SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 04-11-2013 18:25:57 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt je beroemde groententaartje met aubergine ook van haar?
quote:
Ik lust gewoon weinig en op zich was het wel een succes want jouw groententaartje was de aanleiding voor een leuk verhaalquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JaDaar zat nog een heel menu bij verder, was een groot succes bij iedereen, behalve bij jou
[..]
Ah, spannend inderdaad dan.quote:Op maandag 4 november 2013 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over ja. Maar ik weet niet of mijn spelling überhaupt wel goed is of niet. Dus ik kan wel het idee hebben dat het goed is, terwijl het hartstikke fout is.
quote:
Waar half Singles nog steeds trauma's van heeft bijna 3 jaar na datoquote:Op maandag 4 november 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust gewoon weinig en op zich was het wel een succes want jouw groententaartje was de aanleiding voor een leuk verhaal
Goed he!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar half Singles nog steeds trauma's van heeft bijna 3 jaar na dato
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar half Singles nog steeds trauma's van heeft bijna 3 jaar na dato
Ga jij in je indianen outfit met een uitgeholde aubergine in je hand je scharrel achterna zitten?quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Volgend jaar maak ik er mijn Halloween-verhaal van
Gaat dit over die aubergine-indiaan-seks?quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Volgend jaar maak ik er mijn Halloween-verhaal van
Dit dus:quote:
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat dit over die aubergine-indiaan-seks?
Waarom denk jij dat ik een indianenoutfit heb?quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij in je indianen outfit met een uitgeholde aubergine in je hand je scharrel achterna zitten?
Tussen nu en volgend jaar kan je nog makkelijk een indianenoutfit aanschaffenquote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik een indianenoutfit heb?![]()
Ik heb alleen een kabouterpakje
Ik mis de connectie alleen evenquote:
TMI!quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik een indianenoutfit heb?![]()
Ik heb alleen een kabouterpakje
Joof is een smurf!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tussen nu en volgend jaar kan je nog makkelijk een indianenoutfit aanschaffen
Jij draagt Jofu?
Staat een foto van op mijn fb hoor, zo erg is ie nietquote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mis de connectie alleen even
[..]
TMI!
Welke connectie? Ik had een soort van groente taartjes gemaakt, daar zat gegrilde aubergine in (was echt lekker) en toen kwam huppel met dat filmpje aanzetten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mis de connectie alleen even
[..]
TMI!
patato patatoquote:
quote:[..]
Staat een foto van op mijn fb hoor, zo erg is ie niet
Waarom zou iemand DAT willenquote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die van mij een rondleiding door Rotterdam willen
Ja geen idee, hij wil niet echt heel graag met me naar Amsterdamquote:
Het leek erger dan dat het wasquote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof is een smurf!!
[..]
Staat een foto van op mijn fb hoor, zo erg is ie niet
Oh ok, ik helemaalquote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke connectie? Ik had een soort van groente taartjes gemaakt, daar zat gegrilde aubergine in (was echt lekker) en toen kwam huppel met dat filmpje aanzetten.
Vast hard gelachen toen diegene dat vroegquote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die van mij een rondleiding door Rotterdam willen
Gevalletje, je had erbij moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het leek erger dan dat het was
[..]
Oh ok, ik helemaal
Valt een beetje tegen, had het sappiger verwacht
Ik heb ja gezegd, maar dan sla ik wel 1 wijk over!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast hard gelachen toen diegene dat vroeg
De weg ernaartoe alleen al!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens moeten zich nog wel wat meer mensen aanmelden voor de spelletjesmeet, willen we weerwolven spelen..
Ik heb geen geld om die kant op te komenquote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens moeten zich nog wel wat meer mensen aanmelden voor de spelletjesmeet, willen we weerwolven spelen..
quote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om die kant op te komen
Kan je niet met iemand meerijden?quote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om die kant op te komen
Meestal hequote:Op maandag 4 november 2013 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gevalletje, je had erbij moeten zijnWas ook redelijk wat drank in het spel en zo.
Diegene waarvan je ook de spelvouten laat staan?quote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd, maar dan sla ik wel 1 wijk over!!
Hij weet nog niet dat ik de weg helemaal niet weet in Rotterdam
Ik twijfel ... (wispelturige mensenquote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom twijfel je?quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik twijfel ... (wispelturige mensen)
Ja diequote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal he
[..]
Diegene waarvan je ook de spelvouten laat staan?
Anders is er gewoon geen excuus
Meer info?quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Politie Almelo zet draaideur crimineel Pool op de trein naar Berlijn.
Meningen?
Als ik nou aan Roy vraag of ik met hem mee mag rijden kom je dan ook?quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik twijfel ... (wispelturige mensen)
Vind het zielig voor Berlijn, worden ze van 2 kanten belaagd door Polenquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Politie Almelo zet draaideur crimineel Pool op de trein naar Berlijn.
Meningen?
Filmpje online.quote:
Ik vind alleen al het op de trein zetten een nare nasmaak hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind het zielig voor Berlijn, worden ze van 2 kanten belaagd door Polen
Omdat ik eerst ovb stondquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik nou aan Roy vraag of ik met hem mee mag rijden kom je dan ook?
Het was bij sommige media wat naar verwoord inderdaad. Beter dan achterin een arrestanten busjequote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind alleen al het op de trein zetten een nare nasmaak hebben
Als de rest dat ook leuk zou vinden dan wil ik Roy wel gaan appen of ik mee magquote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik eerst ovb stond
Toen kreeg ik een sms of ik ergens mee wilde helpen die dag, en nu schijnt het niet meer nodig te zijn
dus in principe kan ik wel weer ovb
[..]Altijd gezellig dat weet je toch
Dit inderdaad. Klinkt als de trein naar het concentratiekamp, to be honestquote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind alleen al het op de trein zetten een nare nasmaak hebben
quote:
Terecht, moeten ze de boel maar niet jatten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Filmpje online.
Almelo is de veelplegers zat hebben een treinkaartje voor de Pool gekocht en hup op de trein.
Krijg ik Roy dan eindelijk een keer te zienquote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de rest dat ook leuk zou vinden dan wil ik Roy wel gaan appen of ik mee mag
Oh dan moet het helemaal!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg ik Roy dan eindelijk een keer te zien
quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan moet het helemaal!!
Ik ga direct appen!!
Ga ik doen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik eerst ovb stond
Toen kreeg ik een sms of ik ergens mee wilde helpen die dag, en nu schijnt het niet meer nodig te zijn
dus in principe kan ik wel weer ovb
Dat is wel fijn, want ik denk dat je dan leuker bent dan half bewusteloos in bedquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Deze keer mag ik geen alcohol, dus zal ik er de hele avond bij (bewust)zijn
Dan moet ik ook maar ovb op de lijst hequote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
En kotsen bij mij is zelf opruimen!quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Genoeg andere dingen anders hoorquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, want ik denk dat je dan leuker bent dan half bewusteloos in bed
Als ik er ben is de kans groot dat ik dus wel ga opruimenquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En kotsen bij mij is zelf opruimen!
Overigens kan je bij mij eenvoudig uit het raam op straat kotsen
Dat mag ook, dan krijg je van mij een extra knuffel en/of biertje.quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik er ben is de kans groot dat ik dus wel ga opruimen
Iets maken? Als in koken?quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens beloof ik niet of ik iets ga maken
Kans is groot van wel hoor
Ja, die associatie kreeg ik dus ookquote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Klinkt als de trein naar het concentratiekamp, to be honest
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, want ik denk dat je dan leuker bent dan half bewusteloos in bed
Donequote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar ovb op de lijst he
Ik mag geen alcohol, dus (tenzij er iets mis is met het eten) verwacht ik niet dat ik hoef te kotsenquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En kotsen bij mij is zelf opruimen!
Overigens kan je bij mij eenvoudig uit het raam op straat kotsen
Ja, klopt. Mijn wiet gaat wel meequote:
quote:Naam van FB-vriend Nee absoluut niet, jij heb mij ook al een paar keer uit de brand geholpen. Jij ben een aanwinst in ieders leven!!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets maken? Als in koken?
