SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
kutjoch."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Lewandowski - Balotelli
Reus - Gundogan - DDR - Candreva
Schmelzer - Hummels - Chiellini - De Sciglio
Neur
442 (2)
Zal ik dit maken?![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
DDR is wel over zijn hoogtepunt heenquote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Rozzje het volgende:
Lewandowski - Balotelli
Neur
442 (2)
Zal ik dit maken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ga ghost wel halen. Speel sowieso denk ik geen fifa meer tot de next gen versie. Dus mijn team maar verkocht. heb nu 600K Om de volgende keer dat ik ga spelen een team van te maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Uuuuuuuuuuuuu JAAAA.quote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Rozzje het volgende:
Lewandowski - Balotelli
Neur
442 (2)
Zal ik dit maken?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehadquote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DDR is wel over zijn hoogtepunt heen![]()
Beter dat je daar Ronaldinho neer zetquote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehadIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Bij DDR denk ik aan brede vrouwen met snorren en okselhaar.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehad![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehadDit niet begrijpen.
Djeetje snapt dit nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ronaldinho zou ik alleen op CAM spelen als CDM is het alsof je Messi in goal zetquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dat je daar Ronaldinho neer zet![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Dit niet begrijpen.
Djeetje snapt dit nog!
Daag me niet uit he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuuurlijk snapt Dré ditIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Leg uit dan.quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daag me niet uit he.
Tuuurlijk snapt Dré dit![]()
Ah, je had het over De Rossi. Ik dacht dat je de voormalige Duitse Democratische Republiek op CDM wilde zetten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehad
Prima team hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou dan doe je het toch lekker niet.quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ronaldinho zou ik alleen op CAM spelen als CDM is het alsof je Messi in goal zet
Succes met al je slome aannamens.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Maar dat van die Duracell batterijen is wel een goeie tipAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt niet alleen het voordeel dat ze sneller zijn, maar ook dat ze langer door blijven gaan en je kunt zien wanneer ze bijna op zijn!quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Maar dat van die Duracell batterijen is wel een goeie tip![]()
Bohh, schitterend.quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen het voordeel dat ze sneller zijn, maar ook dat ze langer door blijven gaan en je kunt zien wanneer ze bijna op zijn!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, doe eens aardig tegen iemand die hier niet zo vaak komt. Zo krijgen we nou een slechte naamquote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dan doe je het toch lekker niet.
Succes met al je slome aannamens.![]()
![]()
Lijkt me schitterend zoiets. Ga je campen bij de deur?quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga straks naar de nachtopening van Call of Duty in Rotterdam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzema - Mandzukic
Ronaldo - Khedira - Schweinsteiger - Robben
Marcelo - Boateng - Dante - Lahm
Neuer
Ook wel een mooi team
442 (2) is denk ik de beste formatie dit jaar omdat je met 2 spitsen veel meer meer druk kan zetten en automatisch gevaarlijker bent![]()
altijdquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me schitterend zoiets. Ga je campen bij de deur?![]()
4222 > 442(2)quote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
Benzema - Mandzukic
Ronaldo - Khedira - Schweinsteiger - Robben
Marcelo - Boateng - Dante - Lahm
Neuer
Ook wel een mooi team
442 (2) is denk ik de beste formatie dit jaar omdat je met 2 spitsen veel meer meer druk kan zetten en automatisch gevaarlijker bentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
alle noobs pwnen door de rij te cuttenquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ook lekker weer om in de rij te staan.quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alle noobs pwnen door de rij te cutten![]()
Nee, denk het niet. Je CAMs staan in die formatie echt als vleugelspelers.quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geprobeerd denk je dat ik weg zou komen met IF Kroos op LCAM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook meer wedstrijden met hem gespeeld.quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer goals dan de rode hulk met hem gemaakt heeft.
Wedstrijdje wie de meeste goals met hem maakt ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
utiliseren...Mr Fancypants hierquote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer goals dan de rode hulk met hem gemaakt heeft.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaquote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto
Mertens was net ingevallen.Dat idd, of je shopt er een bed achter
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.___!
![]()
ik ga ook ff naar MM eindhovenquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
IS TOCH EEN MOOI WOORD?
Wtf, hoe hard hebben ze hem verneuktquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Matige pace, kutpassing en 3*/3*..pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als kanker een Legends kaartje was.quote:![]()
Low/med workrates ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk ook eens naar zijn WR's.quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, hoe hard hebben ze hem verneukt![]()
![]()
![]()
![]()
Matige pace, kutpassing en 3*/3*..pff![]()
EDIT: GMTA..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
workratesquote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, hoe hard hebben ze hem verneukt![]()
![]()
![]()
![]()
Matige pace, kutpassing en 3*/3*..pffYoung bloods everywhere....![]()
Haha, zitten ze dan met die kut kaartjesquote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als kanker een Legends kaartje was.![]()
![]()
![]()
Hele markt naar de tyfus voor die onzin en dan is het ook nog eens niks.quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zitten ze dan met die kut kaartjes
quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zitten ze dan met die kut kaartjes![]()
![]()
Legends is sws nutteloos je kan ze alleen in specifieke toernooien gebruiken en hoeveel betaal je dan voor een speler zeker 1m+
Kanker flikkers EA![]()
Zitten wel veel toffe kaarten bij natuurlijk, alleen deze slaat nergens op.quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hele markt naar de tyfus voor die onzin en dan is het ook nog eens niks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhh die is dan wel weer ziekquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nedved is al even bekendquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus Maldini
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is deze? Kan je ze niet gebruiken bij divisions?quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef Rozzje het volgende:
Legends is sws nutteloos je kan ze alleen in specifieke toernooien gebruiken en hoeveel betaal je dan voor een speler zeker 1m+
Kanker flikkers EA![]()
Bergkamp is sneller dan ik had verwacht..veel sneller. En de Nist ook. En dan Van Basten zo verneuken..pff
Beide wel fapwaardig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zieke stats jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef Confetti het volgende:
Weah is gewoon Ibarbo op steroïde. Gadverdamme.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even generaliseren om jullie allemaal een kutgevoel te geven.quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zitten wel veel toffe kaarten bij natuurlijk, alleen deze slaat nergens op.
Pele + Romario en je bent onverslaanbaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon naast Pele zetten. Linkt ookquote:Op maandag 4 november 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
als je die legends alleen kan linken met nation heb je echt niks aan Weah he![]()
Met andere legends welquote:Op maandag 4 november 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
als je die legends alleen kan linken met nation heb je echt niks aan Weah he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Waar slaat dit op? Die pace
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Van Basten liep er echt een kat over het toetsenbord toen de stats werden ingevoerd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, Katquote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Bij Van Basten liep er echt een kat over het toetsenbord toen de stats werden ingevoerd.![]()
![]()
87 ipv 78 jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Bij Van Basten liep er echt een kat over het toetsenbord toen de stats werden ingevoerd.
dribbling slaat ook nergens op![]()
Mijn Sirigu heeft kat.quote:
Dit had ik zaterdag.. ik heb mijn team toen maar verkocht. Nu ben ik op zoek naar een silver team dat wel goed is.quote:Op maandag 4 november 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, er is geen patch geweest afgelopen week..op Xbox in ieder geval niet. Heb er zelf ook niets van gemerkt. Volgens mij heb je gewoon EAids te pakken. Ineens draait alles dan om en kunnen je spelers er niks meer van..We kennen het allemaal hier![]()
ja.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wil IF Isco gebruikenquote:Op maandag 4 november 2013 18:51 schreef Rozzje het volgende:
Torres
Schurrle - Khedira - Xabi - Navas
Enrique - Ramos - Miranda - Juanfran
Lopez
@ Hugoo![]()
Torresquote:
Shurrle - IF Isco - Navas
Khedira - Xabi
Marcelo - Dante - Boateng - Lahm
Neuer
Weet niet of Navas op 9 chem zit![]()
Nee volgens mij niet. Maar maak niet uit.quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Torres
Shurrle - IF Isco - Navas
Khedira - Xabi
Marcelo - Dante - Boateng - Lahm
Neuer
Weet niet of Navas op 9 chem zit![]()
Is wel een mooi team met goeie W/R's zou m ook maken maar speel 442 2quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Maar maak niet uit.![]()
ditquote:Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef DutchSL het volgende:
1 sterke link met Torres
1 dooie link met Lahm
Lijkt me wel.
Schurrle heeft alleen geen 9 chem![]()
ditquote:Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
dit
Schurrle heeft alleen geen 9 chem
Maar dat is toch op te lossen met bijvoorbeeld Schmelzer?
ditquote:Op maandag 4 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit
Maar dat is toch op te lossen met bijvoorbeeld Schmelzer?![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit
Maar dat is toch op te lossen met bijvoorbeeld Schmelzer?quote:quote:Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
dit
Schurrle heeft alleen geen 9 chemIk gebruikte het als excuusquote:Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef DutchSL het volgende:
1 sterke link met Torres
1 dooie link met Lahm
Lijkt me wel.Wil dat team helemaal niet
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik gebruikte het als excuusWil dat team helemaal niet
Haha, hele discussie en moeite voor niks dusquote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij doet me nu aan vdm denken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hele discussie en moeite voor niks dus
Altijd teams voor zich laten maken en altijd kritiek en nooit wat maken.
Wil sowieso wachten totdat die Legends zijn uitgekomen. Anders maak ik dik verlies als ik de spelers nu koop.quote:Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij doet me nu aan vdm denken.
Altijd teams voor zich laten maken en altijd kritiek en nooit wat maken.![]()
Bergkamp, Van Niselrooy, Gullit, Viera, Campbell
boh dat wordt een teampje, schitterend
(moet wel ff coins hebben)![]()
haha.quote:
Tevens: Queen.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wii - Will Smith
Wii - Will Smith
Steen - U
WAHAHHA![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wii - Will Smith
Wii - Will Smith
Steen - U
WAHAHHA
Dit is wel een gevalletje "wie hoort er niet in dit rijtje thuis? "quote:Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
Bergkamp, Van Niselrooy, Gullit, Viera, Campbell
boh dat wordt een teampje, schitterend
(moet wel ff coins hebben)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pepe.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
RvN want die was fout gespeldquote:Op maandag 4 november 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel een gevalletje "wie hoort er niet in dit rijtje thuis? "
Maar Gullit mag er wel uit, voor mijn tijd![]()
![]()
wie dan?quote:Op maandag 4 november 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel een gevalletje "wie hoort er niet in dit rijtje thuis? ""Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb over Gullit heengelezen, maar ging me om al die Arsenal bazen + die balletjesafwachtende teamgenoot van Scholesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh...quote:
Haat jij RvN niet enorm trouwens?
Jij vindt Inzaghi ook kut zeker?quote:Op maandag 4 november 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb over Gullit heengelezen, maar ging me om al die Arsenal bazen + die balletjesafwachtende teamgenoot van Scholes
Nee behalve toen hij zo debiel deed, Ruud was verder de enige toffe speler buiten de Arsenal strijdersquote:Op maandag 4 november 2013 19:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh...
Haat jij RvN niet enorm trouwens?
Komt ook altijd goed over op tv![]()
![]()
Hoe hij juichte tegen die speler van San Marinoquote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee behalve toen hij zo debiel deed, Ruud was verder de enige toffe speler buiten de Arsenal strijders
![]()
Ik moest opeens aan een video denken waarin je hem de Zidane-draai ziet voordoen bij de jeugd van United. En daarin mag Welbeck het proberen...quote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee behalve toen hij zo debiel deed, Ruud was verder de enige toffe speler buiten de Arsenal strijders
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan een video denken waarin je hem de Zidane-draai ziet voordoen bij de jeugd van United. En daarin mag Welbeck het proberen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede afronder, slechte voetballer. Maar stiekem wel een held vanwege zijn manier van juichen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfde geldt voor Van Nistelrooy.quote:Op maandag 4 november 2013 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede afronder, slechte voetballer. Maar stiekem wel een held vanwege zijn manier van juichen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hihaho.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat was meteen ook de laatste leuke wedstrijd van het Nederlands elftal..op dat potje tegen die omgekochte Hongaren na.quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Alleen maar roulettes doen met RuudAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die was voetballend veel beter dan Pipo hoor, al had hij ook genoeg beperkingen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Van Nistelrooy.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan doe je dat.quote:
Dat is zo'n vieze rat hequote:![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:
Pires en Ljungberg er nog bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ook een geweldige voetballer.quote:
Dat raakt door mensen als jij en door zijn eigen gedrag alleen een beetje ondergesneeuwd..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Lekker met Luyindula erbij in je legends team om de chem te compenseren.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vieira er nog bijquote:Op maandag 4 november 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook
Pires en Ljungberg er nog bij
boh![]()
Jij vond Scholes goed toch?quote:Op maandag 4 november 2013 19:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En ook een geweldige voetballer.
Dat raakt door mensen als jij en door zijn eigen gedrag alleen een beetje ondergesneeuwd...
Ben je al niet serieus meer te nemen.![]()
mwa matig nummerquote:Op maandag 4 november 2013 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een goals
Zit leuke muziek bij voor Kevin trouwens![]()
Dat is inderdaad ook niks.quote:Op maandag 4 november 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker met Luyindula erbij in je legends team om de chem te compenseren.![]()
Niet zomaar goed.quote:Op maandag 4 november 2013 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vond Scholes goed toch?
Ben je al niet serieus meer te nemen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zo'n randdebiel moet in het gekkenhuis naast die debiel van een scholes.quote:Op maandag 4 november 2013 19:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En ook een geweldige voetballer.
Dat raakt door mensen als jij en door zijn eigen gedrag alleen een beetje ondergesneeuwd...
Al deed Henry ook wel eens een tackle![]()
![]()
Wat dacht je van Bergkamp..daar sloegen de stoppen ook vaak door. Maar hij kwam er meestal mee weg.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n randdebiel moet in het gekkenhuis naast die debiel van een scholes.
Al deed Henry ook wel eens een tackle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier kan ik stiekem ontzettend van genieten.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoezo is dit geel hahaquote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geel.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe ze het aan gaan pakken? Alles tegelijk in packs? Kan je ze nou altijd gebruiken of idd alleen speciale toernooien?quote:Op maandag 4 november 2013 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
De legend-crash gaat echt ziek worden
Kan me dat laatste haast niet voorstellen, maar goed..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bergkamp en Henry hebben een rustige uitstraling. Keane ziet eruit alsof hij net vanaf de tribune het veld is ingelopen met 2 lijntjes coke nog in de neusgaten. En de frequentie van belachelijk gedrag.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Bergkamp..daar sloegen de stoppen ook vaak door. Maar hij kwam er meestal mee weg.![]()
Kortom: prachtvent!quote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bergkamp en Henry hebben een rustige uitstraling. Keane ziet eruit alsof hij net vanaf de tribune het veld is ingelopen met 2 lijntjes coke nog in de neusgaten. En de frequentie van belachelijk gedrag.
Ja jammer inderdaad. Vind die Gullit wel een held ondanks ik het gros van al deze legends nooit heb zien voetballen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet op de PS3 verschijnen. Anders had ik Gullit in de spits gezet
PSN: DePresident_![]()
Ik denk gewoon vanaf dat moment in packs. Misschien een voor een brengen om nog wat extra centjes te verdienenquote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe ze het aan gaan pakken? Alles tegelijk in packs? Kan je ze nou altijd gebruiken of idd alleen speciale toernooien?
Kan me dat laatste haast niet voorstellen, maar goed..Neem aan dat je ze altijd kan gebruiken, alleen voor speciale toernooien zou echt mega dom zijn..
Romario Pele zullen wel miljoenen waard zijn en dan zo naar beneden rekenen. Sheringham (laagste rating) wordt tussen de 50k en 200k (schat ik)![]()
![]()
Even kijken of ik divisie 1 kan bestormenquote:Op maandag 4 november 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
Gullit, wat heeft die dan voor kaartje zeg, FAP moment![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja.quote:Op maandag 4 november 2013 19:28 schreef DePresident. het volgende:
Is de kaart van Gullit trouwens niet de 1e die alle stats 80+ heeft."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
zou ik niet doen als je in de rij voor de mm staatquote:Op maandag 4 november 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
komt die ajacied weer jankenquote:Op maandag 4 november 2013 19:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Van Basten 91 rated en dan zulke stats
78 pace en 76 dribbling![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt weer geluk dat EA fapt op de premier league.quote:
Alleen de Bergkamp was goed. De rest stelde niks voor man![]()
![]()
echt he die vieira jezus wat slechtquote:Op maandag 4 november 2013 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jij hebt weer geluk dat EA fapt op de premier league.
Alleen de Bergkamp was goed. De rest stelde niks voor man![]()
Of die Pires, wat een lulletje was dat.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Precies! En voetballen, ho maar!quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die kon alleen maar ruzie zoeken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mooie muziek voor kevquote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die kon alleen maar ruzie zoeken.
Hier kiest hij even de verkeerde uit.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Je hoorde niemand over Vjerra. Die mocht de veters niet eens strikken van Bergkamp en Henry.![]()
![]()
waarom stond ie neger er anders inquote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Je hoorde niemand over Vjerra. Die mocht de veters niet eens strikken van Bergkamp en Henry.
Beste veterstrikker die er was.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
waarom stond ie neger er anders in
Beste veterstrikker die er was.![]()
![]()
Waarom zit Overmars er overigens niet bij? Een betere vleugelspeler heeft Arsenal nooit gehad volgens mij.![]()
Ik mis de Tony Adams legend kaart. En Ray Parlour
En van het legendarische team Lauren. De rest van The Invincibles (basis) zitten er allemaal bij of spelen nog..Gilberto, Toure, Henry en Cole zijn nog actief
Jammer dat Petit er niet bij zit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trolololololololoooooooooooollquote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zit Overmars er overigens niet bij? Een betere vleugelspeler heeft Arsenal nooit gehad volgens mij."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
dan gaan josti's weer janken dat ea voor arsenal isquote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zit Overmars er overigens niet bij? Een betere vleugelspeler heeft Arsenal nooit gehad volgens mij.![]()
Ik mis Irwin. Beste linksback die de Premier League ooit heeft gehad."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gilbertoquote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
En van het legendarische team Lauren. De rest van The Invincibles (basis) zitten er allemaal bij of spelen nog..Gilberto, Toure, Henry en Cole zijn nog actief
Jammer dat Petit er niet bij zit![]()
![]()
kut eaquote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Petit er niet bij zit
en dan wel die prutsers zoals van basten en gullit![]()
![]()
/agreed.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dit gaat weer 200 euro uit het huishoudboekje van huize Maver kostenquote:Op maandag 4 november 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kaartje van Van Basten is gewoon een dikke faal. wil toch graag weten waar EA aan heeft gedacht toen ze het kaartje van Van Basten gingen maken![]()
wojooo sneijdertje op minuut 3.40quote:![]()
Ik heb nu 3,5m coins. Geen idee hoeveel ik nodig ga hebben voor Gullit maar ik ben bang erg veelquote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gaat weer 200 euro uit het huishoudboekje van huize Maver kosten![]()
3.5m wtf..hoeveel geld zit daarin dan?quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3,5m coins. Geen idee hoeveel ik nodig ga hebben voor Gullit maar ik ben bang erg veel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol die adriano wat een beessten move was dat hahah baaasquote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
laatste 2 fragmenten hebben tietjes![]()
Dit ja.quote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3.5m wtf..hoeveel geld zit daarin dan?
Slaat echt nergens op![]()
Of delen ze in Preston Palace fifa coins uit?![]()
Denk dat je er wel 4 nachtjes PP van weg kanquote:Op maandag 4 november 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja.
Slaat echt nergens op![]()
Of delen ze in Preston Palace fifa coins uit?![]()
vier keer naar de mam van roy en het is ook wegquote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je er wel 4 nachtjes PP van weg kan
nu kan je nog zeggen dat je gullit hebt
na roys mam alleen een soa![]()
dacht dat wij vrienden waren.quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
vier keer naar de mam van roy en het is ook weg
En kinderen kunnen niet meer schoolzwemmen. Opdoeken dat soort clubs. Hebben ze nog mazzel dat Gudelj verkocht isquote:![]()
![]()
doe normaal pannenkoekquote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
vier keer naar de mam van roy en het is ook weg
Daarom krijgt hij korting tochquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kan ik de opstelling bij verdedigende corners veranderen?
Dik verneukt dit zo, Walker staat automatisch bij de eerste paal en heb net een wedstrijd gehad waarin David Luiz 2x een kopgoal uit een corner maakte omdat Walker een miniputter is.![]()
bek houwe neuk je de moeder laat jou toekijken MAFKEESquote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
zijn we toch ook
zaterdag weer samen in de march of MADNES!![]()
Je was gewoon drie keer beter. Denk dat ik maar stop met FIFA, de tering man, niks lukte. Op een gegeven moment was ik alleen nog maar bezig met die blonde Koreaan schoffelenquote:![]()
sssst ik win altijd van hem.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga nou niet stoer doen nu je eens wintYoung bloods everywhere....![]()
jullie mam is mijn chickyquote:Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef Thorb het volgende:
rijst chickie voor je op ned 3 @dwdd
goed met de vingers![]()
Komt goed man. Je moet gewoon slechtere teams bouwen dan speel je vanzelf beter.quote:Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vorige keer had ik je twee keer gepakt liegbeestYoung bloods everywhere....![]()
Alles voor die handicapquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
[..]
Komt goed man. Je moet gewoon slechtere teams bouwen dan speel je vanzelf beter.![]()
Die links kloppen toch niet?quote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een bazenteam, hoeveel zou dat wel niet gaan kostenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niemand weet nog precies hoe die links zullen zijn maar als die Legends een sterke link met elkaar hebben kan het dus wel.quote:![]()
Ik dacht dat iemand hier zei dat alleen landen links maar geldig waren bij legends.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze zullen wel met elkaar linken neem ik aanquote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier zei dat alleen landen links maar geldig waren bij legends.![]()
Dan krijg je toch een probleem met Weah, met wie moet hij dan gaan linkenquote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier zei dat alleen landen links maar geldig waren bij legends.![]()
een miljoen of 30?quote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een bazenteam, hoeveel zou dat wel niet gaan kosten![]()
Volgens mij ook.. in FUT11 had hij nog een kaart dacht ik.quote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Was ist deze onzin? Weet zeker dat Crespo in FUT zat.![]()
IF LobotkaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Felipe Santana![]()
Misschien wel de beste verdediger in het spel voor 1,5k.. Leunt even tegen een spits aan en pakt de bal af
![]()
Zit niet te kijkenquote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mooie goal? Had hem nog niet aangezet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind Thiago Silva tot nu toe de beste.quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Felipe Santana![]()
Misschien wel de beste verdediger in het spel voor 1,5k.. Leunt even tegen een spits aan en pakt de bal af
quote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een probleem met Weah, met wie moet hij dan gaan linken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
precies morgen beginnen m'n tentamensquote:Op maandag 4 november 2013 20:03 schreef Roypsv het volgende:
vannacht om 03:00 begint final table november 9gaat 'm niet worden dus. Ga jij er voor opblijven?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die is heel slecht door de lucht. Verder verliest hij ook veel duels van spitsen omdat hij zo klein en slap is. Santana is ook niet sterk maar wint op een of andere manier toch alle duelsquote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Thiago Silva tot nu toe de beste.
Ik weet trouwens niet of hij de beste is, marking en aggression zijn wel laag![]()
Ze hebben P's.quote:
denk het wel ,ik ga sowieso ghost halen om 12 uur dus ik wil wel even kijken ja. is toch wel een primeurquote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
precies morgen beginnen m'n tentamensgaat 'm niet worden dus. Ga jij er voor opblijven?
![]()
Ik merk er weinig van met hem, maar ik probeer ook alle kopduels te vermijden. Ik zet hem altijd iets meer naar achter neer en onderschep de voorzet dan voor er sprake van een duel is.quote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die is heel slecht door de lucht. Verder verliest hij ook veel duels van spitsen omdat hij zo klein en slap is. Santana is ook niet sterk maar wint op een of andere manier toch alle duels
Van Tuijlquote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs lees dit:
http://www.econtrack.nl/o(...)oductiviteit-en-geld
Mijn micro economie docent![]()
![]()
Al zijn tweets zijn ook richting haar of over haarquote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef wonton het volgende:
lucky bastard is het ook he
https://twitter.com/PelicanYuri![]()
![]()
Best een leuk onderzoekquote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Van Tuijl
Mijn micro economie docent![]()
![]()
heb zon gevoel dat het niet lang stand houdtquote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al zijn tweets zijn ook richting haar of over haar![]()
nicequote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
denk het wel ,ik ga sowieso ghost halen om 12 uur dus ik wil wel even kijken ja. is toch wel een primeuridd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij had het ook altijd over VI in de hoorcolleges, mooie vent wel. Jammer dat hij halverwege het semester ziek werd.quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij vertelde pas over zijn 'welke coach ontslagen wordt thermometer'![]()
Het is maar een rare knakkerquote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij had het ook altijd over VI in de hoorcolleges, mooie vent wel. Jammer dat hij halverwege het semester ziek werd.![]()
![]()
Beter dan die droeftoeters van de meer sociale vakkenquote:.
Bob van den Brand is wel de grootste (letterlijk) held.![]()
Heb net een ragequit na 10 minuten veroorzaakt in divisie 1quote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van met hem, maar ik probeer ook alle kopduels te vermijden. Ik zet hem altijd iets meer naar achter neer en onderschep de voorzet dan voor er sprake van een duel is.Dit team is zo overpowered, ik denk nog wel beter dan het BPL team waar ik al 120 wedstrijden mee heb gespeeld
![]()
![]()
Pace hequote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb net een ragequit na 10 minuten veroorzaakt in divisie 1Dit team is zo overpowered, ik denk nog wel beter dan het BPL team waar ik al 120 wedstrijden mee heb gespeeld [ afbeelding ]
![]()
Dus toch wat belangrijke pace.quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb net een ragequit na 10 minuten veroorzaakt in divisie 1Dit team is zo overpowered, ik denk nog wel beter dan het BPL team waar ik al 120 wedstrijden mee heb gespeeld [ afbeelding ]
![]()
Overpowered, overpaced..net hoe je het wil noemen, maar het is wel echt 99,8% pace wat ik hier ziequote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: