Dat zei ik al, maat.quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duimen dat vanavond de stroom weer uitvalt.
Dat duurde lang.quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Sinaasappelsap uit de OP gehaald.
Mexicanobakker
Misschien kan er nog een extra Humberto in.quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Sinaasappelsap uit de OP gehaald.
Mexicanobakker
Bijna 70.quote:Op maandag 4 november 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang stond dat sinaasappelsap er nu in?100 topics ofzo?
Hij is gewoon door z'n rug gegaan toen ie de hele tijd met die meid moest sjouwen in 't stuk oid.quote:Op maandag 4 november 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Een ongelooflijk probleem met zijn spieren. Dat klinkt wel vaag.
Toont maar aan hoeveel mensen waarde hechten aan die OPquote:
Dat wisselt zo nu en dan nog weleens.quote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Matthijs moet u zeggen tegen Joop.
Dat is meestal met OP's.quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt die OP dus net zo goed opdoeken, niemand kijkt er naar.
Hij zit er niet voor niks natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
van de ende vind het goed dat er aandacht wordt besteed aan die dode kerel, maa wel eerst 3 minuten praten over hoe zijn nieuwe musical niet door kan gaan
Ik had het wel gezien, maarja niemand geeft een fuck.quote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toont maar aan hoeveel mensen waarde hechten aan die OP
Nee hij is mooi zo, niet haten.quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt die OP dus net zo goed opdoeken, niemand kijkt er naar.
Ja, schijtlol.quote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat was de grap nou? Er stond sinaasappelsap in de OP?
Hilarisch.
Ik wilde kijken of mensen het zouden opmerken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat was de grap nou? Er stond sinaasappelsap in de OP?
Hilarisch.
Goeie TV-makerquote:
Het was mij niet opgevallen. Waar stond het dan?quote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of mensen het zouden opmerken.
Vergeet Open het Dorp niet.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef Bayswater het volgende:
Één van de acht, Mies Bouwman, Guus Verstraten, ieder shot blabla
Ik had laatst de OP van Studio Voetbal geupdate, maar dat hadden de mensen wel in de gaten.quote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of mensen het zouden opmerken.
In de OP. Kijk vorig topic maar, of een van die vele topics daarvoor.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het was mij niet opgevallen. Waar stond het dan?
Guus Verstraeten.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef Bayswater het volgende:
Één van de acht, Mies Bouwman, Guus Verstraten, ieder shot blabla
had je ergens sjek is viesdik gezet ofzo?quote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had laatst de OP van Studio Voetbal geupdate, maar dat hadden de mensen wel in de gaten.
Ik die van de NOS Eredivisiequote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had laatst de OP van Studio Voetbal geupdate, maar dat hadden de mensen wel in de gaten.
Tegenwoordig is het 'Open een kutprogramma.'quote:
Hahaquote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de OP. Kijk vorig topic maar, of een van die vele topics daarvoor.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je ergens sjek is viesdik gezet ofzo?
Dat heb ik niet echt gemerkt, het was toch een foto van Primadeluxe?quote:
Nee alleen prima deluxe ergens tussen gezet.quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in combinatie met
[ afbeelding ]
en Ainsley
[..]
Dat heb ik niet echt gemerkt, het was toch een foto van Primadeluxe?
Ja en ze konden niet eens naar een andere kanaal zappen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef Bayswater het volgende:
Kolere wat zielig voor mensen in de jaren 60 om daar naar te moeten kijken,
Luxaflexs ?quote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Nee alleen prima deluxe ergens tussen gezet.
wil je zeggen dat de rommel van nu beter is?quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef Bayswater het volgende:
Kolere wat zielig voor mensen in de jaren 60 om daar naar te moeten kijken,
Ja.quote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wil je zeggen dat de rommel van nu beter is?
quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Giel heeft ook even wat te melden!
Oh nee toch niet.
Maar hij zei wel wat.quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Giel heeft ook even wat te melden!
Oh nee toch niet.
Hoorspel op de radioquote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ze konden niet eens naar een andere kanaal zappen.
Beter dan de Duitse Rommel.quote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig al afgelopen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit dus zeg maar niet zo boeiend.
Ik denk dat veel nu beter is inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh oh cherso, jersey shore?quote:Op maandag 4 november 2013 19:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik denk dat veel nu beter is inderdaad
Breaking Bad, Andere tijden locaalquote:
Het feit dat je de slechte programma's benoemt insinueert al dat je weet dat er ook goede programma's zijn.quote:
Zodra je 'beroemd' bent kun je ook dikbetaald dagvoorzitter zijn. Zal hij ook wel doen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Maar Diekstra maakt dus alleen maar magere filmpjes van 4 minuutjes en is daarmee zelfvoorzienend?
O, dat heeft ie toch wel dus? Nou ja, dat verzacht het wat.quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef StephanL het volgende:
Alsof 125.000 zo slecht is. Hij had ook 1 eurocent in zijn koffer kunnen hebben.
natuurlijk zijn er ook goede programmas,maar de reality shows en andere fluf programmas zijn in de meerderheid. kijk eens naar discovery en ngc wat daar nog van over is. zelfde geld voor TLC, wat eigenlijk voorheen the learning channel was, en history channel.quote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het feit dat je de slechte programma's benoemt insinueert al dat je weet dat er ook goede programma's zijn.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
"Ik moet er wel om lachen. ‘s Avonds als ik naar huis fiets en het is iets na achten, dan weet ik dus dat heel veel mensen zich ergeren aan dat ik ‘uitstekelbaars’ zeg. Dat is toch geweldig."
Aldus Diekstra.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef tralalala het volgende:
Tetloze vrouwen die zo'n shirtje gaan dragen.
Ja die wel jaquote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
O, dat heeft ie toch wel dus? Nou ja, dat verzacht het wat.
Dit ja.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]Met dikke tieten is het meteen ordinair.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
"Ik moet er wel om lachen. ‘s Avonds als ik naar huis fiets en het is iets na achten, dan weet ik dus dat heel veel mensen zich ergeren aan dat ik ‘uitstekelbaars’ zeg. Dat is toch geweldig."
Aldus Diekstra.
Nu in het Nederlands Johannes.quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit kennen we allemaal.
Omdat we minstens 1 van de 100 keer dat tong80 het filmpje 'Johan Cruijff is art' gepost heeft we hebben geklikt.
Mwoah, vind het wel heel anders. Yann Tiersen is minder klassiek.quote:
Zo'n permanente glimlach vind ik vreselijk, voor de rest geen klachten.quote:Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Het hoofd van deze madam is slaanbaar.
Ze draagt vast geen string Tong, als harpiste.quote:
alors is een topuser.quote:
Niet echt, maar bedankt.quote:
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze draagt vast geen string Tong, als harpiste.
Menig gehemelte in de zevende hemel gespoten.quote:
Wel voor haarquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze raakt wel een snaar bij jou, Stadskanoal?
Je bent zelf een verticale piano.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Rickario het volgende:
Een harp is natuurlijk ook maar een verticale piano
quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze raakt wel een snaar bij jou, Stadskanoal?
Beter dan dat lijken op hun instrument gaan lijken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef waxmask het volgende:
Ze zeggen wel eens dat mensen op hun instrument gaan lijken...
Berliner Auswitzschnitzelquote:
helemaal niet nieuw:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spuit 11ik
Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 4 november 2013 19:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
helemaal niet nieuw:Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
helemaal niet nieuw:Wow, hoe kom je er toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spuit 11ik
'Er is iets maar weet niet wat.'quote:
Dat types als @jvermeer3 bestaan is bewijs dat God bestaat.quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Ik geloof in God, Schepper van al wat leeft en types als @jvermeer3.
Nee, eerder Radiohead/Beckquote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
Het zijn dus gewoon muse knock offs
Goed mikkenquote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, hoe kom je er toch op.
Eerste plaat was leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kan dit alleen maar tegenvallen.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
Mooi dit. Een band die Radiohead en Muse haat
Stem lijkt op 'n kat die vastzit in 't kattenluik.quote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef Tem het volgende:
Hmmm, niet echt bijzonder. Stem lijkt op novastar.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef alors het volgende:
Ik vind het niet kut maar ben er ook niet kapot van.
Of prem die vastzit in een schoorsteen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Stem lijkt op 'n kat die vastzit in 't kattenluik.
Stem lijkt op die van Matt.quote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef richolio het volgende:
Waarom werd er gerefereerd naar MuseVerder klonk het wel oke
niet iedereen kan het niveau van VI halenquote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Satire mensen.
Hi ha ho om te lachen.
Eerste verstandige tekst van jouw kantquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet iedereen kan het niveau van VI halen
Niet op die manier bedoeld... >.<quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerste verstandige tekst van jouw kant
Rottenberg ontbreekt nog.quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef Rickario het volgende:
Dit is trouwens wel een horrortafel zo
Je hoeft niet terug te krabbelen hoorquote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet op die manier bedoeld... >.<
M'n eten komt naar boven. Hier moet de VN iets aan doen.quote:
Frénk.quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis met Joost. Beter dan die DWDD inteelt als Prem en Frenk.
Frenk heeft geweldige programma's gemaakt en geweldige boeken geschreven.quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis met Joost. Beter dan die DWDD inteelt als Prem en Frenk.
Ah. misschien een beetje ja.quote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stem lijkt op die van Matt.
Zijn altijd mensen die niks van auto's weten.quote:
Inhouden je eten Tongquote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef tong80 het volgende:
M'n eten komt naar boven. Hier moet de VN iets aan doen.
Sommige mensen kijken niet verder dan DWDD. Eén van de beste journalisten van Nederland. Prem kan m'n rug op. Ben geen homo.quote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frenk zat laatst in een muzikaal programma bij Jeroen van der Boom op SBS6. Het was heel emotioneel.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
Prem die zegt dat het makkelijk is om te schreeuwen.
twitter:paulinthedark twitterde op maandag 04-11-2013 om 20:09:59PREM SPREEKT #aanbidttweet #dwdd reageer retweet
Moest er ook aan denkenquote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
Prem die zegt dat het makkelijk is om te schreeuwen.
quote:
Dezelfde vieze PVDA mongool toch? Die bij de verkiezingen alleen maar zielig bleef schreeuwen?quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op maandag 04-11-2013 om 20:09:59PREM SPREEKT #aanbidttweet #dwdd reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |