens* contact opneemt met mij dan betaal ik direct voor de gemaakte schade!"

Dan was die vent waarschijnlijk ook helemaal niet moeilijk gaan doen met de verzekering etc, en was je gewoon voor een paar tientjes klaar geweest (want ja, het was jouw schuld en ja, daar moet je dan een paar tientjes voor betalen).
God knows naar hoe veel het bedrag nu oploopt via die verzekering en ook nog eens doorrijden na een aanrijding :')

Niet slim. Ik hoop dat je hiervan je lesje leert, op de harde wijze weliswaar, maar 'eigen schuld, dikke bult'.
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:36:20 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132935249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef zarGon het volgende:
Man man man.
Fuck the EBU.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:56:02 #102
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_132936201
TS, je hebt ook echt een bord voor je kop hè! :N
Niet in willen zien dat jij, en alleen jij, hier fout zit. Stel je voor zeg, je eigen fouten toegeven! :')
pi_132936445
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Zou ik wel doen achter mijn moeder en/of zussen. :')
Pics van je zus.
pi_132936736
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef RipMcPants het volgende:
TS, je hebt ook echt een bord voor je kop hè! :N
Foto van het betreffende bord:

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 20:07:38 ]
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:12:29 #105
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_132937037
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Cucumissativus het volgende:ben ik doorgereden maar ik zag dat hij mijn kenteken noteerde. Ik verwacht dus komende weken een berichtje van mijn verzekering dat iemand mij aansprakelijk houdt voo...

Eerder de politie.
pi_132943590
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.
hahahahh...

prachtig...
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_132943979
Tip voor bij een incident/ongeval:
Ga nooit in discussie over de schuldvraag. Handel het gewoon af en ga weer verder.
Dag iedereen.
pi_132944893
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:22 schreef Cucumissativus het volgende:
Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.
Wie zegt dat het laten afslaan van een auto een fout is?
pi_132944986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wie zegt dat het laten afslaan van een auto een fout is?
goed quoten ....en doorlezen
pi_132945035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef Thezappa het volgende:
goed quoten ....en doorlezen
Excuses, wou ook niet jou quoten en niet op jou ingaan. Sorry, inmiddels geedit.
pi_132945108
Matige troll.
pi_132945182
Wat een hoop randdebielen in dit topic goeiedag zeg. Allemaal als schaapies het met elkaar eens zijn dat het de fout is van TS.

Als die lesauto INEENS hard remt zodat ts erop knalt, is dat toch echt (gedeeltelijk) de schuld van de lesauto. Als ik op de snelweg ineens op mijn rem ga staan en er knalt iemand op, is het ook mijn schuld.
De waarheid zal ergens in het midden liggen en zo zal ook de verzekering het afhandelen als ts gewoon netjes alles had ingevuld, met als verhaal "plotselinge remactie". Dan was de schade waarschijnlijk 50/50.
pi_132945230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:52 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Wat een hoop randdebielen in dit topic goeiedag zeg. Allemaal als schaapies het met elkaar eens zijn dat het de fout is van TS.

Als die lesauto INEENS hard remt zodat ts erop knalt, is dat toch echt (gedeeltelijk) de schuld van de lesauto. Als ik op de snelweg ineens op mijn rem ga staan en er knalt iemand op, is het ook mijn schuld.
De waarheid zal ergens in het midden liggen en zo zal ook de verzekering het afhandelen als ts gewoon netjes alles had ingevuld, met als verhaal "plotselinge remactie". Dan was de schade waarschijnlijk 50/50.
nee hoor...

als je achterop rijd is het eigen schuld dikke bult..
pi_132945333
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:53 schreef Thezappa het volgende:

[..]

nee hoor...

Zo zwart-wit is het niet altijd.

Maar in dit geval is TS inderdaad schuldig, helaas voor hem.
pi_132945359
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:55 schreef Anne het volgende:

[..]

99% zeker wel...
pi_132945381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:53 schreef Thezappa het volgende:

[..]

nee hoor...

Als dat zo is ga ik met een oud barrel rondrijden en bij ieder stoplicht ineens hard remmen. Lekker verzekeringsgeld opeisen.
pi_132945475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Als dat zo is ga ik met een oud barrel rondrijden en bij ieder stoplicht ineens hard remmen. Lekker verzekeringsgeld opeisen.

ja ...
pi_132945477
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:55 schreef Anne het volgende:

[..]

Want, was jij er bij? Even los van het feit dat hij is weggereden, daar zijn alle kansen vergooit.
pi_132945617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Vooral doen. Die 3,25 die je per keer verdient kan je vast goed gebruiken.
pi_132945619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Want, was jij er bij? Even los van het feit dat hij is weggereden, daar zijn alle kansen vergooit.
Ik ga af op het verhaal in de OP en de 'remactie' (ik lees sowieso geen remactie in het verhaal) was blijkbaar niet met opzet en dus ligt de schuld inderdaad bij TS:
quote:
Ik vind dat belachelijk omdat zijn leerling de auto niet in de juiste versnelling had gezet en daardoor stilviel bij het optrekken en ik sprak hem aan omdat hij daar op had moeten letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')