Ik snap het sowieso wel. De regels zijn duidelijk. Wat als hij per ongeluk NIET had gedrukt en dan een tientje ipv 125K had gewonnen?quote:Op maandag 4 november 2013 09:22 schreef Chinless het volgende:
Die notaris zag het al gebeuren dat die 5 miljoen eruit ging. Snap wel dat hij alsnog nee zegt.
Die kop van Linda op de foto. Pretty scary, ze doet me denken aan Regan uit The Exorcistquote:Op maandag 4 november 2013 09:13 schreef tong80 het volgende:
Kandidaat Harold is zondagavond tijdens een uitzending van het tv-programma Miljoenenjacht door een blunder een kapitaal misgelopen. Doordat hij de verkeerde knop indrukte, ging hij akkoord met een veel lager bedrag dan in de koffer van zijn keuze zat.
De hoofdprijs van 5 miljoen euro bleek in koffer 17 te zitten, het nummer dat hem door zijn zoon was ingefluisterd. De doodnerveuze Harold was van plan de knop in te drukken waardoor hij verder zou spelen, maar drukte per abuis de rode knop in. Daarmee geven kandidaten aan akkoord te gaan met het bod van de bank, in dit geval 125 duizend euro.
Presentatrice Linda de Mol leek erop te rekenen dat de kostbare vergissing wel kon worden rechtgezet, maar de notaris toonde zich onverbiddelijk. Het is voor het eerst in de geschiedenis van het tv-programma dat een kandidaat op deze manier strandt.
Op Twitter betuigden verschillende kijkers hun medeleven, al was er soms ook onvervalst leedvermaak. 'Harold gaat slecht slapen vannacht', luidde een van de opmerkingen.
[ afbeelding ]
Blijven lachen Linda.
Ze doet mij denken aan het monster in Aliens.quote:Op maandag 4 november 2013 09:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Die kop van Linda op de foto. Pretty scary, ze doet me denken aan Regan uit The Exorcist
Dat heb ik gemist, dat was die kerel die wist hoe het werkte hahaquote:Op maandag 4 november 2013 10:08 schreef Jesse_James het volgende:
Mooier was die kerel met de bel in het publiek, die met 20 cent naar huis ging. Moet trouwens ook nog prijzenbelasting vanaf.
Ha Ha.quote:Op maandag 4 november 2013 10:08 schreef Jesse_James het volgende:
Mooier was die kerel met de bel in het publiek, die met 20 cent naar huis ging. Moet trouwens ook nog prijzenbelasting vanaf.
Moet ik 3 maanden voor overwerken.quote:Op maandag 4 november 2013 10:21 schreef Snaps93 het volgende:
Je bent alsnog met meer weggegaan dat je kwam hoor.
Erg jammer natuurlijk, maar met 125.000 euro naar huis gaan is ook niet mis
Kan je extra uitkering trekken als je in de avond je handje ophoud dan?quote:
Ik trek ergens anders aan als m'n favoriete hoertje ongesteld is.quote:Op maandag 4 november 2013 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je extra uitkering trekken als je in de avond je handje ophoud dan?
quote:Op maandag 4 november 2013 09:13 schreef tong80 het volgende:
Kandidaat Harold is zondagavond tijdens een uitzending van het tv-programma Miljoenenjacht door een blunder een kapitaal misgelopen. Doordat hij de verkeerde knop indrukte, ging hij akkoord met een veel lager bedrag dan in de koffer van zijn keuze zat.
De hoofdprijs van 5 miljoen euro bleek in koffer 17 te zitten, het nummer dat hem door zijn zoon was ingefluisterd. De doodnerveuze Harold was van planFixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."de knop in te drukken" waardoor hij verder zou spelen, maar drukte per abuis de rode knop in. Daarmee geven kandidaten aan akkoord te gaan met het bod van de bank, in dit geval 125 duizend euro.
Presentatrice Linda de Mol leek erop te rekenen dat de kostbare vergissing wel kon worden rechtgezet, maar de notaris toonde zich onverbiddelijk. Het is voor het eerst in de geschiedenis van het tv-programma dat een kandidaat op deze manier strandt.
Op Twitter betuigden verschillende kijkers hun medeleven, al was er soms ook onvervalst leedvermaak. 'Harold gaat slecht slapen vannacht', luidde een van de opmerkingen.
[ afbeelding ]
Blijven lachen Linda.
The waves you made will always be
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |