abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 4 november 2013 @ 20:21:02 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132902168
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Cucumissativus het volgende:
Hoe kom ik hier onderuit?!
Niet, als jij correct had gehandeld was er geen schade om aansprakelijk gesteld voor te worden.
Oftewel: jij bent aansprakelijk voor de schade. Jij hebt iets veroorzaakt, dan moet je daar ook voor opdraaien.
Fuck the EBU.
  maandag 4 november 2013 @ 20:32:31 #53
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_132902755
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.
Zij maakte een fout? :') Jij klapt er achterop, dan ben jij fout. Er staat een L op het dak en elke boerenheikneuter weet dat lesauto's doorgaans niet als eerste weg zijn bij het verkeerslicht.

Ik denk trouwens niet dat je een briefje krijgt van zijn verzekering, eerder bezoek van de politie.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 4 november 2013 @ 20:33:10 #54
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_132902786
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Maar deze dwaas heeft een hele dure verzekering, dus dat gaat me heel veel geld kosten om een paar krasjes te laten polijsten.
Verzekerd bij Rialto toevallig??
  maandag 4 november 2013 @ 20:37:31 #55
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_132903047
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Verzekerd bij Rialto toevallig??
Nee, heb een schadevrije BMW cabrio, die zijn casco wat duurder in de verzekering.
pi_132903452
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Nee hoor! Ik stond gewoon een meter of 3 achter die auto en trok tegelijk met hem op.
Geen remlichten natuurlijk dus voor dat je ziet dat hij opeens stil staat ben je te laat op een natte weg.
:')

Dus, wat heb je hiervan geleerd?
pi_132903870
Holy shit, dit kan toch niet echt waar zijn? Ik neem aan dat TS een scenario heeft gepost omdat hij benieuwd is wat er gebeurt bij zulke incidenten? Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand op iemand anders knalt, boos word en gewoon maar weg scheurt.

Tja wellicht in het altijd flamboyant Amsterdam, maar zelfs daar.. Bizar dit..
pi_132903939
Verzonnen topics :')
pi_132903959
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef LethalNinja het volgende:

Tja wellicht in het altijd flamboyant Amsterdam,
pi_132904036
quote:
13s.gif Op maandag 4 november 2013 20:53 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor niks zeggende reactie? Zeg dan in één keer wat je dwars zit.
pi_132904212
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor niks zeggende reactie? Zeg dan in één keer wat je dwars zit.
Het zegt genoeg. Dat je te dom bent om het te begrijpen is niet mijn probleem.
  maandag 4 november 2013 @ 20:57:36 #62
321874 Cucumissativus
pi_132904236
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef LethalNinja het volgende:
Holy shit, dit kan toch niet echt waar zijn? Ik neem aan dat TS een scenario heeft gepost omdat hij benieuwd is wat er gebeurt bij zulke incidenten? Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand op iemand anders knalt, boos word en gewoon maar weg scheurt.

Tja wellicht in het altijd flamboyant Amsterdam, maar zelfs daar.. Bizar dit..
Het is echt waar helaas. Waar ik kwaad op ben is dat er een paar kleine krasjes zijn die zo weg te poetsen zijn op een bumper die al niet meer perfect was. De rijschool had ook begrip kunnen hebben dat ik niet meer kon remmen omdat zijn leerling de auto liet afslaan nadat hij al in beweging was.
Dan hadden we het zonder verzekering kunnen regelen en kon hij naar een spotrepair gaan om het te laten herstellen voor een paar tientjes. Maar hij wilde persé het aanrijdingsformulier invullen want dit was spuitwerk volgens hem! ... en toen stopte het voor mij.
  maandag 4 november 2013 @ 20:58:43 #63
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_132904309
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Nee, heb een schadevrije BMW cabrio, die zijn casco wat duurder in de verzekering.
Nee, je had een schadevrije BMW.
pi_132904390
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het zegt genoeg. Dat je te dom bent om het te begrijpen is niet mijn probleem.
Hmm je ondertitel van je UI had ik gemist "ik negeer je" je negeert dus mij vraag om opheldering over je kortzinnige reactie prima zo laat ook maar. Ik voeg slechts toe dat er in A'dam gewoon anders wordt gereden dan in bv Leiden of Arnhem of Groningen. Bij rijlessen was 't al van "voorrang neem je etc, en fietsers doen emo door zichzelf af en toe voor je auto te gooien".
pi_132904566
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Het is echt waar helaas. Waar ik kwaad op ben is dat er een paar kleine krasjes zijn die zo weg te poetsen zijn op een bumper die al niet meer perfect was. De rijschool had ook begrip kunnen hebben dat ik niet meer kon remmen omdat zijn leerling de auto liet afslaan nadat hij al in beweging was.
Dan hadden we het zonder verzekering kunnen regelen en kon hij naar een spotrepair gaan om het te laten herstellen voor een paar tientjes. Maar hij wilde persé het aanrijdingsformulier invullen want dit was spuitwerk volgens hem! ... en toen stopte het voor mij.
Tja heel zuur natuurlijk, maarja 't is een lesauto. Dan zou je er gewoon op moeten rekenen dat er gekke dingen kunnen gebeuren. Wat anderen al adviseerden, neem ff contact op met de rijschool. Geef aan dat je schrok van de situatie en dat je er met hen uit wil komen.

Als je defensief gaat doen of gaat ontwijken, dan kan je straks echt in de problemen komen als de politie om opheldering gaat vragen.
pi_132904799
quote:

[..]

Het "eruit peren", moet je nooit meer doen. Trek deze les uit dit incident, plus dat je alles moet kunnen verwachten van een lesser
  maandag 4 november 2013 @ 22:22:01 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_132908678
Wegrijden na een aanrijding is een misdrijf, dat was niet zo handig. :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_132909218
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Nee, je had een schadevrije BMW.
pi_132909302
Misdrijf,in het ergste geval gaat het je je rijbewijs kosten...doorrijden na ongeval...ik zou hem een belletje geven of er nog niet iets te regelen valt..al dan niet in natura.
  maandag 4 november 2013 @ 22:54:41 #70
202014 JJH
Knetter. O+
pi_132910176
Ik zou morgen even de politie bellen inderdaad. Als ik het me goed herinnner laten ze je er mee weg komen als jij je meld voordat ze jou vinden. En ze hebben je kenteken dus dat is een koud kunstje.

En zoals gezegd is doorrijden na een ongeval een misdrijf en dan houd het niet op bij een paar tientjes voor spotrepair.
pi_132910697
quote:

[..]

In dit geval is coulance een gunst, geen recht. De rijschoolhouder wil alles volgens de regels afhandelen. Dat jij daar niet mee om kunt gaan zegt genoeg over je houding in het verkeer.

Wat de rest hier al zegt: Rijschoolhouder bellen en proberen het alsnog onderling, zonder politie dus, op te lossen.
pi_132913102
ik heb zo'n idee dat de rijschool morgen om 0900 al wordt gebeld en dat TS dan op zijn knietjes aan de telefoon zit.
pi_132916818
Vanmorgen stond ik bij het stoplicht achter een lesauto. Die optrok. En weer afsloeg.

Ik hield wel voldoende afstand. 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132916883
quote:
De rijschool had ook begrip kunnen hebben dat ik niet meer kon remmen omdat zijn leerling de auto liet afslaan nadat hij al in beweging was.
:').

Je blijft het op de tegenpartij afschuiven. :').
pi_132917067
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef JJH het volgende:
Ik zou morgen even de politie bellen inderdaad. Als ik het me goed herinnner laten ze je er mee weg komen als jij je meld voordat ze jou vinden. En ze hebben je kenteken dus dat is een koud kunstje.

En zoals gezegd is doorrijden na een ongeval een misdrijf en dan houd het niet op bij een paar tientjes voor spotrepair.
Dit dus.
pi_132917221
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Maar deze dwaas heeft een hele dure verzekering, dus dat gaat me heel veel geld kosten om een paar krasjes te laten polijsten.
Je hebt dus al vaker aanrijdingen veroorzaakt en kan dus aantoonbaar niet rijden en wil daar andere voor laten opdraaien. Ik hoop dat de rijschoolhouder aangifte heeft gedaan van doorrijden na een ongeval. Hij heeft in iedere geval een getuige die kan bevestigen dat jij achter het stuur zat.
pi_132917685
Wat een kansloze actie... Ik was laatst ook bij een stoplicht achterop iemand gereden. Die trok helemaal niet op. Mijn domme fout. Hij had meer dan 1000e schade, mijn premie wordt nu in totaal 40 euro hoger dit jaar. Dus bij jou was de premieverhoging waarschijnlijk nog lager. Dus voor een paar tientjes heb je nu een misdaad begaan..
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 10:38:51 #78
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_132917855
Sloeg de lesauto linksaf of rechtsaf?
  Vis een optie? dinsdag 5 november 2013 @ 10:55:22 #80
70532 loveli
N
pi_132918201
Als je je binnen 24 uur meldt is het geen doorrijden na aanrijding, grijp je kans.
crap in = crap out
pi_132918445
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoop zo dat de rijschool aangifte tegen je heeft gedaan omdat je bent doorgereden na een ongeval :D
Dat is net zo kansloos als de actie van TS.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 11:08:32 #82
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_132918491
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:05 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat is net zo kansloos als de actie van TS.
TS mag van mij wel even geconfronteerd worden met zijn actie. Dat mag je kansloos vinden, totdat je zelf met een doorrijder te maken hebt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:11:45 #83
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_132918568
En TS, al eieren voor je geld gekozen en je netjes gemeld op het politiebureau?
pi_132918624
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Cucumissativus het volgende:
Dus ik moet 10 meter achter iemand gaan staan voor het stoplicht?
Nee dat hoef je niet want die lesauto reed niet achteruit in welk geval de lesauto fout gezeten zou hebben. Wat je wel moet doen is afstand houden bij het optrekken. De verkeerswet is gewoon duidelijk: als jij achterop een auto knalt ben je altijd fout ongeacht de reden waarom je voorganger afremt. Of je moet kwade opzet kunnen hardmaken.

Ik herken je situatie en als het geen lesauto is ben je er inderdaad niet altijd op bedacht dat iemand optrekt en direct weer 'remt'/stopt. Toch kan dat altijd gebeuren.. bijvoorbeeld omdat een onzekere en onhandige bestuurder bedenkt toch een andere kant op te moeten, er een dier(tje) oversteekt of omdat de motor afslaat. Bij een lesauto kan je het zelfs verwachten, daarom rijden zij ook met een L op de auto; om jou te waarschuwen dat de bestuurder onverwachte dingen kan gaan doen omdat hij/zij het nog moet leren.

Dat jij gekozen hebt voor een verzekering die je heel veel no-claim korting kost bij door jou veroorzaakte schade is niet het probleem van degene bij wie jij schade veroorzaakt. Diegene hoeft daar geen rekening mee te houden en is niet verplicht een halfwassen schadeherstel te kiezen om jou te ontzien.
pi_132919539
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef trommelkoek het volgende:

[..]

tja, dan snap ik t wel
Ik niet, Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik dat niet op tijd zag.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132920459
Volgens mij is TS al opgepakt door de politie, dit aangezien 'ie al een tijdje geen reactie meer heeft geplaatst. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:31:54 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_132922776
Wat een faaltopic.
2000 light years from home
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:35:43 #88
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_132922929
TS is uit zijn bed gelicht! :D Het is zo stil.
Thinking about thinking of you.
pi_132922952
Je bent doorgereden na een ongeluk, dat is strafbaar. Tevens ben je echt kanker dom dat je zo dicht op die lesauto ging rijden
My dials are pupillated.
pi_132925655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:44 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik niet, Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik dat niet op tijd zag.
er moet ooit een eerste keer zijn :)
nooit koekjes van vreemden aannemen...
Op woensdag 18 december 2013 05:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nóg zo'n hilarisch topic. Jeetje, je zult met ts samenleven, dan lig je heel de dag in een deuk.
pi_132928027
Ok wacht even.

Je gaat bumperkleven op een lesauto, rijdt tegen zijn bumper aan, en rijdt vervolgens weg zonder het netjes op te lossen? :')

Voor het zelfde geld voelt die jongen zich nu heel onzeker achter het stuur. -O- Of je hebt hem een wijze les geleerd, dat een ongeluk geen groot probleem hoeft te zijn, en waarom je het altijd netjes moet oplossen. Via jouw portemonnee. *O*
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132928942
Ik zou je aangeven voor doorrijden na een aanrijding
Kneus.
'Als' is einde discussie.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:33:34 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132929125
Ik zou me maar snel melden bij de politie als ik jou was. Doe je dat niet heb je dikke kans op PV voor verlaten plaats ongeval. Die boete is héél wat hoger dan dat een premieverhoging is om zijn paar krasjes weg te laten halen..
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:17:08 #94
321874 Cucumissativus
pi_132934444
Ik wacht het wel af. De politie zal niet meer doen dan mijn gegevens aan de verzekering van de tegenpartij verstrekken. Ik ben gestopt en uitgestapt en had het best willen oplossen maar niet via de verzekering, dus ben niet direct doorgereden.

Bij mij is ook weleens iemand net tegen mijn bumper gereden bij het parkeren, dan wissel je telefoonnummers uit en mocht de schade dan niet uit te poetsen zijn dan laat je het elkaar weten.

Als ik op zijn stilstaande auto had gereden dan kan ik de woede wel begrijpen, maar hier is sprake van gedeelde schuld. Hij had moeten opletten of zijn leerling de auto in de juiste versnelling had gezet, dit is zijn taak. Je kan een leerling expres de gevolgen van zijn fout laten ondergaan, maar niet midden in de stad bij slecht weer.
pi_132934716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:17 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik wacht het wel af. De politie zal niet meer doen dan mijn gegevens aan de verzekering van de tegenpartij verstrekken. Ik ben gestopt en uitgestapt en had het best willen oplossen maar niet via de verzekering, dus ben niet direct doorgereden.

Bij mij is ook weleens iemand net tegen mijn bumper gereden bij het parkeren, dan wissel je telefoonnummers uit en mocht de schade dan niet uit te poetsen zijn dan laat je het elkaar weten.

Als ik op zijn stilstaande auto had gereden dan kan ik de woede wel begrijpen, maar hier is sprake van gedeelde schuld. Hij had moeten opletten of zijn leerling de auto in de juiste versnelling had gezet, dit is zijn taak. Je kan een leerling expres de gevolgen van zijn fout laten ondergaan, maar niet midden in de stad bij slecht weer.
Ik denk niet dat het zo gaat werken. Je zit gewoon dubbel fout.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:25:46 #96
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_132934759
quote:

Nee, zo werkt het dus niet. Je hebt te weinig afstand gehouden, daarnaast heb je de plaats van het ongeval verlaten.
pi_132934852
quote:
maar hier is sprake van gedeelde schuld.
Nee hoor. Het betreft hier een lesauto. Die hebben een grote blauwe L om jou er op te attenderen dat je gewoon fatsoenlijk moet opletten. Jij doet dat niet en rijdt bij hem achterop. Het is gewoon 100% jouw schuld.

Dat hij aangeeft het niet via een andere manier dan via de verzekering te regelen lijkt me onredelijk. Jij bent schuldig en verantwoordelijk voor de schade, maar of je dat op je verzekering wil verhalen of niet is geheel jouw keus. Je moet wel zorgen dat zijn schade goed gerepareerd wordt.
pi_132935019
quote:
Als ik op zijn stilstaande auto had gereden dan kan ik de woede wel begrijpen, maar hier is sprake van gedeelde schuld.
Neeeheeee. :'). Al herhaal je jezelf twintigduizend keer: alleen jij bent schuldig. Jij moet gewoon rekening houden met het feit dat een auto kan afslaan bij het wegrijden van een verkeerslicht, door voldoende afstand te houden.

En bij een lesauto hoor je te beseffen dat de kans groter is dat iets mis kan gaan en hier van tevoren op anticiperen door - hier komt-ie - voldoende afstand te houden.

quote:
Hij had moeten opletten of zijn leerling de auto in de juiste versnelling had gezet, dit is zijn taak. Je kan een leerling expres de gevolgen van zijn fout laten ondergaan, maar niet midden in de stad bij slecht weer.
:').

Echt, ik vraag me af wat voor rijlessen jij hebt gehad. JE LEERT VAN FOUTEN. Als je van tevoren wordt gecorrigeerd voor een eventuele fout maak je dus geen fouten en leer je dus geen fuck.

En als ik dit zo lees was het ook nog eens slecht weer? _O-. _O-. _O-. Man man man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 19:34:16 ]
pi_132935141
Ongelofelijk dat je gewoon niet accepteert dat alleen jij fout zat.

Zielig gewoon.
  PR en moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:34:56 #100
288245 crew  Moira
pi_132935189
Oh oh, TS'je toch. Hoe je jezelf in de nesten kan werken door onbeschoft gedrag :N

Had nou gewoon beleefd naar die man gereageerd "oh potdomme, sorry! Ik zat niet op te letten en had niet in mijn achterhoofd gehouden dat het zou kunnen dat de motor van de lesauto af zou kunnen slaan bij het optrekken. Wat krasjes zie ik? Ik betaal de reparatiekosten geheel, hoor! Als u gewoon naar uw garage gaat en vervolgens *geeft gegevens* contact opneemt met mij dan betaal ik direct voor de gemaakte schade!"

Dan was die vent waarschijnlijk ook helemaal niet moeilijk gaan doen met de verzekering etc, en was je gewoon voor een paar tientjes klaar geweest (want ja, het was jouw schuld en ja, daar moet je dan een paar tientjes voor betalen).
God knows naar hoe veel het bedrag nu oploopt via die verzekering en ook nog eens doorrijden na een aanrijding :')

Niet slim. Ik hoop dat je hiervan je lesje leert, op de harde wijze weliswaar, maar 'eigen schuld, dikke bult'.
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:36:20 #101
288245 crew  Moira
pi_132935249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef zarGon het volgende:
Man man man.
Fuck the EBU.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:56:02 #102
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_132936201
TS, je hebt ook echt een bord voor je kop hè! :N
Niet in willen zien dat jij, en alleen jij, hier fout zit. Stel je voor zeg, je eigen fouten toegeven! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')