Beter dat ik dat niet ga doen
Meer geluidmakende windjes.quote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Chiliconcarne is toch voer waar je stinkende poepjes van krijgt?
Oh, en die zijn reukloos?quote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer geluidmakende windjes.
Tot laterquote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Whuut de temperaturen voor morgen
Oh zoonlief is klaar met douchen.. meneer heeft de computert nodig
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Chiliconcarne is toch voer waar je stinkende poepjes van krijgt?
quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Mijn wiet gaat wel mee
Ja, Sedan, waarom niet?quote:Op maandag 4 november 2013 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet?
YOU WISH!quote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen laten toch alleen bloemengeurtjes?
Ik eet geen chiliconcarnequote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Meets enzo, brr
Dus jij bidt niet voor bruinen bonen?quote:
Ik bid sowieso nietquote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bidt niet voor bruinen bonen?
Godverdommequote:
Stel je aan, ik zag foto van jou met een FOK!ker!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Meets enzo, brr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is niet alsof we bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is niet alsof we bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Godver, ben ik alweer voorgelogenquote:
En je denkt dat ik jou de 2e keer overleefquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan, ik zag foto van jou met een FOK!ker!!![]()
Dus hier kan je ook wel heen komen
Er zijn ook bloemen die ruiken alsof er iemand heeft staan kotsen over een stel rottende eieren en dat een paar weken heeft laten liggen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
hyacintenquote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ook bloemen die ruiken alsof er iemand heeft staan kotsen over een stel rottende eieren en dat een paar weken heeft laten liggen.
Dat is iedereen gelukt hoorquote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Godver, ben ik alweer voorgelogen
[..]
En je denkt dat ik jou de 2e keer overleef![]()
Ik leef toch ook nog na zaterdagquote:
Een tweede X-chromosoom en een hartslag.quote:
OOOO mn gaten dusquote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tweede X-chromosoom en een hartslag.
Het gegeven dat je een sloerie in bed bent, weegt ongetwijfeld mee in positieve zin.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat je een sloerie in bed bent, weegt ongetwijfeld mee in positieve zin.
Nice.quote:Op maandag 4 november 2013 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]zeker een sloerie in bed,, en het erge is dat je het nooit mee zal maken
Daar doe ik geen uitspraken over. Dat zou toch eerst in de praktijk moeten blijkenquote:Op maandag 4 november 2013 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat je een sloerie in bed bent, weegt ongetwijfeld mee in positieve zin.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:29 schreef Evie het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over. Dat zou toch eerst in de praktijk moeten blijken
Ik snap heel goed dat je dat heel erg vindt. Ooit ga je het accepteren.quote:Op maandag 4 november 2013 19:29 schreef Evie het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat je dat heel erg vindt. Ooit ga je het accepteren.
Euhm cursus begrijpend lezen? het is niet erg voor mijquote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat je dat heel erg vindt. Ooit ga je het accepteren.
Kwestie van tijd tot iemand zich meldt die geen kans onbenut laat om alles over jouw bedprestaties te delen.quote:
Op die cursus leer je ook dat jouw post op twee manieren opgevat kan worden.quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm cursus begrijpend lezen? het is niet erg voor mij
Slechte cursus dan.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op die cursus leer je ook dat jouw post op twee manieren opgevat kan worden.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op die cursus leer je ook dat jouw post op twee manieren opgevat kan worden.
GL daarmee!quote:Op maandag 4 november 2013 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot iemand zich meldt die geen kans onbenut laat om alles over jouw bedprestaties te delen.
waar heb je meer stoelen voor nodig dan?quote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik bedenk me net dat ik wat stoelen moet gaan regelen, heb maar 6 stoelen en 3 barkrukken
Spelletjes meetquote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar heb je meer stoelen voor nodig dan?
Eigen stoel meenemenquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spelletjes meetvan de 11 zullen er vast een paar niet komen, maar dan zijn 6 stoelen nog steeds te weinig vermoed ik.
Gewoon op de grond zittenquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spelletjes meetvan de 11 zullen er vast een paar niet komen, maar dan zijn 6 stoelen nog steeds te weinig vermoed ik.
Hmm, kan wel wat dekens op de grond gooien jaquote:
quote:
Hoog zat voor mijquote:Op maandag 4 november 2013 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, kan wel wat dekens op de grond gooien ja
Is zo lullig voor iedereen die met de trein komt.quote:
Als iedereen zit is de salontafel een bartafel voor jou toch?quote:
En hoe laat het begint, eten en drinken?quote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zo lullig voor iedereen die met de trein komt.
En we moeten nog kijken wie welke spelletjes meeneemt
Dat ligt er maar net aan, ik moet nog afwachten of m'n verlof toegekend wordtquote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik las OVB eigenlijk net als een maybe op facebook
die mensen komen toch nooit
quote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als iedereen zit is de salontafel een bartafel voor jou toch?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 november 2013 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, kan wel wat dekens op de grond gooien ja
Jij neemt toch altijd het kindermenu?quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shotglaasjes zijn voor mij pullen
Ergens in de loop van de middag en moet nog besproken worden. Ligt er ook aan wat er gaat gebeuren, zal of meenemen worden of dat ik een bijdrage ga vragen en het regel.quote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe laat het begint, eten en drinken?
quote:
Nee joh, ik eet als een dijker, kleine wezens hebben snellere stofwisseling.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij neemt toch altijd het kindermenu?
Goed, leuk weekend gehad. Vandaag veel gedaan qua regelen.quote:
Ja dat is wel handig.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens in de loop van de middag en moet nog besproken worden. Ligt er ook aan wat er gaat gebeuren, zal of meenemen worden of dat ik een bijdrage ga vragen en het regel.
Het is jammer als er dubbele spelletjes zijn, lijkt mij iig.quote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Opzich maakt het toch niet uit wie welke spelletjes meeneemt?
Ik zou niet weten waarom..quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is jammer als er dubbele spelletjes zijn, lijkt mij iig.
Netjes, vordert je huisje?quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, leuk weekend gehad. Vandaag veel gedaan qua regelen.
Ik schrok me alleen even een hoedje toen ik zag dat Myra een status leuk vond. Een vriend van haar was in een relatie. En in de foto die daarbij stond, stond L.Mijn hartje maakte een sprongetje.
En hoe is het met jou?
Niet iedereen hoeft ook spelletjes mee te nemen verwacht ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Faxie het volgende:
Enige spelletje dat ik ooit heb gehad ligt nu bij iemand thuis waar ik nooit contact meer mee heb![]()
Big City... onbekend volgens mij maar was best een leuk spelletje
Dat is al helemaal zonde. Ik heb genoeg spelletjes voor grote gezelschappen die bijna niemand kent.quote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
We kunnen ook een lijstje maken met spelletjes die we willen doen.
Huisje is af. Maar het waren bankzaken en dergelijke. En subsidie, dat soort dingen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Netjes, vordert je huisje?
Woow dat is wel apart dat L daarbij stond.
Goed, beetje leren. Rustig weekendje gehad met wat werk, studie en tv gekeken.
Meenemen!quote:Op maandag 4 november 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is al helemaal zonde. Ik heb genoeg spelletjes voor grote gezelschappen die bijna niemand kent.
Hipster.quote:Op maandag 4 november 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is al helemaal zonde. Ik heb genoeg spelletjes voor grote gezelschappen die bijna niemand kent.
Ja, dat bedoel ik.quote:
Noem eens watquote:Op maandag 4 november 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 4 november 2013 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Het is toch fucking onzin om te gaan afspreken welke spellen er worden meegenomen? Laat iedereen lekker wat spelletjes meenemen, voor zover zij dat zelf willen. En klaar.
Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus, bijvoorbeeld.quote:
Dat is toch ook een boek?quote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus, bijvoorbeeld.
Is je scharrel weer te lui?quote:
Netjes broederquote:Op maandag 4 november 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huisje is af. Maar het waren bankzaken en dergelijke. En subsidie, dat soort dingen.
Ja, nogal.Maar die ene vent heeft nu dus een relatie met de beste vriendin van L. Kleine wereld.
Niet lui, te ver weg -O_quote:
Nee, foto stond ook op L. haar fb. Kende hem al. En heb geen behoefte aan zo'n foto.quote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Netjes broeder
Supertoevallig wel, foto zeker opgeslagen?
Dan de hulpstukken maar uit het nachtkastje pakken.quote:
Rijke stinkertquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, foto stond ook op L. haar fb. Kende hem al. En heb geen behoefte aan zo'n foto.
Met die bankzaken he? Ik vroeg me af waarom ik geen huursubsidie bijgeschreven kreeg. Bleek het op mijn andere rekening bijgeschreven te worden.Man van de belastingdienst was erg aardig iig.
Maar ik ben dus een stuk rijker dan ik dacht
Mn batterijen zijn opquote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan de hulpstukken maar uit het nachtkastje pakken.
Valt mee hoor, de meevaller.quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rijke stinkert![]()
Wil je niet wat met mij delen?
Sloop ze uit je afstandbediening, of uit de high tech toys van je kind.quote:
Ik ook. Hele kast volquote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb kei veel spelletjes
Spelletjes zijn awesome
en stiekem kan ik best een nerd zijn soms
Wanneer ga je en waar in Ierland wil je heen?quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de meevaller.
Maar ik ga het gebruiken om naar Ierland te gaan.
Wat is je favo?quote:
Ow opzoek naar je klavertje 4?quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valt mee hoor, de meevaller.
Maar ik ga het gebruiken om naar Ierland te gaan.
Is dat een spelletje of een speeltje?quote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op het moment Phase 10. De jouwe?
Een spelletje.quote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een spelletje of een speeltje?
ik zit in een kolonisten van de prehistorie fasequote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op het moment Phase 10. De jouwe?
Over 2 weken ga ik.quote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ga je en waar in Ierland wil je heen?
Ik moet ook weer eens naar mijn voormalige woonplaats (Dublin) gaan.
Yeah een vibo op halve snelheidquote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sloop ze uit je afstandbediening, of uit de high tech toys van je kind.
Kolonisten is ook geweldigquote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit in een kolonisten van de prehistorie fase
Ik heb al een klavertje 4 staan, ingelijst.quote:
Extra lang genieten voor je komtquote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah een vibo op halve snelheid
Dat speel ik dagelijks onlinequote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kolonisten is ook geweldig![]()
Ik wil ook nog een Kolonisten van Katan in mijn kast. Maar geen geld. Ik ga 'm gewoon voor Kerst vragen
Nope, gewoon net niet kunnen komenquote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Extra lang genieten voor je komt
Als je wat wil weten, dan moet je het maar roepenquote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik.
We gaan maar een paar dagen, naar Dublin.
Aah netjes, klinkt tofjes. Kan ik niet mee in je koffer?quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een klavertje 4 staan, ingelijst.
Maar we gaan daar gewoon wat meekrijgen van het land, wat lopen, wat eten en drinken.
Altijd nog sneller dan ouderwetsch handwerk.quote:
Online lijkt me niet leukquote:
Oh, dat kan ookquote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, gewoon net niet kunnen komen
Jouw manier van denken spreekt mij aan.quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat wil ik ook nog eens doen, maar dat kan rustig 3u duren toch? Een paar vrienden spelen het af en toe, maar kan elke keer nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil nog steeds een keer diplomacy spelen
quote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw manier van denken spreekt mij aan.
Of gewoon net nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt ook wel tegen!quote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Online lijkt me niet leuk
[..]
Oh, dat kan ook
3 uur is kort man!quote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen, maar dat kan rustig 3u duren toch? Een paar vrienden spelen het af en toe, maar kan elke keer niet
Spuit elf.quote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Neuken?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spuit elf.
[..]
Zo'n vermoeden had ik al![]()
Morgen ga ik weer Kolonisten spelen, IRL that is
Ik wil ook!!quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spuit elf.
[..]
Zo'n vermoeden had ik al![]()
Morgen ga ik weer Kolonisten spelen, IRL that is
Ik voel mij nu gewoon keihard aan de kant gezetquote:
..is lekkerquote:
Altijd hetzelfde excuusquote:
pre historie is wel echt heel anders dan de normalequote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kolonisten is ook geweldig![]()
Ik wil ook nog een Kolonisten van Katan in mijn kast. Maar geen geld. Ik ga 'm gewoon voor Kerst vragen
Ja, ik ken hemquote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pre historie is wel echt heel anders dan de normale
de tactiek verschilt nogal van de gewone
maar het is ook met grondstoffen en waar je dan dingen voor kunt bouwen en zo
Dat is aardig, maar ik ben meer van het zelf ontdekken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je wat wil weten, dan moet je het maar roepen
Euhm, pas je in een zak van 45x20x40?quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah netjes, klinkt tofjes. Kan ik niet mee in je koffer?
Jij bent al voorzien.quote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij nu gewoon keihard aan de kant gezet
Hell Noquote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is aardig, maar ik ben meer van het zelf ontdekken.
Het enige dat ik wel graag van te voren wil weten: is het moeilijk om bier te krijgen dat geen stout of porter is?
Nee hoor, elke kroeg voert een redelijk standaard assortiment. Je hebt daar niet zoals hier in NL een Heineken of Grolsch assortiment.quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is aardig, maar ik ben meer van het zelf ontdekken.
Het enige dat ik wel graag van te voren wil weten: is het moeilijk om bier te krijgen dat geen stout of porter is?
geen idee wat de echte namen zijnquote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem![]()
Met huid, bot en vlees. Als ik het goed heb.
Vrienden van me hebben alle soorten en we hebben inmiddels alle soorten ook al gespeeld
Carcassone is ook best nice!quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
Bol.com heeft een Carcassone dagaanbieding:
http://www.bol.com/nl/aan(...)70000000c8b000003501
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
Bol.com heeft een Carcassone dagaanbieding:
http://www.bol.com/nl/aan(...)70000000c8b000003501
Hm nee, dan steekt mijn pener uit.quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Euhm, pas je in een zak van 45x20x40?
Ja, wij hebben het ook een andere naam gegeven.quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee wat de echte namen zijnik zeg steeds hertje en zo
want het plaatje lijkt er op en nu zit het gewoon schuin in mijn hoofd
Slavernijquote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het ook een andere naam gegeven.
Met Egyptenaren is ook vet! Moet je ondertussen ook proberen met zn allen een piramide te bouwenWeet zo niet de officiële naam ervan.
die ken ik niet!quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met Egyptenaren is ook vet! Moet je ondertussen ook proberen met zn allen een piramide te bouwenWeet zo niet de officiële naam ervan.
Zegt me zo niks ..quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ken ik niet!
Ik zal hem eens opzoeken
games games games
ken je ook munchkin?
Historische scenariosquote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nee, dan steekt mijn pener uit.
Ok, dat is fijn. In Schotland hadden we de grootste moeite in een aantal kroegen om iets te krijgen wat geen lauw moeraswater was.quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, elke kroeg voert een redelijk standaard assortiment. Je hebt daar niet zoals hier in NL een Heineken of Grolsch assortiment.
Dat is juist het leuke. Het uitproberen van de lokale bieren.quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hell No![]()
Het is juist moeilijk om een biertje te kiezen uit alle soorten die ze hebben..
Ho hoquote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
..is lekker
[..]
Altijd hetzelfde excuus
Zeker. Ik heb 1-4. Alleen niemand wil het met me spelen.quote:
Niet broekloos gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe.
Ik neem gewoon een extra broek en shirt mee. Plus 2 onderbroeken en paar sokken.
En een baardtrimmer.
Ik wil wel met je spelenquote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb 1-4. Alleen niemand wil het met me spelen.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik kom niet naar de meet toe.
Racist.quote:
Flauw faxie.quote:
Mja, kan niet die dag.quote:
Je kan niet echt lokale bieren krijgen, wel lokale whiskey's. Lokale bieren zijn er heel weinig (veel minder dan in NL/BE/D). Ik kan je wel The Porter House aanraden, daar hebben ze alleen maar kleine biermerken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dat is fijn. In Schotland hadden we de grootste moeite in een aantal kroegen om iets te krijgen wat geen lauw moeraswater was.
[..]
Dat is juist het leuke. Het uitproberen van de lokale bieren.
Mits geen stout.
hier willen ze zo vaak dat ik wel eens wat anders wilquote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb 1-4. Alleen niemand wil het met me spelen.
Ja, I knowquote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kan niet die dag.
Misschien als de meet een succes is, dat ik de volgende keer wel kan komen.
Dacht ook eerst dat die meet in januari ofzo gehouden zou worden.
Dan gaan we The Porter House opzoeken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan niet echt lokale bieren krijgen, wel lokale whiskey's. Lokale bieren zijn er heel weinig (veel minder dan in NL/BE/D). Ik kan je wel The Porter House aanraden, daar hebben ze alleen maar kleine biermerken.
Kan me voorstellen dat dat niet zo leuk is. Maar de meeste van mijn homies willen geen spelletjes spelen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier willen ze zo vaak dat ik wel eens wat anders wil
1 rondje van 1 spel vind ik altijd wel tof maar je moet wel afwisselen
Waarheidquote:
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know![]()
Ik ga ervanuit dat de meet wel een succes wordt
November was overigens altijd al in de planning voor deze meet. Er is wel gesproken over een andere meet in Januari.
Briljant (tappas) eten doe je trouwens bij Pinxto (een straat bij The Porter house vandaan). En probeer ook echt een 'stew' in een pubquote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we The Porter House opzoeken.
In Schotland ook veel te veel tijd doorgebracht in de Brewdog kroeg.
Deze:quote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarheid
Ik zag trouwens gister op een gamebeurs zo'n D&D bordspel liggen. Die man wilde het graag aan mij slijten.Kreeg extra korting als ik ook een NES game erbij nam.
Ik geloof dat het degene was die jij ook had. Heb je dat plaatje nog van die doos?
Vloer genoeg toch?quote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik bedenk me net dat ik wat stoelen moet gaan regelen, heb maar 6 stoelen en 3 barkrukken
Was al gezegd hoorquote:
Dat doen we sowieso. In Schotland was dat echt hilarisch. De ene had gewoon allemaal diepvriesmaaltijden in zijn vriezer die hij opwarmde. Bij de ander was alles op etc.quote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Briljant (tappas) eten doe je trouwens bij Pinxto (een straat bij The Porter house vandaan). En probeer ook echt een 'stew' in een pub
Ja, dat was degene die deze man ook had. Hij vroeg er 15 euro voor. 20 als we het NES spel er bij namen.quote:
Verdomme, ik deed expres niet reageren daaropquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of 11 keer in je spuiten
/in be4 fax
Dat spel is niet zo populair vernam ik van iemand anders. Die zag hem een tijd geleden voor 10 euro in de winkel.quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dat was degene die deze man ook had. Hij vroeg er 15 euro voor. 20 als we het NES spel er bij namen.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdomme, ik deed expres niet reageren daarop
Respect als je dat kan als manquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of 11 keer in je spuiten
/in be4 fax
Ik denk dat je dan toch meerdere mannen moet hebben.quote:
Een elftal?quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch meerdere mannen moet hebben.
Keer of 4 red ik wel, met genoeg rust er tussen kan ik 6x op een dag ook nog wel halen misschien, net.quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch meerdere mannen moet hebben.
Whehehe.quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat spel is niet zo populair vernam ik van iemand anders. Die zag hem een tijd geleden voor 10 euro in de winkel.
Diphalliaquote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
of een 6tal waarvan er 5 2 dingen hebben
Bijvoorbeeld.quote:
6 maarquote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keer of 4 red ik wel, met genoeg rust er tussen kan ik 6x op een dag ook nog wel halen misschien, net.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
WTFquote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Over de hele dag verspreid wel ja.quote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keer of 4 red ik wel, met genoeg rust er tussen kan ik 6x op een dag ook nog wel halen misschien, net.
Daarna kan ik er ook een week niet naar kijken vermoed ikquote:Op maandag 4 november 2013 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over de hele dag verspreid wel ja.
Ja, ik vind het leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe.
Ach, als het maar leuk is.
Ik schrok sowieso een beetje van de prijzen daar.
110 euro voor een enkel onofficieel spel voor de NES. Dat soort dingen
Niet eens.quote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik vind het leuk.
Wow, klinkt veel man. Is ie met goud belegd ofzo.
Valt ook wel meequote:Op maandag 4 november 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarna kan ik er ook een week niet naar kijken vermoed ik
Wat een mannenkopquote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens.
Maar hij zat nog in het doosje, dus is het meer waard.
Deze was het:
[ afbeelding ]
C_M pakte het beet, want ze kende het niet en het zag er grappig uit. Komt die kerel gelijk: Ja, die is 110 euro.
Ze legt het heel langzaam weer op de plek neer. We lopen langzaam maar verder terwijl die kerel begint te praten over hoe zeldzaam het is.
Waarom?quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens.
Deze was het:
[ afbeelding ]
C_M pakte het beet, want ze kende het niet en het zag er grappig uit. Komt die kerel gelijk: Ja, die is 110 euro.
Ze legt het heel langzaam weer op de plek neer. We lopen langzaam maar verder terwijl die kerel begint te praten over hoe zeldzaam het is.
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat weg hebben van deze [ afbeelding ]
Owja dan is het 1 triljoen euro waard.quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens.
Deze was het:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk nog in de doos omdat het een kutspel is waar de honden nog geen brood van lustenquote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja dan is het 1 triljoen euro waard.
sommige dingen in een doos zijn zeer waardevol anders faxie. Ook dozen die voorheen dicht warenquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog in de doos omdat het een kutspel is waar de honden nog geen brood van lusten
quote:
Waarom wat?quote:
Er was er ook een van 900 euro.quote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja dan is het 1 triljoen euro waard.
Pun intended?quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
sommige dingen in een doos zijn zeer waardevol anders faxie. Ook dozen die voorheen dicht waren
Ze hadden ook allemaal oude pc games. Baldurs Gate, Icewind Dale, Age of Empires, Gatekeeper allesquote:
Geen idee.quote:
Wat voor iets was dat man?quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze hadden ook allemaal oude pc games. Baldurs Gate, Icewind Dale, Age of Empires, Gatekeeper allesZo baas.
Mijn moeder heeft een doos met oude originele pc spellen van mij die ze op de rommelmarkt probeert te verkopen, maar niemand wilt ze. Zelfs de hele doos voor 20,- is al te veelquote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden ook allemaal oude pc games. Baldurs Gate, Icewind Dale, Age of Empires, Gatekeeper allesZo baas.
[..]
Geen idee.
Damn dan moet het wel heel slecht zijnquote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een doos met oude originele pc spellen van mij die ze op de rommelmarkt probeert te verkopen, maar niemand wilt ze. Zelfs de hele doos voor 20,- is al te veel
Ik heb mijn spellen weggegooit...quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een doos met oude originele pc spellen van mij die ze op de rommelmarkt probeert te verkopen, maar niemand wilt ze. Zelfs de hele doos voor 20,- is al te veel
Retro game beurs.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, prima spellenquote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan moet het wel heel slecht zijn
Ja, zeker.quote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow oke. Mja veel verzamelaarshit wss.
retro patat?quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Maar de patat was erg lekker.
quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Faxie het volgende:
Owja ik heb m'n moeder gezegd dat ze de volgende keer 'retro pc spellen' op de doos moet zetten. Wellicht kan dat al een hoop schelenRetro is hip natuurlijk
Pijn piemel is heel waardevol in elke doosquote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
sommige dingen in een doos zijn zeer waardevol anders faxie. Ook dozen die voorheen dicht waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |