SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 04-11-2013 18:25:57 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt je beroemde groententaartje met aubergine ook van haar?
quote:
Ik lust gewoon weinig en op zich was het wel een succes want jouw groententaartje was de aanleiding voor een leuk verhaalquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JaDaar zat nog een heel menu bij verder, was een groot succes bij iedereen, behalve bij jou
[..]
Ah, spannend inderdaad dan.quote:Op maandag 4 november 2013 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over ja. Maar ik weet niet of mijn spelling überhaupt wel goed is of niet. Dus ik kan wel het idee hebben dat het goed is, terwijl het hartstikke fout is.
quote:
Waar half Singles nog steeds trauma's van heeft bijna 3 jaar na datoquote:Op maandag 4 november 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust gewoon weinig en op zich was het wel een succes want jouw groententaartje was de aanleiding voor een leuk verhaal
Goed he!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar half Singles nog steeds trauma's van heeft bijna 3 jaar na dato
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar half Singles nog steeds trauma's van heeft bijna 3 jaar na dato
Ga jij in je indianen outfit met een uitgeholde aubergine in je hand je scharrel achterna zitten?quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Volgend jaar maak ik er mijn Halloween-verhaal van
Gaat dit over die aubergine-indiaan-seks?quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Volgend jaar maak ik er mijn Halloween-verhaal van
Dit dus:quote:
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat dit over die aubergine-indiaan-seks?
Waarom denk jij dat ik een indianenoutfit heb?quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij in je indianen outfit met een uitgeholde aubergine in je hand je scharrel achterna zitten?
Tussen nu en volgend jaar kan je nog makkelijk een indianenoutfit aanschaffenquote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik een indianenoutfit heb?![]()
Ik heb alleen een kabouterpakje
Ik mis de connectie alleen evenquote:
TMI!quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik een indianenoutfit heb?![]()
Ik heb alleen een kabouterpakje
Joof is een smurf!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tussen nu en volgend jaar kan je nog makkelijk een indianenoutfit aanschaffen
Jij draagt Jofu?
Staat een foto van op mijn fb hoor, zo erg is ie nietquote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mis de connectie alleen even
[..]
TMI!
Welke connectie? Ik had een soort van groente taartjes gemaakt, daar zat gegrilde aubergine in (was echt lekker) en toen kwam huppel met dat filmpje aanzetten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mis de connectie alleen even
[..]
TMI!
patato patatoquote:
quote:[..]
Staat een foto van op mijn fb hoor, zo erg is ie niet
Waarom zou iemand DAT willenquote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die van mij een rondleiding door Rotterdam willen
Ja geen idee, hij wil niet echt heel graag met me naar Amsterdamquote:
Het leek erger dan dat het wasquote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof is een smurf!!
[..]
Staat een foto van op mijn fb hoor, zo erg is ie niet
Oh ok, ik helemaalquote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke connectie? Ik had een soort van groente taartjes gemaakt, daar zat gegrilde aubergine in (was echt lekker) en toen kwam huppel met dat filmpje aanzetten.
Vast hard gelachen toen diegene dat vroegquote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die van mij een rondleiding door Rotterdam willen
Gevalletje, je had erbij moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het leek erger dan dat het was
[..]
Oh ok, ik helemaal
Valt een beetje tegen, had het sappiger verwacht
Ik heb ja gezegd, maar dan sla ik wel 1 wijk over!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast hard gelachen toen diegene dat vroeg
De weg ernaartoe alleen al!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens moeten zich nog wel wat meer mensen aanmelden voor de spelletjesmeet, willen we weerwolven spelen..
Ik heb geen geld om die kant op te komenquote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens moeten zich nog wel wat meer mensen aanmelden voor de spelletjesmeet, willen we weerwolven spelen..
quote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om die kant op te komen
Kan je niet met iemand meerijden?quote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om die kant op te komen
Meestal hequote:Op maandag 4 november 2013 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gevalletje, je had erbij moeten zijnWas ook redelijk wat drank in het spel en zo.
Diegene waarvan je ook de spelvouten laat staan?quote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd, maar dan sla ik wel 1 wijk over!!
Hij weet nog niet dat ik de weg helemaal niet weet in Rotterdam
Ik twijfel ... (wispelturige mensenquote:Op maandag 4 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom twijfel je?quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik twijfel ... (wispelturige mensen)
Ja diequote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal he
[..]
Diegene waarvan je ook de spelvouten laat staan?
Anders is er gewoon geen excuus
Meer info?quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Politie Almelo zet draaideur crimineel Pool op de trein naar Berlijn.
Meningen?
Als ik nou aan Roy vraag of ik met hem mee mag rijden kom je dan ook?quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik twijfel ... (wispelturige mensen)
Vind het zielig voor Berlijn, worden ze van 2 kanten belaagd door Polenquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Politie Almelo zet draaideur crimineel Pool op de trein naar Berlijn.
Meningen?
Filmpje online.quote:
Ik vind alleen al het op de trein zetten een nare nasmaak hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind het zielig voor Berlijn, worden ze van 2 kanten belaagd door Polen
Omdat ik eerst ovb stondquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik nou aan Roy vraag of ik met hem mee mag rijden kom je dan ook?
Het was bij sommige media wat naar verwoord inderdaad. Beter dan achterin een arrestanten busjequote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind alleen al het op de trein zetten een nare nasmaak hebben
Als de rest dat ook leuk zou vinden dan wil ik Roy wel gaan appen of ik mee magquote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik eerst ovb stond
Toen kreeg ik een sms of ik ergens mee wilde helpen die dag, en nu schijnt het niet meer nodig te zijn
dus in principe kan ik wel weer ovb
[..]Altijd gezellig dat weet je toch
Dit inderdaad. Klinkt als de trein naar het concentratiekamp, to be honestquote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind alleen al het op de trein zetten een nare nasmaak hebben
quote:
Terecht, moeten ze de boel maar niet jatten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Filmpje online.
Almelo is de veelplegers zat hebben een treinkaartje voor de Pool gekocht en hup op de trein.
Krijg ik Roy dan eindelijk een keer te zienquote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de rest dat ook leuk zou vinden dan wil ik Roy wel gaan appen of ik mee mag
Oh dan moet het helemaal!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg ik Roy dan eindelijk een keer te zien
quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan moet het helemaal!!
Ik ga direct appen!!
Ga ik doen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik eerst ovb stond
Toen kreeg ik een sms of ik ergens mee wilde helpen die dag, en nu schijnt het niet meer nodig te zijn
dus in principe kan ik wel weer ovb
Dat is wel fijn, want ik denk dat je dan leuker bent dan half bewusteloos in bedquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Deze keer mag ik geen alcohol, dus zal ik er de hele avond bij (bewust)zijn
Dan moet ik ook maar ovb op de lijst hequote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
En kotsen bij mij is zelf opruimen!quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Genoeg andere dingen anders hoorquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik doen.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, want ik denk dat je dan leuker bent dan half bewusteloos in bed
Als ik er ben is de kans groot dat ik dus wel ga opruimenquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En kotsen bij mij is zelf opruimen!
Overigens kan je bij mij eenvoudig uit het raam op straat kotsen
Dat mag ook, dan krijg je van mij een extra knuffel en/of biertje.quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik er ben is de kans groot dat ik dus wel ga opruimen
Iets maken? Als in koken?quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens beloof ik niet of ik iets ga maken
Kans is groot van wel hoor
Ja, die associatie kreeg ik dus ookquote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Klinkt als de trein naar het concentratiekamp, to be honest
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, want ik denk dat je dan leuker bent dan half bewusteloos in bed
Donequote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar ovb op de lijst he
Ik mag geen alcohol, dus (tenzij er iets mis is met het eten) verwacht ik niet dat ik hoef te kotsenquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En kotsen bij mij is zelf opruimen!
Overigens kan je bij mij eenvoudig uit het raam op straat kotsen
Ja, klopt. Mijn wiet gaat wel meequote:
quote:Naam van FB-vriend Nee absoluut niet, jij heb mij ook al een paar keer uit de brand geholpen. Jij ben een aanwinst in ieders leven!!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets maken? Als in koken?
Beter dat ik dat niet ga doen
Meer geluidmakende windjes.quote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Chiliconcarne is toch voer waar je stinkende poepjes van krijgt?
Oh, en die zijn reukloos?quote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer geluidmakende windjes.
Tot laterquote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Whuut de temperaturen voor morgen
Oh zoonlief is klaar met douchen.. meneer heeft de computert nodig
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Chiliconcarne is toch voer waar je stinkende poepjes van krijgt?
quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Mijn wiet gaat wel mee
Ja, Sedan, waarom niet?quote:Op maandag 4 november 2013 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet?
YOU WISH!quote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen laten toch alleen bloemengeurtjes?
Ik eet geen chiliconcarnequote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Meets enzo, brr
Dus jij bidt niet voor bruinen bonen?quote:
Ik bid sowieso nietquote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bidt niet voor bruinen bonen?
Godverdommequote:
Stel je aan, ik zag foto van jou met een FOK!ker!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Meets enzo, brr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is niet alsof we bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is niet alsof we bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Godver, ben ik alweer voorgelogenquote:
En je denkt dat ik jou de 2e keer overleefquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan, ik zag foto van jou met een FOK!ker!!![]()
Dus hier kan je ook wel heen komen
Er zijn ook bloemen die ruiken alsof er iemand heeft staan kotsen over een stel rottende eieren en dat een paar weken heeft laten liggen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
hyacintenquote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ook bloemen die ruiken alsof er iemand heeft staan kotsen over een stel rottende eieren en dat een paar weken heeft laten liggen.
Dat is iedereen gelukt hoorquote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Godver, ben ik alweer voorgelogen
[..]
En je denkt dat ik jou de 2e keer overleef![]()
Ik leef toch ook nog na zaterdagquote:
Een tweede X-chromosoom en een hartslag.quote:
OOOO mn gaten dusquote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tweede X-chromosoom en een hartslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |