SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
kutjoch."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Lewandowski - Balotelli
Reus - Gundogan - DDR - Candreva
Schmelzer - Hummels - Chiellini - De Sciglio
Neur
442 (2)
Zal ik dit maken?![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
DDR is wel over zijn hoogtepunt heenquote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Rozzje het volgende:
Lewandowski - Balotelli
Neur
442 (2)
Zal ik dit maken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ga ghost wel halen. Speel sowieso denk ik geen fifa meer tot de next gen versie. Dus mijn team maar verkocht. heb nu 600K Om de volgende keer dat ik ga spelen een team van te maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Uuuuuuuuuuuuu JAAAA.quote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Rozzje het volgende:
Lewandowski - Balotelli
Neur
442 (2)
Zal ik dit maken?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehadquote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DDR is wel over zijn hoogtepunt heen![]()
Beter dat je daar Ronaldinho neer zetquote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehadIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Bij DDR denk ik aan brede vrouwen met snorren en okselhaar.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehad![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehadDit niet begrijpen.
Djeetje snapt dit nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ronaldinho zou ik alleen op CAM spelen als CDM is het alsof je Messi in goal zetquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dat je daar Ronaldinho neer zet![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Dit niet begrijpen.
Djeetje snapt dit nog!
Daag me niet uit he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuuurlijk snapt Dré ditIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Leg uit dan.quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daag me niet uit he.
Tuuurlijk snapt Dré dit![]()
Ah, je had het over De Rossi. Ik dacht dat je de voormalige Duitse Democratische Republiek op CDM wilde zetten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is een v/d beste verdedigende middenvelders op het spel beetje als Xabi maar die heeft volgens mij een downgrade gehad
Prima team hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou dan doe je het toch lekker niet.quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ronaldinho zou ik alleen op CAM spelen als CDM is het alsof je Messi in goal zet
Succes met al je slome aannamens.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Maar dat van die Duracell batterijen is wel een goeie tipAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt niet alleen het voordeel dat ze sneller zijn, maar ook dat ze langer door blijven gaan en je kunt zien wanneer ze bijna op zijn!quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Maar dat van die Duracell batterijen is wel een goeie tip![]()
Bohh, schitterend.quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen het voordeel dat ze sneller zijn, maar ook dat ze langer door blijven gaan en je kunt zien wanneer ze bijna op zijn!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, doe eens aardig tegen iemand die hier niet zo vaak komt. Zo krijgen we nou een slechte naamquote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dan doe je het toch lekker niet.
Succes met al je slome aannamens.![]()
![]()
Lijkt me schitterend zoiets. Ga je campen bij de deur?quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga straks naar de nachtopening van Call of Duty in Rotterdam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzema - Mandzukic
Ronaldo - Khedira - Schweinsteiger - Robben
Marcelo - Boateng - Dante - Lahm
Neuer
Ook wel een mooi team
442 (2) is denk ik de beste formatie dit jaar omdat je met 2 spitsen veel meer meer druk kan zetten en automatisch gevaarlijker bent![]()
altijdquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me schitterend zoiets. Ga je campen bij de deur?![]()
4222 > 442(2)quote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
Benzema - Mandzukic
Ronaldo - Khedira - Schweinsteiger - Robben
Marcelo - Boateng - Dante - Lahm
Neuer
Ook wel een mooi team
442 (2) is denk ik de beste formatie dit jaar omdat je met 2 spitsen veel meer meer druk kan zetten en automatisch gevaarlijker bentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
alle noobs pwnen door de rij te cuttenquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ook lekker weer om in de rij te staan.quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alle noobs pwnen door de rij te cutten![]()
Nee, denk het niet. Je CAMs staan in die formatie echt als vleugelspelers.quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geprobeerd denk je dat ik weg zou komen met IF Kroos op LCAM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook meer wedstrijden met hem gespeeld.quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer goals dan de rode hulk met hem gemaakt heeft.
Wedstrijdje wie de meeste goals met hem maakt ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
utiliseren...Mr Fancypants hierquote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer goals dan de rode hulk met hem gemaakt heeft.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaquote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto
Mertens was net ingevallen.Dat idd, of je shopt er een bed achter
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.___!
![]()
ik ga ook ff naar MM eindhovenquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar dat komt doordat ik nu Totti en Hulk kan utiliseren.![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
IS TOCH EEN MOOI WOORD?
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: